Moj ujak je davno imao 128-cu kojoj je rađena generalna, prošireni cilindri na 3. specijalu. To je malo proširenje, ali uz adekvatno podešavanje karburatora i paljenja auto je išao kao metak. Četvrtom brzinom je savladavao uzbrdice gde prosečna Zastava ide trećom, subjektivni osećaj snage je bio kao... da ima 70-ak konja, a ne 55... Prosek potrošnje je bio 6,5l. Sa njom nakon generalne je prešao 150.000 km bez ikakvih kvarova motora. Menjač je morao da menja jer je pinjon ispao iz ležišta i upao među zupčanike, zupčanici su izleteli kroz kućište, inače i taj menjač je bio ispravan do tada. Jediji problem je nastao sa zadnjim amorizerom koji je ispao zbog korozije, to je dobar majstor uspešno sanirao. Inače korozije na drugim mestima nije bilo.Pročitaj više
Imam stojadina 2005 mogu vam reci da je auto stvarno zahvalan evo kod mene je 2 meseca i presao sam 3500km i zamenio sam samo jedno crveo od 200din i to je to isao sam snjim i preko 500km nije me ostavio na put
PouzdanostPotrošnja
Pa za mane recimo potrosnja kod mog je tu oko 7 8 litara i malo limarija je slabija ali to je zastavino vozilo i tu ne moze se ocekuje prefektan auto i zbog nabavne cene
Ja sam kod Juga posle dosta štelovanja svega uspeo da smanjim potrošnju sa 8 na 6,5l. Glavni potrošači goriva su bili zadnji trap (loše posešen usporavao auto), prednje kočnice kočile i otežavale kretanje, problem su bili cilindri kočnica, promašeno paljenje i prejaka smeša benzina koju daje polugic...a za dodatak goriva. Od sporednih stvari uticao je i sauh koji nije bio dobro podešen, svećice, podešenost ventila i kompresija... Osim kompresije ostalo sam uspeo da rešim, auto je i lepo vukao i malo trošio. Još neke stvari koje utiču su dimenzuje guma, 155/70R13 gume daju najmanju potrošnju, sve što je šire ili višeg profila opterećuje motor i povećava otpor. Aerodinamika takva kakva je, isto loše utiče, ali se može ublažiti sporijom vožnjom na otvorenom. Peta brzina štedi gorivo takođe... Eto neko moje iskustvo o potrošnji, inače rekord ovog motora je 5,5l koje je postignuto punom generalnom i povećanjem prečnika klipa na treću specijalu, poliranjem usisne grane i sportskim izduvnim sistemom, uz sva ova stručna podešavanja.Pročitaj više
Eh, ne znaš na čemu si . To je auto za radničku klasu, podrazumeva se da se ne plašiš da uprljaš ruke i da ćeš da ga sam popravljaš. Mеханик-водитель što kažu Rusi. Znanje se nekako pokupi, ko ima dvorište njemu je još lakše. Vikendom ustaljeni ritual da se nešto čačka oko kola. Kad baš ne može sam ...bilo je majstora koliko hoćeš za kečeve, jugiće, lade . Doduše, sad već manje, a i delovi se teže nalaze, ali još uvek može da se gura nekako, naravno na plin jer je benzin za keca preskup.Pročitaj više
Za sve one koji nisu zabušavali u osnovnoj školi (elektronika - šta je to xD, )
veoma lake i jeftine popravke (ukoliko ne pokušavate da od porodičnog automobila napravite ferari tj. ukoliko ga ne silite preko zakonskih ograničenja dozvoljene brzine) (farove sam zamenio sa h4 od zadnjeg modela ...i to me koštalo 1000din iako ni stari nisu bili toliko loši)
za dve godine jedini kvar koji sam imao je bio ... nedostatak čorbe (PS. moj je iz ¨89)
Komfor
komfor, ukupna zastarelost tj. tehnologija svakog modela kasni 20 godina za konkurencijom , tanak volan, farovi (iako na njega pašu farovi od zadnjeg modela sa h4 sijalicom) limarija (tj. loše odrađeno farbanje)
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Sa svim manama yugica sa voleo najvise od svih automobila prví auto nikada se ne zaboravlja😁😁😁
Razlog za prijavu korisnika
Moj ujak je davno imao 128-cu kojoj je rađena generalna, prošireni cilindri na 3. specijalu. To je malo proširenje, ali uz adekvatno podešavanje karburatora i paljenja auto je išao kao metak. Četvrtom brzinom je savladavao uzbrdice gde prosečna Zastava ide trećom, subjektivni osećaj snage je bio kao... da ima 70-ak konja, a ne 55... Prosek potrošnje je bio 6,5l. Sa njom nakon generalne je prešao 150.000 km bez ikakvih kvarova motora. Menjač je morao da menja jer je pinjon ispao iz ležišta i upao među zupčanike, zupčanici su izleteli kroz kućište, inače i taj menjač je bio ispravan do tada. Jediji problem je nastao sa zadnjim amorizerom koji je ispao zbog korozije, to je dobar majstor uspešno sanirao. Inače korozije na drugim mestima nije bilo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam stojadina 2005 mogu vam reci da je auto stvarno zahvalan evo kod mene je 2 meseca i presao sam 3500km i zamenio sam samo jedno crveo od 200din i to je to isao sam snjim i preko 500km nije me ostavio na put
Pa za mane recimo potrosnja kod mog je tu oko 7 8 litara i malo limarija je slabija ali to je zastavino vozilo i tu ne moze se ocekuje prefektan auto i zbog nabavne cene
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
potpuno se slazem s tobom al ajde da ga nahvalim zato sto je naš
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam kod Juga posle dosta štelovanja svega uspeo da smanjim potrošnju sa 8 na 6,5l. Glavni potrošači goriva su bili zadnji trap (loše posešen usporavao auto), prednje kočnice kočile i otežavale kretanje, problem su bili cilindri kočnica, promašeno paljenje i prejaka smeša benzina koju daje polugic...a za dodatak goriva. Od sporednih stvari uticao je i sauh koji nije bio dobro podešen, svećice, podešenost ventila i kompresija... Osim kompresije ostalo sam uspeo da rešim, auto je i lepo vukao i malo trošio. Još neke stvari koje utiču su dimenzuje guma, 155/70R13 gume daju najmanju potrošnju, sve što je šire ili višeg profila opterećuje motor i povećava otpor. Aerodinamika takva kakva je, isto loše utiče, ali se može ublažiti sporijom vožnjom na otvorenom. Peta brzina štedi gorivo takođe... Eto neko moje iskustvo o potrošnji, inače rekord ovog motora je 5,5l koje je postignuto punom generalnom i povećanjem prečnika klipa na treću specijalu, poliranjem usisne grane i sportskim izduvnim sistemom, uz sva ova stručna podešavanja.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Eh, ne znaš na čemu si . To je auto za radničku klasu, podrazumeva se da se ne plašiš da uprljaš ruke i da ćeš da ga sam popravljaš. Mеханик-водитель što kažu Rusi. Znanje se nekako pokupi, ko ima dvorište njemu je još lakše. Vikendom ustaljeni ritual da se nešto čačka oko kola. Kad baš ne može sam ...bilo je majstora koliko hoćeš za kečeve, jugiće, lade . Doduše, sad već manje, a i delovi se teže nalaze, ali još uvek može da se gura nekako, naravno na plin jer je benzin za keca preskup.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za sve one koji nisu zabušavali u osnovnoj školi (elektronika - šta je to xD, )
veoma lake i jeftine popravke (ukoliko ne pokušavate da od porodičnog automobila napravite ferari tj. ukoliko ga ne silite preko zakonskih ograničenja dozvoljene brzine) (farove sam zamenio sa h4 od zadnjeg modela ...i to me koštalo 1000din iako ni stari nisu bili toliko loši)
za dve godine jedini kvar koji sam imao je bio ... nedostatak čorbe (PS. moj je iz ¨89)
komfor, ukupna zastarelost tj. tehnologija svakog modela kasni 20 godina za konkurencijom , tanak volan, farovi (iako na njega pašu farovi od zadnjeg modela sa h4 sijalicom) limarija (tj. loše odrađeno farbanje)
Pročitaj više
28. Dec 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ali,za pocetnike,za picarenje,za prevoz kukuruza odlican :)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.