MojaGaraza - Filip Broz | MojaGaraža MojaGaraza - Filip Broz | MojaGaraža

Filip Broz

Član od 24. Aug 2011.

72 komentara 29 korisnih 10 beskorisnih 10 prijavljenih

U garaži

Lista aktivnosti

Filip Broz wall_item_rel_business

dodat je novi servis

Ac Jakovljevic

Гандијева, Београд, Србија
Servis

15. Maj 2014.

Filip Broz wall_item_rel_business

dodat je novi servis

Ac Jakovljevic

Гандијева, Београд, Србија
Servis

15. Maj 2014.

Automobil mi je pao pozadi , podize se hidraulikom on, ali posle nekog vremena padne skroz, da li zna neko sta je u pitanju ? ili da me uputi na nekog dobrog majstora u bg i blizini

07. Feb 2012.
Filip Broz 08. Feb 2012.

Ovaj tip od kog je kupljen auto , kaze da ih je menjao skoro ... il me laze il je neki drugi problem, citao sam da imaju boljku da hoce da im curi negde ulje za hidrauliku, moguce je da gubi negde pritisak, videcu to kod nekog majstora da oteram da vidim sta je ...

Zoran Pislar 09. Feb 2012.

Ovaj kvar što sam ti naveo je najbezbolniji,najmanje košta.Posle određene kilometraže prvo 'bombe' stradaju kod Xantie posle >120000km C5 >150000km...Filipe koliko je auto prešao? Proveri nivo ulja za hidrauliku,naravno sigurno ga negde gubi i kao što si naveo samim tim gubi i pritisak.Vozio sam Cit...Pročitaj više

Učitaj još odgovora

Upravo sam uzeo 1.9 td 90 ks 97 godina, auto je poprilicno udoban i prostran, za potrosnju cemo da vidimo, ne verujem da je velika, za delove ne znam trenutno nista, imam jedan problem, hidraulika mi pada pozadi , pa to moram da sredim samo :)

07. Feb 2012.
Dejan Lukic 12. Dec 2012.

Imam Xantiju 2,0 HDI vec 4 godine i problem sa zadnjim kocnicama koje ne koce uopste. Stavio sam nove plocice,diskovi i klipovi su ok.ali nema rezultata. Drugih ozbiljnijih problema nisam imao i jako sam zadovoljan na auto.Dali neko zna u cemu je problem?

Nikola Nikolic 25. Jan 2013.

To sto slabo koci pozadi za Citroena nije nista novo,cak sto vise je normalno zbog hidraulicnih kocnica.Nemoj da te brine.Iako prodajem delove za Xantiu nemoj da bacas pare i menjas bez potrebe delove. 0668051145

Sta reci za ovaj auto, samo reci hvale, auto je napravljen , da ga moze i jedna baba voziti 300km/h kocenje za 10, ubrzanje 10, lezanje u krivini 10, udobnost mu nije bas na njegovoj stranim, ali tu su "krive" 19 felne i jako nisko teziste, kao da sedite na podu :D
Potrosnja na otvorenom putu je mala, jer je jako aerodinamican .. Kad se pojavite u njemu sigurno cete izazvati poglede svih u okolini jer je velika atrakcija kad se negde pojavi ..

17. Dec 2011.

Auto je odlican, svaki motor u njemu je dobar, od 1.4 do 1.6 v-tec motora... auto nije veliki potrosac cak ni sa 1.6 -tec sa 160ks trosi do 11 litara maximum jurcanja po gradu, a ne mozete ni da zamislite kako ide auto koji je lagan a ima 160ks i vrti se 8000 rpm :) nisu skupi za odrzavanje, jedino sto su malo skuplji da se kupe, i malo ih je teze naci u dobrom stanju..

17. Dec 2011.
Pogledaj ostalih 1 komentara
Vlada Zarjebitno 17. Dec 2011.

da to je dosta redak civic EE9 sa b16a1 i 150 konja, taj motor je isao i u crx i-vt, a kasnije izvedba ovog motora a2 ima 160 konja... SVejedno motori su jako sličnih performansi, i taj civic ee9 ide blesavo sa tih 150 konja...

Petar Jdm Cope Raickovic 20. Okt 2012.

Ja imam D13b2 motor 1343-75ks karburator trosi mi 7.5 litara plina na otvorenom po gradu nisam ni gledao ali od prilike 10 litara .. A to sto se tice delova i odrzavanja ne bih se bas slozio iskreno. Ja sam imao udes i ispao me 900 eura... sreca nista od mehanickih delova nisam kupovao... A kad sam ...Pročitaj više

U periodu od 2005-2007 imao sam ovaj auto sa 4.0 Motorom, nema reci kojom se moze opisati ... Udoban, siguran, lep, luksuzan, velik prostor za sedenje, autoput je za njega nesto sto on obozava. Odrzavanje je u skupo za razliku od obicnih automobila, ali posto narod kod nas nije navikao uglavnom na ovakav luksuz onda nam je skupo. Posto za ovaj automobil ne postoje polovni delovi, vec se porucuje sve novo u toyoti kod nas npr. po broju sasije, i kad vam stigne deo, stigne vam u boji auta :)

17. Dec 2011.

Imam trenutno 1.1 benzinca 55 ks , pravi mali gradski autic, veoma jednostavan za voznju, potrosnja od 7-10 litara gradske voznje, autoput 5-6 ... Jako lepo lezi u krivinama, odrzavanje ovog auta je jeftinije nego voznja busem.. veliki servis kosta oko 5000 dinara, mali servis oko 3000 dinara i to u jednom od najboljih servisa u srbiji ako ne i u najboljem...
Pored 1.1 , pre sam imao 1.4 turbo od 131 ks , pravi mali zvrk, potrosnja oko 15 litara bez nekog stiskanja, pa je isla i do 20 litara. ... Pročitaj više

16. Dec 2011.
Pogledaj ostalih 12 komentara
Bojan Antic 13. Feb 2014.

Sipaj brate seleniu 20 k pa da vidis da li trosi ulje. A vise ti se i isplati jer se menja na 20 000 km. u svakom slucaju ne menjaj ulje,pogresices...

Davnih 90 tih godina imao sam ovaj auto, sa 3.5L motorom od nekih 250ks :) jedan od retkih dzipova u to vreme koji je isao veoma lako 200km/h .. potrosnja je takodje bila ogromna, nikad ispod 20litara, ali je pruzao osmeh na licu , koji ni jedan dzip nije mogao, sa svojim reduktorom, mogao je da se popne bukvalno uz masnu banderu , Troskovi su bili nenormalni, u ovaj automobil ukupno staje 105 litara ulja, ulja u menjacu, diferencijalu, lagerima, motoru .... tako da je i servis bio previse skup... Pročitaj više

16. Dec 2011.

2.0 tdci 131ks 6 brzina 2004 godina . Automobil koji ima dosta snage, motor elastican i u svakom trenutku moze da povuce lepo, Redovnim odrzavanjem i kupovanjem auto delova , bukvalno ce biti veca, vek trajanja ovim motorima je 500.000 bez problema, neki predju i vise, bez nekih vecih intervencija. Mala potrosnja zbog 6-brzinskog menjaca. Potrosnja je oko 7l u gradu normalne voznje, sa klimom u gradu brze voznje trosi 10-12l .. Veoma prostran auto, dosta moze stati u njega, Velik gepek. Duzina a... Pročitaj više

10. Dec 2011.
Pogledaj ostalih 2 komentara
Top