Davnih godina sam bio oduševljen koliko je Toyota pouzdana i koliko hvale Corollu i Yaris, pa odlučim definitivno da uzmem Yaris. Ali kad sam video u oglasima cene samo što čir nisam dobio.
Veoma okretan i lagan za voznju,idealan za gradske guzve,puno prostora u malom pakovanju,puno standardne korisne opreme,brzo reaguje na sve komande od volana preko pedala do menjaca.udobno podesen kao u limuzini,a dovoljno cvrst na putu.odlicna pozicija za upravljacem koji je veoma praktican za kori...scenje.sve je na dohvat ruke!u plavoj boji veoma upadljiv i nikoga ne ostavlja ravnodusnim.
600e doplate za navigaciju pomalo bezobrazno.set za reparaciju umesto rezervnog tocka.malo bucniji preko 130km/h ali se ne usteze da pokaze svu snagu 1.33 vvt-i na ovim i vecim brzinama.
I ja imam taj 1.33 i ne oseca brdo ni kad je na pola brda dok u Aurisu oseti. Verovatno sbog toga sto je Auris malo tezi, ali ne toliko da bi se to osetilo.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ljudi ga i čuvaju zato što je dobar, a kad ga prodaju udare jaku cenu.
Razlog za prijavu korisnika
Kad drži cenu dobro je kad si u ulozi prodavca... Inače to je glavni razlog zašto izbegavam Toyotu generalno, treba mnogo para dati za nju.
Razlog za prijavu korisnika
Davnih godina sam bio oduševljen koliko je Toyota pouzdana i koliko hvale Corollu i Yaris, pa odlučim definitivno da uzmem Yaris. Ali kad sam video u oglasima cene samo što čir nisam dobio.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Veoma okretan i lagan za voznju,idealan za gradske guzve,puno prostora u malom pakovanju,puno standardne korisne opreme,brzo reaguje na sve komande od volana preko pedala do menjaca.udobno podesen kao u limuzini,a dovoljno cvrst na putu.odlicna pozicija za upravljacem koji je veoma praktican za kori...scenje.sve je na dohvat ruke!u plavoj boji veoma upadljiv i nikoga ne ostavlja ravnodusnim.
600e doplate za navigaciju pomalo bezobrazno.set za reparaciju umesto rezervnog tocka.malo bucniji preko 130km/h ali se ne usteze da pokaze svu snagu 1.33 vvt-i na ovim i vecim brzinama.
Pročitaj više
24. Dec 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
I ja imam taj 1.33 i ne oseca brdo ni kad je na pola brda dok u Aurisu oseti. Verovatno sbog toga sto je Auris malo tezi, ali ne toliko da bi se to osetilo.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?