Pouzdanost
Održavanje
Motor
Ako gotovo nikad ne vozite asfaltnim putevima, i ako vozite po terenima gde nema nikoga i ničega, gde vam prepreke na putu predstavljaju oborena stabla, pustinja i prašuma, ovo je vozilo za vas. On nema servo upravljač, abs, esc i ostale čudne akronime, ovo je vozilo za odlučnog i snažnog kori...snika. On nema korisne pregrade za sitnice, on nema čak ni naznaku tapacirunga ovo je UAZ. Uostalom kada upadnete u blato do prozora teško da će vas zanimati da li imate korisne pregrade za sitnice. Ono što vas zanima je njegov moćan motor i reduktor. Na poluzi na prednjem levom točku možete da isključite reduktor i tada imate samo zadnju vuču, ali gledajte da ga uključite pre nego što zađete u blato i baruštine, jer ako se tada setite da vam treba redukcija, psovaćete jer ćete se ublatnjaviti tražeći pomenutu polugu. UAZ ima dosta dupliranih sistema kao npr. sisteme za kočenje, tako ako pukne jedna čantra ulja za kočnice, funkciju preuzima druga. Rezervoari su dupli i tankuju se svaki sa svoje strane vozila, a biraju se za korišćenje polugom ispod vozačevog sedišta. Donji postroj je glomazan i čvrst da će potrajati bar sto godina, tako da o tome ne brinite. Motor je jak i alav na gorivo, tako da je plinski uređaj rešenje i ovaj motor jako dobro ide na plin. U kabini je sve rudimentarno, od paljenja motora, gde prvo treba stisnuti dugme za masu, pa onda startovati motor, do sedišta koja se vrlo smelo tako nazivaju. Na UAZ-u je sve modularno i na šraf, i sve se tako skida, od limarije, do mehaničkih delova, nema nikakvih filozofiranja. Ovo je vozilo koje je napravljeno da se održava sa minimumom intervencija u servisu, već gotovo sve može da uradi korisnik pod vedrim nebom sa minimumom alata. Hauba se diže sa dva dugmeta i ona je od tanjeg lima nego ostali limarijski delovi UAZ-a kako bi uopšte mogla da se podigne. UAZ je poznat po svojoj upotrebljivosti, prohodnosti, pouzdanosti. Nema komfora, ali ide svuda,. Nema klimu, ali zato može ići kroz vodu do pola šoferšajbne, jer se motor snabdeva vazduhom kroz četvrtasit čelični profil držača šoferšajbne koji završava na krovu. On će pouzdano prevesti vas i vaših dragih šest putnika sa prtljagom neudobno i pouzdano. Ukratko rečeno, zadnji put kada ste videli nešto ovako, imalo je gusenice i zvalo se tenk.
Potrošnja
Komfor
UAZ ne troši gorivo on ga guta, pogotovu pod redukcijom što je 80% njegove radne eksploatacije. Plinski uređaj dovodi tu situacijiu koliko toliko pod kontrolu. Udobnost i komfor, šta to beše? U UAZ-u okačite bubrege o retrovizor kao jelkicu i krenite u avanturu.
Imaju ih na KOP-u i vozio sam se njime dosta puta, i druze svaka cast na opisu ;) pere se i spolja i unutra pod mlazom :D
Razlog za prijavu korisnika
Mi smo ga gazili po planinčugama majke Rusije zajedno sa njegovim rođakom u Rusiji poznatim pod nazivom Mamba, što je u stvari UAZ sa karoserijom kombija i više sedišta. Šasija, reduktor, motor, i sve ostalo isto kao kod džipolike varijante. Nigde da stane, nigde da zaglavi, UAZ je čudo od vozila, j...edino mi je problem gde da ga svrstam, pa pošto ga ne mogu nazvati ni terenskim vozilom, ni nečim sličnim, ja ga zovem namensko vozilo. A što se tiče pranja, to što si rekao, to je to. :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?