Toyota koja se proizvodila u japanu, ponos, tj jedan od ponosa Toyote, nasleđe iz reli trka, izuzetno pouzdan auto, mehaničara viđate jednom u 5 god i to samo ako ne umete sami da zamenite ulje i filtere. O ovom autu nažalost govore balkanci koji za ništa bolje od mrtvog VW i Fiata ne znaju i i...sti takvi ga voze na plin, ali i takve budale ovaj auto izdrži.
Mana jedina se ogleda u tome što i nije mana, nije porodični auto ali to se i ne očekuje. Vozim Celice 10 god razne i mogu reći samo da ako ikada je opet proizvedu opet će biti ona.
Bojim se da ako izađe novi model da će to biti električni auto... Inače postoje druge sportske Toyote koje su po meni još zanimljivije od Celice, GT86 je po veličini slična, ali boxer motor i zadnja vuča je čine mnogo atraktivnijim autom. Izašla je Supra, doduše prepakovni BMW Z4, ali se nikako ne m...ože reći da ne valja...Pročitaj više
Mene iz nekog razloga nikad nije privlačila kao sportski auto. Ne znam zašto... Nemam ništa protiv nje, ali jednostavno mi je nekako delovala anemično iako ima taj neki sportski izgled.
Sportski automobil koji ima vise prostora za vozaca i suvozaca od BMW limuzine serije 3, ili Audija A3 sto me je odusevilo. Cak i na zadnjoj klupi ima mesta za ljude do 180cm da sede normalno, preko 180cm takodje mogu da se smeste ali teze.
A devojke pozadi sa lakocom uzivaju. :-)
S obzirom kako aut...o ide, koliko je brz i startan potrosnja mu je mala.
Ja sam 320km presao za 2000 dinara normalne voznje pa vi vidite.
Gradske voznje potrosi vise ali nista strasno.
Jako atraktivan automobil, pogotovo kad je sredjen kao moj, gde god da se parkiram ljudi zagledaju Celicu, pitaju sa odusevljenjem koji je to auto, Koliko konja i td..
Ovaj automobil za 10 godina ko ga bude imao ocuvanog i gde ga bude parkirao ljudi ce pasti na dupe. I sada je ocuvan primerak redak a zamislite za 10 godina. :-)
Veoma pouzdan, nista ne crkava, a delovi dostupni svuda, odrzavanje nije skupo.
Celica Ceca izgleda jako besno na ulicama, izgleda skuplji auto nego sto jeste.
Prednji farovi su joj 20 godina bili ispred svog vremena, uklapaju se sada u 2020. Ranije su bili pojava. :-)
Nikada je ne bi menjao ni za jedan drugi automobil, osecaj u voznji je perfektan, u krivinama lezi i pri brzini 120 lagano, to ne moze da se opise mora da se oseti, proba.
Sto se tice mana Toyote Celice Cece: Mana su ljudi, koji ugrade plin, a onda voze na plin godinama i na velikim obrtajima u crveno, a to je VVT-i motor koji ne zna sta je plin, i dodje vreme kada pocne da trosi ulje i to veoma. Onda je tako stave na oglas. Kad su ubili Cecu, izvadili joj dusu onda a...jde da je prodamo.
Nije to strasno da se sredi potrosnja ulja, odradi se glava motora, generalka, izadje sve oko 600 eura i posle 1500km morate da vozite lagano da ne prelazite 3000 obrtaja nikako to je najveci deo posla, samo lagana voznja 1500km da se motor razradi i za 600 eura imate nov motor.
Tako da kada kupujete Celicu sa plinom racunajte jos 300-400 eura da se izvadi plin i jos 600 eura za generalcicu da se glava motora sredi, dihtung i imate nov motor kao iz salona koji ce da vas sluzi jedno 300 hiljada km sa redovnim odrzavanjem.
Ako izaberete Celicu necete pogresiti, vredi svaku paru.
Auto za zaobilaženje, sad je u godinama kad je motor pohaban i izakan, a za celicu retko možeš naći šta povoljno, radilica je preko 100 000 din a ostalo da ne pričamo.
Kao sto rekoh: Toyota Celica koja je mnogo presla zahteva generalku koja kosta 600 eura i posle toga 1500km lagana voznja da se motor razradi i imate nov automobil sto se tice motora.
A sto se tice delova ovo nije Fiat, ovo je Toyota jednom kada zamenis nesto to traje godinama zato je i kvalitet i i...ma cenu.
Nije kao kod drugih automobila jeftino pa menjas svaki mesec.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Bojim se da ako izađe novi model da će to biti električni auto... Inače postoje druge sportske Toyote koje su po meni još zanimljivije od Celice, GT86 je po veličini slična, ali boxer motor i zadnja vuča je čine mnogo atraktivnijim autom. Izašla je Supra, doduše prepakovni BMW Z4, ali se nikako ne m...ože reći da ne valja...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Mene iz nekog razloga nikad nije privlačila kao sportski auto. Ne znam zašto... Nemam ništa protiv nje, ali jednostavno mi je nekako delovala anemično iako ima taj neki sportski izgled.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan, izdržljiv, kvalitetna unutrašnjost i posle 20 godina, atraktivan, brz, uživanje u vožnji, odmor za dušu.
Mana mu je što su očuvani modeli sve ređi, pa kad ima neki očuvani model ljudi kukaju kako je cena velika. Takvi su ljudi zreli za golf 5...
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sportski automobil koji ima vise prostora za vozaca i suvozaca od BMW limuzine serije 3, ili Audija A3 sto me je odusevilo. Cak i na zadnjoj klupi ima mesta za ljude do 180cm da sede normalno, preko 180cm takodje mogu da se smeste ali teze.
A devojke pozadi sa lakocom uzivaju. :-)
S obzirom kako aut...o ide, koliko je brz i startan potrosnja mu je mala.
Ja sam 320km presao za 2000 dinara normalne voznje pa vi vidite.
Gradske voznje potrosi vise ali nista strasno.
Jako atraktivan automobil, pogotovo kad je sredjen kao moj, gde god da se parkiram ljudi zagledaju Celicu, pitaju sa odusevljenjem koji je to auto, Koliko konja i td..
Ovaj automobil za 10 godina ko ga bude imao ocuvanog i gde ga bude parkirao ljudi ce pasti na dupe. I sada je ocuvan primerak redak a zamislite za 10 godina. :-)
Veoma pouzdan, nista ne crkava, a delovi dostupni svuda, odrzavanje nije skupo.
Celica Ceca izgleda jako besno na ulicama, izgleda skuplji auto nego sto jeste.
Prednji farovi su joj 20 godina bili ispred svog vremena, uklapaju se sada u 2020. Ranije su bili pojava. :-)
Nikada je ne bi menjao ni za jedan drugi automobil, osecaj u voznji je perfektan, u krivinama lezi i pri brzini 120 lagano, to ne moze da se opise mora da se oseti, proba.
Sto se tice mana Toyote Celice Cece: Mana su ljudi, koji ugrade plin, a onda voze na plin godinama i na velikim obrtajima u crveno, a to je VVT-i motor koji ne zna sta je plin, i dodje vreme kada pocne da trosi ulje i to veoma. Onda je tako stave na oglas. Kad su ubili Cecu, izvadili joj dusu onda a...jde da je prodamo.
Nije to strasno da se sredi potrosnja ulja, odradi se glava motora, generalka, izadje sve oko 600 eura i posle 1500km morate da vozite lagano da ne prelazite 3000 obrtaja nikako to je najveci deo posla, samo lagana voznja 1500km da se motor razradi i za 600 eura imate nov motor.
Tako da kada kupujete Celicu sa plinom racunajte jos 300-400 eura da se izvadi plin i jos 600 eura za generalcicu da se glava motora sredi, dihtung i imate nov motor kao iz salona koji ce da vas sluzi jedno 300 hiljada km sa redovnim odrzavanjem.
Ako izaberete Celicu necete pogresiti, vredi svaku paru.
Pročitaj više
04. Nov 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Auto za zaobilaženje, sad je u godinama kad je motor pohaban i izakan, a za celicu retko možeš naći šta povoljno, radilica je preko 100 000 din a ostalo da ne pričamo.
Razlog za prijavu korisnika
Kao sto rekoh: Toyota Celica koja je mnogo presla zahteva generalku koja kosta 600 eura i posle toga 1500km lagana voznja da se motor razradi i imate nov automobil sto se tice motora.
A sto se tice delova ovo nije Fiat, ovo je Toyota jednom kada zamenis nesto to traje godinama zato je i kvalitet i i...ma cenu.
Nije kao kod drugih automobila jeftino pa menjas svaki mesec.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Razmisljao sam da je uzmem za prvi auto pa ako moze da kaze neko nesto ko je imao iskustva sa njom.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.