Pouzdan motor,cena nije mala ali je za taj kvalitet adekvatna
Ne troši ispod 7 litara dizela ali to je đzip pa i nije mana.Možda bi mogao biti tiši pri većim brzinama na auto putu.Ali uz prednosti koje ima ovo i nisu velike mane.
RAV4 d4d 2004 god. Auto jako atraktivno izgleda čak i posle toliko godina, lep je i spolja i iznutra. Materijali u kabini su kvalitetni, sa 200.000 km skoro da nema tragova habanja bar kod mene. Odlična je fora sa podešavanjem zadnjih sedista koja su inače udobna i bez problema se smeste i visok...e osobe. Iznenađujuće je koliko ima prostora u kabini, a auto spolja deluje mali. 4x4 pogon je odličan, prolazio sam nekim prilično nepristupačnim terenima bez problema, da je nešto veći klirens i da ima reduktor bio bi top za teren, to ga dosta ogranicava.
Potrošnja se meni kreće oko 7,5-8,5 prosek. Bočno otvaranje gepeka nekom smeta, meni je to prednost.
Za motor kažu da je kvalitetan i da se ne kvari, to ću tek da vidim, delovi za servise nisu skupi.
Bučniji je na autoputu od automobila, motor nije baš agilan dosta je mrtav ispod 2000 obr. iskren da budem očekivao sam više, možda se po prvi put u životu odlučim za čipovanje, ako neko ima iskustva oko čipovanja rav4 neka podeli. Dosta tvrdo kvačilo.
Sve u svemu sve je na autu perfektno... sem motora, ranije sam vozio HDI koji je mnogo bolji utisak ostavio na mene.
Auto je bez mana, automobil je neuništiv. Verzija sa 4/5 vrata, 2.0D4D dizel agregat 2004. godište. Pazite u kakvom stanju kupujete polovan na autoplacevima ili od dilera, jer 99% su vraćene kilometraze sa 400-500 ili više hiljada kilometara na 150-200 hiljada i na oglasima ga prodaju kao NOV NO...V NOV. Ja sam moj kupio preko prijatelja iz Švajcarske sa pravih 330 hiljada kilometara u perfektnom stanju i servisnom knjigom od Toyota ovlašćenog servisa. Trenutno ima preko 400 hiljada i kao da je nov iznutra, osim blagog habanja volana i ručice menjača(to se može sve srediti za 50e, kao što preprodavci rade). Sa autom nisam imao nijedan problem, mehanika i elektronika vrlo kvalitetna i pouzdana. Potrošnja je smešna za auto te veličine i 4x4 pogonom: Grad: 8-8,5L, magistrala:5,5-6L, Autoput: 6,5-7L. Cena održavanja je super za tu klasu auta i shodno njegovoj ceni. Nisam imao nijedan veći i ozbiljniji kvar, samo redovno održavanje i poneka zamena potrošnog materijala(šajbne, gumice, plastike itd). Generalno vrlo pouzdan automobil, perfektnih dimenzija i za duža putovanja i za vožnju i parkiranje po gradu. Iako je automobil dizel, vrlo je startan i brz. Zimi mi je palio i na -23 stepeni bez problema, bitno je da se koristi zimi dizel sa aditivima(Avio, G-drive i slični). Mali potrošač, motor veoma pouzdan i rasterećen, 2.0L i 116KS prava mera za dugovečnost motora. Ovaj 2.0D4D motor je gotovo neuništiv, samo pazite u kakvom stanju kupujete automobil i kako ga je prethodni vlasnik održavao.
Jedina mana ovog automobila, ako se to može tako nazvati, bi se mogla navesti zapremina gepeka. Gepek je dovoljno velik za svakodnevnu upotrebu, ali kada 4 odrasle osobe trebaju da se spakuju za neko duže putovanje dolazi do manjka prostora. Da je gepek dublji za nekih 30-40cm bilo bi odlično, a...li mu ni ovako ništa ne fali ako se ide samo jednom godišnje na letovanje... Ostalih 350 dana godišne ne smeta! :)
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.