Vozim oko 3 godine ovaj model Mercedesa, tacnije B 200 CDI sa manuelnim menjacem i Classic opremom. Automobil je veoma komforan kako za kraca tako i za duza putovanja. Motor snage od 140 ks je veoma startan i elastican, odziv na gas je odlican, automobil se dobro drzi u krivinama, upravljiv, pregled...an i da napomenem da kabina ma dosta dobru izolaciju, udoban i nije veliki potrosac. Posto sam oduvek vozio Mercedesove modele, smatram da je kvalitet izrade ovog modela na nivou imena Mercedes kompanije. Posto posedujem i W211 2.2 cdi T Model, smatram da je B klasa odlican porodicni automobil, ali naravno iz drugog segmenta i druge namene, koji cija razlicitu grupu kupaca od kupaca E klase. Ali kad smo tu poredjenja radi, iako su navedeni modeli iz potpuno razlicitih segmenata, ipak tu mogu da se izvucu neke usporedbe ova dva modela. Recimo sto se udobnosti tice, W245 ima krace medjuosovinsko rastojanje od W211 i samim tim automobli sa kracim medjuosovinskim rastojanjem vise osecaju neravnine na putevima to, recimo na primer trapovi E klase su masivniji drugacije izradjeni od B klase, npr tu utice i dimenzija pneumatika npr pneumatici kod B klase koje nosi su 205 55 16, i E klasa 225 60 16 nije isto svi znamo da veci profil manje oseca rupe, ali najvaznija stvar kada smo kod vog uporedjivanja je prostor u kabini kod ova dva modela. Iako je niza klasa, ako bi se tako moglo nazvati, ali B klasa ima vise prostora od E klase u kabini, naravno mnogi ce se smejati i bice im to cudno, ali ja vozi oba Mercedesa i to znam, putnik na zadnjem sedistu B klase ima vise prostora za noge nego kod E klase, da li je to zbog masivnijih sedista kod W211, neznam ali znam da ima vise prostora, ali recimo kada se voze 5 putnika u B klasi i E klasi nije isto, sirina samog W211 doprinosi ome da je prostor u kabini siri i samim tim sedista su sira npr. recimo zadnja i komotnije ce sedeti 3 putnika daleko komotnije nego kod B klase. Tako da vozeci ova dva modela dosta sam uporedjivao, E klasa velika hauba i gepek, ali kao da je kabinski prostor kraci zbog samog poloaja sedenja, table i masivnosti sedista *avangard oprema( dok je B klasa komotniji za putnik kada uzmemo u obzir prostor za noge putnika na zadnjem sedistu imajuci u vidu da sam ja 1,86 m visine, ali opet kazem da se u W245 komotno voze 4 osobe za razliku od sirine W 211 tice. Tako da smatram da je B klasa odlican automobil za cetvoroclanu porodicu, ima tu ono Mercedesovo ko voli Mercedes znace. Mercedes je to i tu nema nije ovo mercedes ili nije taj kvalitet, jednostavno ljudi da se ne lazemo Mercedesi koji su gradili imidz i ime kompanije nisu imali Turbine, Common Rail sistem, Elektronske Egr ventile niti Plivajuci Zamajac , e tu je bio presudan kvalitet celika pokretnih delova motora, karoserije i delimicno enterijera koji je uglavnom tada vise imao za cilj da naglasi prestiz, tako da smatram da firma Mercedes ide uvek u korak ispred svog vremena i danas sa kvalitetom ali koji je delimicno dostignut od strane drugih proizvodjaca, ali opet ko voli Mercedesa ima tu jos uvek nesto sto izdvaja Mercedes od drugih a to je tradicija modela i pedigre kompanije. Smatram da je B klasa odlican automobil, ali za svoj segment koji prelazi i njegove granice kada je u pitanju udobnost, kvalitet izrade, dizajn, pouzdanost i potrosnja goriva koja je kod mene o gradu 7,2 l. autoput 5,5, kombinovano oko 6,2 do 6,7 l naravno u zavisnosti od godisnjeg doba.
Kada sam ga kupio uvezenog iz Italije, kupio sam g sa losijim kvacilom, pretpostavljam i plivajuci zamajac, sto znaci kada stisnete kvacilo trenutno kratko zamelje tj. zvecne i kada se gasi malo kao zadrma. ali to nije stvaralo nikakve vibracije u voznji niti probleme pri menjanju brzina, to sam zam...enio, takodje sam u startu zamenio Nosac spanera Pk kajsa to je kostalo taj deo sa 3 remenice fiksirane za nosac oko 18 000 rsd, imao problem sa jednom diznom fakticki radila je kad ona dluc da treba, zamnio sam polovnu i to je to. E sada kada smo kod delova ima i skupih i jeftinih, ja sam uvek narucivao prko interneta od vecih prodavnica srednji kvalitet po veoma povoljnoj ceni recimo Manzetne tockova kada sam menjao nasao sam od kanadskog proizvodjaca oko 1.800 rsd po komadu, ulje koristim domace graduacije 5 W 39 koje ima mercedesovu licencu esuper je kvalitet a cena vise nego povoljna, Uvek pri svakom menjanju ulja promenim i ulje u menjacu iako mu je duzi interval menjanja, obavezno menjam Pk kajs koji je oko 1200 rsd takodje povoljne cene jer sam primetio zbog takve konstrukcije motora i sendvic koncepta gde vam je motor bukvalno pod nogama i teze se pristupa pojedinim delovima gotovo nemoguce promeniti alnaser bez poustanja motora, smatram da mu je losija strana nosac spanera i remenice imaju tendenciju da se brzo rashoduju. Takodje ako mogu da nazovem kao manu je nizi prednji kraj, osetljivost prednjeg i zadnjeg trapa na neravnine, tanko lima karoserije (mogao je biti malo deblji lim(, same konstrukcije motora (ograniceni pristup motornom prostoru), losiji kvalitet izrade plastike na jaubi do vetrobranskog stakla iz koje izlaze mlaznice za pranje stakla (plastika je veoma krta i lomljiva a polovna je oko 100 eur), losiji kvalitet izrade opruge za mehanizam za zakljucavanje vrata i pojavi se onaj Mitraljez efekat prilikom zakljucavanja gde jedna vrata nikada nece da se zakljucaju, a mehanizam mora da se kupi ceo polovan je recimo koliko ja znam krece se oko50 eura, a samu oprugicu ne prodaju (cuo sam da se moze naruciti preko interneta za oko 1 eur i da je sami namestite u svojoj reziji). To je to ako mogu da navedem kao mane kod ovog modela, ali to je mercedes, a ko ga voli znace da je automobil odlican i vise nego dobar kada se uporedi registracija recimo za komfor koji pruza E klasa gde svake godine placate 10 procenata prosecne vrednosti navedenog modela koji je polovan i takodje se kvari, mislim da je B klasa ipak bolja opcija za kupovinu i dalju eksploataciju i odrzavanje.
Fantastičan opis!
Razlog za prijavu korisnika