Izuzetan automobil za svakodnevnu i sportsku vožnju. Razlikuje se dosta od običnog modela Golfa 6. Motor ima fantastičan odziv, nisku potrošnju za te performanse, a najviše od svega oduševljava upravljanje ovim automobilom. Potrošnja kod ispravnog primerka kao što je moj sa manuelnim menjač...
Ko nije zamenio lanac na vreme, taj je prošao sa velikom štetom na motoru. Fabički su bili ugrađivani loši lanci i španeri, pa je poželjno da se odmah uradi veliki servis kada kupite polovan Golf 6 GTI. Sa najnovijom verzijom lanca i španera mirni ste jako jako dugo sa ovim autom i motorom. ...
Izuzev ove rešive falinke, tu su standardni problemi svih motora sa direktnim ubrizgavanjem kao što su nagomilavanje čađi na usisnim ventilima (mora da se čiste povremeno), kao i eventualno crkavanje bobina. Mogući su problemi sa usisnom granom, koja košta oko 150-200 eur nova. Ja lično nisam imao nikakvih problema za 30.000km pređenih izuzev jedne crknute bobine, čija cena ne prelazi 25 eur.