Cena/Kvalitet
Pouzdanost
Održavanje
Potrošnja
Komfor
Motor
Zahvaljujući mom tovarišu sa istoka Rusije koji je sebe častio ovim automobilom, bio sam u situaciji da ga na smenu sa pomenutim drugarom vozim od Hamburga do Beograda. Model koji smo mi vozili je kraj 2013 godine i predstavlja osavremenjenu verziju prethodnog modela. Na prvi pogled liče i nema ...sumnje koji je model u pitanju, ali kada se pogledaju detalji, od farova, izmenjenog logoa, maske radara, felni, bočnih detalja, šmekerica završetaka izudva sl. vidi se da se neko potrudio da ga dobro ispegla da izgleda modernije. Elektro pokretani poklopac gepeka se otvara na senzor (to opciju je tovariš doplatio), tako da kada su vam pune ruke stvari, nećete imati problema. Prostor gepeka, više nego zadovoljavajući, a taj se taj prostor u automobili u Srbiji jako ceni. Ali taj gepek krije i jedno iznenađenje. Kao i svaki radoznalac iz Srbije morao sam da pogledam rezervni točak, kad tamo kineski pneumatik, što nas uverava da novi vlasnik brenda Volvo, ne želi da se previše meša u proizvodnju ovih vozila koja se sada sklapaju u Belgiji, već samo daje naznaku kroz ovaj sitan detalj. Da li se i delovi proizvode u Kini e to već ne znam. Kabina je savršena, sedišta sa ultra tankim naslonima za glavu ekstra, elektronika vrhunska, sistem Sensus ima veoma brz odziv muzike, navigacije i internet radia na glasovne komande što oduševljava. Visok klirens je odličan, All weel drive skopčan sa gomilom sigurnosnih sistema omogućava da se ovo vozilo vrlo opušteno vozi. Ono što je bio moj poseban utisak u vožnji bilo je da se ovaj model vozi kao običan automobil, što je impozantno postignuće za ovoliko veliko i visoko vozilo. Hill Descent Control sistem kontroliše brzinu vozila kada vozite niz oštre nizbrdice. City safety sistem me je umeo zbuniti, jer par puta je vozilo ispred nas naglo ukočilo, pa je i sam Volvo odlučio da to uradi umesto nas i izbegne udes. Ume da bude nezgodno, ali sve je stvar navike. Isto tako reaguje na naglo izletanje pešaka ispred vas ili biciklista, sa tim da to funkcioniše na nekim manjim brzinama, ne znam tačno do koliko. Ono što je najprimetnija stvar kod ovog vozila je da udobnost i komfor toliko na visokom nivou, da se čovek zapita, ko je sve to sedeo, vozio i smišljao. Izolovanost od spoljnog sveta je kada zatvorite vrata na nivou atomskog bunkera. Vrata sam premerio i zbog zakrivljenja istih otprilike vas od spoljnog sveta deli 30-tak santimetara. Vozilo ima toliko sigurnosnih sistema da ne želim da ih nabrajam sve, ali po tome je Volvo i najbolje i poznat- vrhunska bezbednost. Motor je D5 vrhunski za ovaj model. Na uzbrdici samo ubrzava bez opterećenja, premišljanja, a vama super i imate kez na licu. Prosečno je trošio oko 6 litara u normalnoj i nešto žustrijoj vožnji, a kada smo ga gazili na autobanu nije nam ostajao dužan. Moj zaključak je da kada budem dobio sedmicu na loto-u, ja moram sebi da kupim jedan ovakav. Čak i Nemci koji najviše vole svoju auto industriju imaju jednu izreku vezanu za Volvo: ''BMW voziš kada si na dobrom putu da postaneš neko, Mercedes kada si postao neko, a Volvo kada si sve to završio i sada te je baš briga''.
Ja sa Autokomercom nemam nikakva lična iskustva, samo posredna. Moj dobar drugar ima Audi A1 1.4 TSFI i on ga održava u Autokomercu. On kaže da su jako korektni, a što se tiče profesionalizma da su zadovoljavajući. Cene naravno, višlje što je karakteristika svih ovlašćenih servisa. On kaže da kada s...e zakaže servis u zakazano vreme se vozilo i prima, da ne kradu previše na broju radnih sati za koje je potrebno da se servis završi, jako su kooperativni povodom pitanja vezanih za vozilo, od toga da će strpljivo odgovoriti na hrpu pitanja, ma kako glupa bila, do toga da će posavetovati mušteriju npr. gde sipati gorivo, kako pravilno šta činiti sa održavanjem i sl. I još par mojih poznanika koji voze VW vozila sa njima ima dosta pozitivna iskustva.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pa dobro,ja mislim da je 13.000din za prvi servis-mali servis sasvim korektno za auto 2013. godiste.Tacno tako,u zakazano vreme se prima auto i zavrsava za sat-dva.Stim t5 kada sam vozio na redovne servise,uvek mi je auto bio opran maksimalno cist.
Razlog za prijavu korisnika
Bilo bi jako dobro kada bi se i drugi ovlašćeni serviseri ugledali na Autokomerc ili Ehom Auto. Biće ipak da način razmišljanja određenih ovlašćenih servisera da vlasnici vozila pod garancijom predstavljaju ovce za šišanje neće još dugo da se izmeni. Nije problem jednom godišnje dati pare za redovno... održavanje u ovlašćenom servisu, problem je kada pokušavaju da te prave budalom za sopstvene pare, i to drsko i bezobrazno, kao da se tako ponašanje podrazumeva, a da smo mi dužni to da trpimo. Meni je stvarno drago kada čujem da je neko zadovoljan ovlašćenim servisom, jer upravo mi mušterije imamo jednu veliku prednost a to je glas, jer dobar glas o nekome daleko se čuje, loš, još dalje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?