odlican
tank za benzin ravan
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mali potrosac, moj trosi manje od 6l. Lagan za voznju, nemoguce zaglavljivanje u snegu, blatu. Provlacim se svuda sa njim, auto sa dusom, ko ga upozna i zavoli volece ga ceo zivot.
Kocioni sistem mu je jedna od mana, pokusavala sam nekoliko puta da sredim kocnice, paknove, dobose ali bezuspesno. Da li je do majstora ili delova nemam pojma. Skripe kocnice i dalje. Takodje mu je grejanje mana, slabo je i dugo mu treba da se pokrene.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Trosi prosecno mada za taj motor 0.6l dvocilindras dvotakni i mnogo, mislim oko 6l na 100km. Ne rdja osven kod pragove i zadnju haubi koj je od pleha, sve ostalo je poliester. Auto je veoma lak. Ne trosi ulje u motor, samo dvotaktol u benzinu, ima rezervu kad ti nestane benzin jos 4l, i onda moras n...a benzinsku. Ima mnogo prostora kod karavan i utovarni proster je kao kod kombi mali. Skida se prednja maska na dva leptirstrafa za vecu dostupnost kod motora kad se menja nesto. Ima sasiju. Narodan auto.
Nema motorno kocenje i nizbrdo stradaju gurtne jedva koci. Menjac je kod volana. Sto ga nema novi da se kupi.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jednostavno odrzavanje! solidan autic!
Lako kvarljiv motor, za tu kubikazu velika potrosnja, neudoban u voznji.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odrzava se u kovackoj radnji, samo se ne potkiva.... Gume mu ipak trebaju.... Ne kvari se skoro nikad. Kosta 500 evra najvise, a za 250 kupis jos jednog losijeg i imas sve delove.... Trarttrararrarartttrtrtrtrttt..... Jbg, malo glasan motor i puno izduvnih gasova, ali se ne kvari ni pod opterecenjem..., naseg smo sa ormarom na pak tregeru terali 100q....
Mnogo bre trosi za 600 ccm i 600 kg
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio sam Trabija limuzinu 1991.god. nekoliko god. Vrlo interesantan i jedinstven automobil za svoju klasu!
Verujem da to mnogi neznaju, ali Trabant je preteca danasnjeg Audija (ranije poznatiji kao "Horhe")!
Kvalitetna celicna sasija, karoserija izdrzljiva, od pertinex-a, (dizajnirana po ugledu n...a cuveni Peugeot 404! ) - isti materijal se koristi za strujomere! Vrata se zatvaraju k`o kasa! Neverovatno udoban (nezavisno vesanje i na prednjim, i na zadnjim tockovima), zadnja sedista za nijansu udobnija od prednjih. Menjac lagano radi, saltuje se jednim prstom bukvalno. Neunistivo elektronsko paljenje "dan/noc"! Pali na "pola" kljuca. Da bi ga "upalili", dovoljan akumulator i od nekih 20-tak ampera. Vrlo originalno i funkcionalno resena kabinska ventilacija (i grejanje i hladjenje) - gde je uvek pri vecem gasu, ventilacija bolja, i obrnuto (tzv.turbinski venilator koji hladi motor, direktno je povezan na radilicu motora). Grejanje funkcionise tako sto je od prednjeg izduvnog lonca, sprovedena metalna cev velikog precnika, (nalik na tjcunak za sporet :) na koju se dalje nastavlja jedna "racva/klapna" i gumena cev takodje velikog precnika (fi preko 100, ne secam se tacno) sve do putnicke kabine. E, sad, ta metalna cev ima odlicnu toplotnu izolaciju, cija je uloga da zimi duze vreme zadrzava topao vazduh, preuzet od prednjeg izduvnog lonca, a cime je i putnicka kabina zimi duze toplija! Ukoliko Vam ne treba grejanje, vec hladjenje, u kabini postoji sajla, kojom zatvarate napred navedenu klapnu, cime se zatvara dotok toplog vazduha iz prednjeg lonca i vazduh za ventilaciju kabine onda dolazi od spoljasnosti, cime dobijate "hladjenje" u kabini.
Motor od 600 ccm predstavlja u stvari dva cilindra od popularnog motocikla "Mz Etz 301". Prosto nepojmljivo koliko je taj agregat od svega 600 cm startan i zivahan i brz, a zahvaljujuci dvotaktnom procesu ubrizgavanja & sagorevanja goriva. Ekonometar Vas uvek obavestava o trenutnoj potrosnji koja moze biti i 3l/100 km, ali i do nekih 9l/100 km, u zavisnosti koliko Vam je teska noga na gasu. Prosecna potrosnja sa normalnom voznjom je oko 5-5,5 l/100 km. Rezervoar ima zapreminu od nekih 26 litara, koliko se secam. Merac goriva je manuelni, tj, rucni - to je crna plasticna obelezena sipka, koju gurnete do dna rezervoara po vertikali i odmah ocitate tacnu kolicinu preostalog goriva :)! Svaki jugic mu moze pozavideti na komfornoj voznji, na ogromnom gepeku i solidno komfornoj putnickoj kabini! Jeftin, lak i prost za odrzavanje. Evergreen, auto sa dusom, koji nikad ne stari, kao sto je to i buba, spacek, dijana, mini moris, austin i sl.... Za razliku od starijih modela (gde nijedan stepen prenosa "ne koci", ovom 1., 2. i 3. stepen "koce", dok je 4. stepen kao na leru, tj. "ne koci".
Izuzetno zahvalan za svaki vid prerade, dorade, i tjuninga svake vrste!
1.Mali trag tockova.
2.Sva 4 tocka su sa "dobos" kocnicama, pa nakon duze upotrebe, kocnice znaju da "popuste".
3.Dvotaktni motor, koji danas nije ljubitelj "zelenih" zbog previse olova u izduvnim gasiovima :(
4. Ne proizvodi se vise, nazalost :(
Moже ли траби да понесе алуминијумске фелне без неке велике прераде, и од ког возила пасују?
Nekad sam vozio pomenuti model, tacno je, postoji neki smek u njemu, Bojan ga je jako dobro opisao, meni se cini da su malo vise ulozili u njega bio bi to vanvremenski auto. Ovako, na svemu se stedelo, motor je nejacak, na vecoj uzbrdici, znam da je samo druga brzina dolazila u obzir, inace motor mo...ze da ode u aut :D
Znam i to da se generalni remont motora odradi za 2 sata bez problema sto je bilo sjajno :)
Nemam puno superlativa za Trabant kao Bojan ali postojale su stvari koje su me odusevljavale u to vreme, recimo taj ekonometar, zatim menjac koji je bio prost ali efikasan i precizniji od menjaca na Jugicu recimo, zatim dizajn koji je zaista jedinstven itd...
Znam da su neki ljudi ugradjivali Zastavin motor iz Fiće ili Jugićev i da je isao s tim motorima odlicno.
Luda masina kad se setim, prodali smo ga negde tamo oko '96 godine i dan danas se setim Trabija kuda je sve prolazio :)Pročitaj više
Potrosnja se smanjuje ugradnjom karburatora od fice i lakse pali zimi i manje troši mora adapter da se napravi ali je jednostavan mnogo ljudi neznaju da voze dvotakne masine pa im brzo stradaju moj je presao oko 140 000 i tek sad je odradjen delova ni u madjorskoj vise nema skupi su i nekvalitetni u...graditi el.paljenje (cdi) i nema problema dobija se oko 1500 obrtaja višePročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.