Kalibracija vazdusnog ogibljenja i nivo udobnosti u voznji daleko prevazilazi ostatak konkurencije u klasi istog godista (BMW 7, A8, S-klasa...), jedino parira Lexus LS (2007 model). Auto se moze voziti satima bez osecaja zamaranja (takodje i zbog jako udobnih sedista). Kvalitet materijala u kabini ...
Auto je najtezi u svojoj klasi i svom godistu i to ubedljivo. Ne deli platformu sa A8, iako su ista grupacija, nego ima svoju koji je preuzeo kasnije Bentley za Continetal GT, sto znaci da nije bilo upotrebe aluminijuma kao kod A8. Zbog velike tezine, potrosnja je najgora u klasi u to vreme i ubrzan...je do 100 km/h takodje zaostaje za konkurencijom iz istog razloga (stvarna potrosnja po Beogradu za 3.0 dizel lako ide do 20l sa umerenim guzvama, van grada tesko pada ispod 9l). Polozaj sedenja je specifican, dosta uzdignut sa naglo padajucom haubom, nekome to odgovara zbog preglednosti, nekome moze smetati ocekujuci vise konvencionalniji i uzbudljiviji polozaj sedenja u velikim limuzinama (najbolje odradjen kod LS-a ili Chrysler-a 300c koji je doduse druga klasa). Upravljac je potpuno bezosecajan, ne oseca se nikakva veza sa tockovima, sasija je teska i potpuno neraspolozena za krivine, prebacivanje amortizera u sport mod samo delimicno pomaze, ali potpuno narusava karakter auta, ukratko auto retko navodi da se vozi agresivnije. Sa druge strane ni 7 ni S-klasa tog vremena nisu bolji na tom polju, mada A8 je u toj oblasti uspeo da odradi dosta kvalitetan posao. Dizajn auta definitivno nije uzbudljiv po mnogima, ali sa druge strane verovatno mu se moze zahvaliti sto auto posle ovoliko godina izgleda elegantno i rafinirano. Glavna mana koja je uvek isticana uz ovaj model je i VW logo, doduse ostaje na svakom pojedinacno da ceni auto prema pripadnosti svom brendu ili onome sto zaista pruza.
Citroen C6 ima naprediniji sistem vešanja koji kombinuje hidrauliku i pneumatiku, gas je azot koji ima mnogo veću elastičnost od običnog vazduha, ali Citroen je vlasnik patenta i niko drugi ne sme ga koristiti ako ne plati, zbog čega ova sistem nije masovno zastupljen. Ima ga samo još McLaren, ali s...a nekim izmenama.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika