MojaGaraza - Toyota Corolla Hatchback (1983 - 1992) | MojaGaraža MojaGaraza - Toyota Corolla Hatchback (1983 - 1992) | MojaGaraža

Pronađi automobil

29 vozača ga je parkiralo
10 ocena
81.6
  • Cena/Kvalitet:
    95/100
    Komfor:
    70/100
  • Održavanje:
    60/100
    Potrošnja:
    85/100
  • Pouzdanost:
    90/100
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor Motor

Pouzdan auto, ne kvari se, udoban.

Nisu ugrađivali klimu. Auto je poprilično nizak, mada je komforan. Pregazilo ga vreme, ali i dalje se voze solidni primerci...

09. Maj

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Kod nas je u vlasnistvu pa sigurno vec 6 godina, mozda i jace. U pitanju je motor 1.3 (sa plinom). Cale mu je dusu izvadio (sto se predjenih kilometara na godisnjem nivou tice) , takodje to je i auto na kome sam naucio da vozim i imamo samo reci hvale za ovu MASINERIJU. Nas je 86 godiste, motor i da...

Japanac je to a oni ne znaju za mane!!!

Pročitaj više

02. Nov 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost

Veoma dobro auto.

Održavanje

Dizajn.

11. Apr 2014.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor

Imao sam i vozio 3 godina Toyotu Corollu 1085.god., 1.6 L, 5 vrata, 66 Kw/90Ks. Bio je to sajamski eksponat, kupljen na sajmu automobila u Zenevi tada! Sjajan auto u svakom pogledu! Limarija odlicnog kvaliteta, karoserija fabricki zasticena postupkom galvanizacije. Shuplji delovi limarije fabricki z...

Ajd, nesto i ovde da napisem!

Prva mana : kad Vas na semaforu zatekne crveno i kad cekate da se upali zeleno, auto cete pokusati da upalite, bar se to meni desavalo nekoliko puta! Tek kad bacite pogled na brzinomer, Vi u stvari shvatite da Vas auto radi! (kad sam prodao ovaj sjajan auto, pored izu...zetne ocuvanosti, ovaj detalj mi je takodje pomogao da ga brzo i lako prodam! Kad je kupac, nakon vizuelne provere odlicne spoljasnosti i bespreklorne unutrasnjosti, hteo da cuje kako auto radi, ja sam mu otvorio haubu motora. On mi je rekao da auto upalim! Medjutim, ja sam auto vec prethodno upalio, da se "zagreje" i rekao mu, ali gospodine, auto vec radi :) ! Znaci, da ovo sto sam sad naveo ne bude mana, MORACETE se navici na njenu apsolutnu tisinu u radu, bez ikakvog zvuka niti vibracija. Motor tek pomalo naglasava da radi, ako ga "turirate"!

Druga mana - mali klirens (minimalno odstojanje od tla), koji je u klasi sa nekim sportskim autom! Nemojte praviti njom izlete po bespucu i makadamu, da nebiste oshtetili branike, pod auta, auspuh, ili ostetili cak i karter!

Treca mana, je vise subjektivna, i mozda to i nije mana ukoliko Vam to ne predstavlja problem! Odrzavanje Toyote je skuplje od odrzavanja evropskih auta, (delovi,servisi i sl) .

Slike svoje Toyote cu postaviti uskoro, jer su mi u albumu i potrebno ih je prethodno skenirati!

Pročitaj više

18. Dec 2012.
Pogledaj ostalih 2 komentara
Bojan Stojilkovic 19. Dec 2012.

Hvala, hvala puno!
@Slavoljub - potpuno ste u pravu! Corolla je Japanski odgovor na Golf klasu, i citavu svetlosnu godinu ispred Golfa! Takodje, koliko se secam, Corolla je najprodavaniji Japanski auto u toj "golf" klasi!

Golf (Volkswagen) generalno ima odlicnu limariju, dobre benzinske motore, slabe dizelase, i po snazi (konjazi) motora zaista slabe agregate! Npr. Tojota Corolla 1.3 ima 75 ks/Golf ima 75 konja tek u motoru od 1.6 kubika! Tojota Corolla 1.6 ima 90 konja/Golf ima 90 konja tek u motoru 1.8 itd itd... Tojota je prvi i jedini Auto Brend koji je osmislio i doveo do savrsenstva motore/agregate sa neparnim brojem ventila! Npr.u Corolli je zastupljen poznati motor 1.3 koji ima 3 (tri) ventila po cilindru! Sistem sa 5 ventila po cilindru, mislim da je zastupljen u brutalnoj Tojota Supri i jos nekim sportskim modelima...
Tojota je takodje poznata po mnogim brojnim i zapazenim drugim inovacijama u autoindustriji...
Toyota ima takodje zaista dugu tradiciju i bogatu istoriju, u proizvodnji automobila i lakih kamiona, cini mi se da je masovna proizvodnja pocela jos negde davne 1936/37.god, a da su znacajne inovacije u autoindustriji pocele jos negde 1924. Takodje, ne treba zaboraviti da je tvorac Tojote rodjen 1867.god (Sakitchi Toyoda)! Tojota je skoro slavila znacajan jubilej - 75 godina od kada je prvi serijski auto sisao sa proizvodnih traka...

www.toyota-global.com/company/history_of_toyota/75years/

Puno pozdrava takodje!
Svako Dobro! :)

Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top