Yugo 65 GVX. Motor odlican, da ne kazem perfektan sa 360.000 predjenih kilometara bez ijednog kvara. Pali na prvi okret kljuca i leti i zimi. Lepo radi, lepo vuce, lepo ubrzava. Prednja sedista, katapult, izuzetno udobna. Stabilan i lako upravljiv. Odlicno grejanje. Auto lak odlican, ne ljusti se i ...ne bledi. Jeftini potrosni delovi...Jeftin za odrzavanje.
Motor bucan pri vecim brzinama, potrosnja u gradu ne ide ispod 10l , losije kocnice pri vecim brzinama, lose postavljeni retrovizori, kako spoljni tako i unutrasnji. Na vazdusnoj pumpi brzo strada lager. Rucica menjaca brzo dobija luft. Svetla bi mogla da budu bolja.
Imao je moj brat Jugo 60 u savršenom stanju. Trošio je do 10l, ali ako se vozi laganije potrošnja je bila ok. Drugo grlo se otvara kad se pritisne jače gas. Stvarno je bio zanomljiv auto.
Jeftini delovi, jednostavan princip tako da dosta toga moze da se uradi u sopstvenoj reziji. Motor 65ks (ako i dalje ima dvogrli karburator) pruza i vise nego sto je potrebno za svakodnevnu voznju. Odlican izbor za prvi auto
PotrošnjaKomfor
Dosta visoka potrosnja za danasnje uslove, skoljka osetljiva na koroziju, los kvalitet novih delova od kada je prestao da se proizvodi. Par standardnih boljki tipa kutije za grejanje i slicno, ali sve u svemu nista strasno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.