Mala potrosnja, extemno mali troskovi odrzanja(samo mali servis na 15.000km i to je nesto drasticno manje nego bilo koji auto te klase i tog godista), udobnost.Nema veliki servis, servis menjaca(nije klasican automatik) zbog el. kocnice mnogo duzi vek plocica i diskova.Najidealnije gradsko vozilo za...
Kada se nesto pokvari, odredjeni delovi ne mogu zasebno da se promene, nego ide vise delova u jednom sklopu pa to ponekad zna da bude i skupo u zavisnosti sta se menja, inace regularno isto kao i za svako vozilo tog godista), a zbog specificnosti auta nema proizvodjaca koji prave delove za njega, ta...ko da samo originali su dostupni, a i posto nije aktuelan kod nas nemoguce je naci polovne delove. Potrosnja na auto putu je malo veca(kod mene na 130 trosi 6, kao i svaki obican benzinac te kubikaze tako da to zapravo nije mana, samo se ne dobija benificija hibrida).Nema servisera koji se razumeju u ovaj auto pa ste ograniceni na ovlasceni servis(osim zamene ulja i filtera, mada to bas nije skupo u ovlascenom Toyota servisu).I drzava u kojoj zivimo jer ne daje benificiju na Eko vozila, pa se registuje kao klasican 1.8 sa 73kw.
Poenta je ne nea benificija za registraciju hibrida, ja sam u svedskoj za taj auto placao 30E godisnje.
Razlog za prijavu korisnika
Znaju naši za povlastice za hibridni auto,ali im nije u interesu da daju povlastice,a trebali bi
Razlog za prijavu korisnika
Pa realno mali broj tih automobila je nevažan i za ekologiju, i za državni budžet.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ovo mi je drugi Prius do sada. Ankete kazu da je najpouzdaniji automobil u svojoj klasi. Cene odrzavanja su na nivou Yarisa jer auto nema menjac, kvacilo, alternator, kajiseve i uglavnom koci el. motorom tako da ne trosi kocnice. Prosecna potrosnja je ispod 4,5. Jednino na autoputu malo preko 5. Izu...zetno je tih i udoban auto a izostanak menjanja brzina iskljucuje subjektivan utisak brzine.
Neobican osecaj prilikom ubrzanja, kada motor zaurla a ne oseca se ubrzanje. Postanes svestan brzine tek kada pogledas u brzinoimer. Kada je opterecen pocinje da se naginje u ostrim krivinama. Takodje, mana su i ljudi koji troluju o ovom autu a da ga nisu ni videli, a kamoli provozali ili posedovali....
Pročitaj više
10. Maj 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mene vozio taksista u Becu i kad god stane na semafor ja se istripujem da mu se ugasio auto. Ne ide uopste tako lose a unutra je kao enterprajz. Za Bg bi bio spas za potrosnju.
Razlog za prijavu korisnika
Marko, detalj a la enterprajz - mozes sa bilo kog kompa, preko google maps da napravis itinerer putovanja i da ga ucitas kada sednes u auto. Takodje radi google search u autu, a instalirao sam i aplikacije za navodjenje do javnih garaza sa informacijama o ceni parkinga i o broju slobodnih mesta, app... za cene goriva sa navigacijom do pumpe kao i app za vremensku prognozu :) Auto mi je isporucen sad u petak, ne znam koliko cu cesto sve to koristiti, ali deluje korisno :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja bih ga samo zbog tih zajebancija kupio, mada meni u Srbiji u provinciji to nije od koristi ali uz modifikacije tipa navodjenje do kafane gde je najbolja jagnjetina i slicno moze biti korisno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.