MojaGaraza - Milan Kulundzic | MojaGaraža MojaGaraza - Milan Kulundzic | MojaGaraža

Milan Kulundzic

Član od 11. Sep 2020.

6 komentara

U garaži

Lista aktivnosti

Propalo mi kvačilo ugasim auto upalim radi sve normalno desi se da u toku voznje opet upalim i opet isto radi 😂

14. Sep

Propalo mi kvačilo ugasim auto upalim radi sve normalno desi se da u toku voznje opet upalim i opet isto radi 😂

14. Sep

Pozdrav svima imam problem sa vetrom
U pitanju je 1.9 motor 120 KS lepo radi vuče
Ne trza ali se dešava da odjednom izgubi obrtaje i da se ugasi nekad posle toga vergla duge ne moze da upali nekad upali odma i sve radi super... Sta moze da bude u pitanju?

22. Aug
Jadranko Divjak 22. Aug

Proveri dotok goriva do i od filtera. Ako je to ok onda se koncetri na pumpu, moli boga da negde vuce vazduh ili da je otisao neki od vakuma. Ocisti eger ventil i probaj da je vozis bez protokomera. Nadji dobrog dijagnosticara pa ga zakaci, nije to skupo oko 1500 dinara. Mene je zezao prekidac kvaci...Pročitaj više

Pozdrav svima imam problem sa vetrom
U pitanju je 1.9 motor 120 KS lepo radi vuče
Ne trza ali se dešava da odjednom izgubi obrtaje i da se ugasi nekad posle toga vergla duge ne moze da upali nekad upali odma i sve radi super... Sta moze da bude u pitanju?

22. Aug
Jadranko Divjak 22. Aug

Proveri dotok goriva do i od filtera. Ako je to ok onda se koncetri na pumpu, moli boga da negde vuce vazduh ili da je otisao neki od vakuma. Ocisti eger ventil i probaj da je vozis bez protokomera. Nadji dobrog dijagnosticara pa ga zakaci, nije to skupo oko 1500 dinara. Mene je zezao prekidac kvaci...Pročitaj više

'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18298834/lancia-delta-16-mtjet?ref=search-normal&position_ref=11 'evo jedan primerak mada me vise zanima motor prednosti/mane... :)

05. Jul

'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18298834/lancia-delta-16-mtjet?ref=search-normal&position_ref=11 'evo jedan primerak mada me vise zanima motor prednosti/mane... :)

05. Jul

Motor 1.7 101ks na šta obratiti pažnju pri kupovini i kako su se pokazali ovi motori vidim da ih neki hvale baš dosta... Hvala i lep pozdrav

10. Jun
Garovic G. 10. Jun

Proveri dizne,one nisu jeftije
Proveri plivajuci zamajac,turbo,lanac
Bolje verzija je 1.9jtd fiatov,jeftiniji je za odrzavanje i zivahniji od 1.7

Boki Made in Serbia MG moderator 10. Jun

1.9 je bolji i jeftiniji za održavanje, ali osetno više troši. Iz tog razloga je 1.7 podjednako popularan jer potrošnju može smanjiti na nivou nekih malih gradskih automobila uz sasvim pristojne performanse i dobru kulturu rada. Reultat tako finih osobina jeste viša cena sistema ubrizgavanja, mada t...Pročitaj više

Motor 1.7 101ks na šta obratiti pažnju pri kupovini i kako su se pokazali ovi motori vidim da ih neki hvale baš dosta... Hvala i lep pozdrav

10. Jun
Garovic G. 10. Jun

Proveri dizne,one nisu jeftije
Proveri plivajuci zamajac,turbo,lanac
Bolje verzija je 1.9jtd fiatov,jeftiniji je za odrzavanje i zivahniji od 1.7

Boki Made in Serbia MG moderator 10. Jun

1.9 je bolji i jeftiniji za održavanje, ali osetno više troši. Iz tog razloga je 1.7 podjednako popularan jer potrošnju može smanjiti na nivou nekih malih gradskih automobila uz sasvim pristojne performanse i dobru kulturu rada. Reultat tako finih osobina jeste viša cena sistema ubrizgavanja, mada t...Pročitaj više

Moze li mi neko reci nesto više o ovom modelu i kakvi su mu 1.8 benzinci održavanja neki kvarovi... Nikad nisam vozio Citroen a našao sam na jedan dobar pa BiH d aga uzmem... Hvala

03. Mar
Слободан Човек 03. Mar

Са сајта mlfree: "Osnovni model četvorocilindrični 1.8 16V ima dinamiku vožnje prilično ispod proseka, ali za manje zahtevne vozači će biti dovoljan. Motora često pate od povećane potrošnje motornog ulja. Potrošnja goriva u gradskoj vožnji se kreće preko deset litara na autoputu sa mirnom vožnju, padne ispod 8 l / 100 km.

Najviše preporuka kod Citroen C5 u pogledu performansi ima 2.0 16v benzinski motor sa snagom od 136 KS, koja je zamenjen posle restailinga sa 2.0 143 ks. Motori su kombinovani sa ručnim ili automatskim menjačem i obezbedili dobar kompromis između performansi i sagorevanja. 10.8 i 9.1 sekundi za od 0 do 100 km/h maksimalna brzina oko 200 km/h, potrošnja u gradu 11 l , 6-7 litara goriva na autoputu, je prilično dobar rezultat.
Ljubitelji konjskih snaga treba da se opredele za 3-litarski V6 koji proizvodi 207 KS."

Benzinski motori moraju računati sa pregoreo dihtung glave motora i curenja iz sistema za hlađenje. Gumene cevi i oko hladnjaka treba pažljivo pregledati. V6 motor nije za dugoročna toplotna opterećenja. Ovo može završiti čak i pucanja jedne od glava. Kada kupite ovu verziju bitno je da se proveri efikasnost motora tokom vožnje.
Motor 1.8 16V neispravna lambda sonda.
Uobičajeni problem sa ranim 2.0 benzinskim motorima, motor radi neravnomerno i ne reaguje tokom umerene vožnje. Problem je rešen reprogramiranjem ECU motora.

2.0 16v motor. Na Citroen C5 proizvedenim do maja 2001., mirnoća rada motora je poremećena. Izazvana problemom cevi sa EGR ventila, trenje cevi o okolne mehaničke delove. Ova stavka je ispravljena u kampanja fabrike sa početka 2002., zamenjena obloga cevi i zamenjena cev.
Benzinski motori kvar bobine posebno kod Citroen C5 3.0 V6.
Problemi sa hidropneumatikom kod Citroen C5 3.0 V6, velika težina motora."

'mlfree.com/citroen-c5-2001-2008/'

Moze li mi neko reci nesto više o ovom modelu i kakvi su mu 1.8 benzinci održavanja neki kvarovi... Nikad nisam vozio Citroen a našao sam na jedan dobar pa BiH d aga uzmem... Hvala

03. Mar
Слободан Човек 03. Mar

Са сајта mlfree: "Osnovni model četvorocilindrični 1.8 16V ima dinamiku vožnje prilično ispod proseka, ali za manje zahtevne vozači će biti dovoljan. Motora često pate od povećane potrošnje motornog ulja. Potrošnja goriva u gradskoj vožnji se kreće preko deset litara na autoputu sa mirnom vožnju, padne ispod 8 l / 100 km.

Najviše preporuka kod Citroen C5 u pogledu performansi ima 2.0 16v benzinski motor sa snagom od 136 KS, koja je zamenjen posle restailinga sa 2.0 143 ks. Motori su kombinovani sa ručnim ili automatskim menjačem i obezbedili dobar kompromis između performansi i sagorevanja. 10.8 i 9.1 sekundi za od 0 do 100 km/h maksimalna brzina oko 200 km/h, potrošnja u gradu 11 l , 6-7 litara goriva na autoputu, je prilično dobar rezultat.
Ljubitelji konjskih snaga treba da se opredele za 3-litarski V6 koji proizvodi 207 KS."

Benzinski motori moraju računati sa pregoreo dihtung glave motora i curenja iz sistema za hlađenje. Gumene cevi i oko hladnjaka treba pažljivo pregledati. V6 motor nije za dugoročna toplotna opterećenja. Ovo može završiti čak i pucanja jedne od glava. Kada kupite ovu verziju bitno je da se proveri efikasnost motora tokom vožnje.
Motor 1.8 16V neispravna lambda sonda.
Uobičajeni problem sa ranim 2.0 benzinskim motorima, motor radi neravnomerno i ne reaguje tokom umerene vožnje. Problem je rešen reprogramiranjem ECU motora.

2.0 16v motor. Na Citroen C5 proizvedenim do maja 2001., mirnoća rada motora je poremećena. Izazvana problemom cevi sa EGR ventila, trenje cevi o okolne mehaničke delove. Ova stavka je ispravljena u kampanja fabrike sa početka 2002., zamenjena obloga cevi i zamenjena cev.
Benzinski motori kvar bobine posebno kod Citroen C5 3.0 V6.
Problemi sa hidropneumatikom kod Citroen C5 3.0 V6, velika težina motora."

'mlfree.com/citroen-c5-2001-2008/'

Top