Vw Polo GTI 1.6 125ks
Kompaktan, čvrst, ništa ne škripuće, vuče kao zver. Ima ESP koji odlično radi na poledici. Mogućnost ugradnje tempomata. Moj ima 265000km, ne troši ulje i ništa se ne kvari.
Poznate mane GTI-a su slabiji menjač, pa zahteva povremenu kontrolu i zamenu ulja. Izblede i izgore ogledala u xenon farovima. Ako ga "nagazite", što ovaj motor voli, onda ume i dobro da srkne goriva. Blagi osećaj nesigurnosti na većim brzinama (140+) zbog male i visoke šasije.
VW polo 1.4 TDI 75ks
Mali potrošač 4L/5L (otvoren put / gradska vožnja). Startan, drži cenu. Vozim ga od 2009. godine i uz redovno održavanje jako pouzdan auto i za svaku preporuku.
Komfor
Najveća mana mu je komfor, nije baš udoban za duga putovanja. Pored toga mana mu je i pomalo neprecizan menjač.
Moj ide samo na benzin. Ali imaš u oglasima ljudi koji stavljaju pilin u i taj 1.0 ali one malo novije modele od 2004.
Obično Yaris sa 1.3 motorm je najčešći kandidat za stavljanje TNG jer ima dovoljnu snagu da povuče lepo i sa TNG-om. Mada i to je VVT motor pa se opet ne bih igrao sa TNG. A da ne p...ominjem priču sa svetlenjem Check Engine lampice (kod 80% automobila) na tabli kada se ugradi TNG, i pričom da je to "normalno" jer auto sada ide na gas. To je daleko od normalnog jer je smeša tada ili prebogata ili siromašna i direktno uništava motor i skraćuje mu vek trajanja.Pročitaj više
Ako govorimo o YArisu jer sam ja odgovorio na pitanje YARIS ili POLO. Yarisu se lanac ne menja osim ukoliko auto nije imao neki problem ili nije presao neku eneormnu kilometrazu. za Polo ne znam.
A ako ti kaze da je Yaris presao 170.000 i manje a lanac mu je menjan to znači da nesto nije bilo u re...du i ja bih zaobišao takav auto. O onome što sam ja čitao, a mnogo sam čitao o Yarisu pre nego što sam ga i sam kupio nijedan vlasnik koji je imao sreće da kupi auto u bar korektnom stanju nikada nije menjao lanac niti planira da to radi preventivno. Yaris mi je prvi benzinac sva ostala kola su mi bili Dizel i kao što kažu ako ne prelaziš enormene kliometraže zaobiđi dizela jer svaki dizel preko 150.000km je manje više rizičan, svaka ne daj Bože popravka je mnogo skuplja. A sto se tiče POLA 1.9 meni je to glupo plaćati registariju 25000din godiše a za jarisa 1.0 je 14.000din.
Znači bikvalno ti svake godine ti ostaje 100e u džepu.E sada zamilsi da svake godine preventivno u Yarisa uložis 100e pa ima da nadži i tebe i tvoju decu. I 1.9 motor bez turbine a da se ne koristi kao teretni je po meni bacanje para. Ako te više interesuje o POLU moraćeš nekaga drugog da pitaš za save, a što se tiče Yarisa tu sam da pomignem :DPročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Tibore, koliko bi kostao veliki servis za 1.6 125 ks?
Razlog za prijavu korisnika