Pouzdan automobil, smanjena potrošnja u odnosu na prethodni model sa istim motorom, mala kubikaža (registracija povoljna), a motor poprilično elastičan i uzbudljiv za vožnju, naročito u gradskim uslovima..
Manje mesta na zadnjoj klupi u odnosu na Auris prve generacije, Nema rezervni točak, već samo set za krpljenje gume..
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
kvalitetan, pouzdan, tih, pun tehnologija, odlična svetla, lagan volan, jako dobar menjač
dosadan mrtav i lenj benzinac, prevelika "mrtva zona" volana za moj ukus, kočnice meni jako čudne iako su nove imam utisak da su tvrđe nego na drugim vozilima
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ponosni sam vlasnik Aurisa iz 2008 god, 1.4d4d, kupljen u Toyotinom predstavnistvu kao njihovo test vozilo. Presao do sada tacno 290 000 km, ni jedan jedini kvar nisam imao, a vazim za ostrog i ne bas preterano pazljivog vozaca. Naravno redovno sam ga servisirao, ali osim menjanja ulja i filtera i n...aravno diskova i plocica koji spadaju u potrosni materijal, nista drugo nije radjeno niti je bilo potrebe. Iz iskustva i zadovoljstva dugih 8 godina resio sam i upravo kupio novi model Aurisa sa istim motorom u ovlascenom servisu sa takodje tek razdradjenim motorom. Prezadovoljan sam kako uopste izgleda, a o ukupnom utisku u voznji nemam reci.
Jedina zamerka na ovaj model 1,4d4d je da mu fali nekih 10-15 ks i to kada se u autu nalazi vise od dve osobe i ima popunjen prtljaznik, a klima ukljucena. Tada je zaista bas trom.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobro vece dragi prijatelji i kolege,cast mi je i zadovoljstvo sto cu biti prvi da kazem nesto o ovom modelu iz svog subjektivnog misljenja i iz moje probne voznje i tako pomoci nekom da se odluci za ovaj model...Naime u Subotu smo moj Kum i ja imali priliku da imamo test i probnu voznju svaki se vo...zio po 45 minuta,ja sam vozio po makadamu,poplavljenoj ulici u gradu i bas sam testirao auto po rupama i nasim putevima,koliko sam mogao i bio u mogucnosti da ga probam i testiram,vozio sam se i na zadnjoj klupi i na vozacevom sedistu.Dakle imam da kazem da je auto vrhunski ima dobar dizajn,jako je udoban na makadamu i po rupama ne oseca se,kao da se vozite ladjom...Sto se tice motora vozili smo 1.6 benzinac i tu imam reci hvali i neku malu manu,al to cu ispod reci i objasniti...Dakle auto je za svaku preporuku ima garanciju 5godina i dobar je kvalitet izrade kako spoljasnji tako i kabinski deo....Ako vas nesto zanima pitajte tu sam i vrlo rado cu odgovoriti...Da i najlepsa stvar i jako mi se svidelo i sto sam novo saznao auto se zakljucava na dodir vase sake i prsta,a to funkcionise tako sto imate kljuc u dzebu i reaguje samo na vase sake i prst,jako zanimljiva i nova stvar za mene i saznao sam to tek sada..
Mana ne tako vazna ali za mene bitna na zadnjem delu auta ima jako velikih mrtvih uglova i jako slaba preglednost,ali menadzer Tojote mi je rekao da je to zbog dizajna i aerodinamike,zbog toga su veci retrovizori i ima kamera za voznju unazad,ali nisam pitao u kom paketu opreme se dobija ta kamera z...a rikverc,moja greska....I jos jedna mana kada vozite do 50km/h i 60km/h vuce odlicno i ide bas dobro to do trece brzine,a kasnije cetvrta,peta i sesta slabije vuce i kao da se auto gusi pa morate stisnuti papucicu gasa malo jace da bih pokrenuli masinu...A motor je 1.6 benzin od 99ks smatrao sam da treba bolje da vuce...
Nije ti los taj pos'o :)
i nemoj se uvrijedit malo sale dobro dodje ,inace ovde se dosta ljudi uvredi kad govoris o necijem autu i mjere te prema onome sta si postavio u garazi da imas a dosta ih lupa nigdje veze,pozzz i sve najjj
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Koji motor je u pitanju? A to u vezi manje prostora na zadnjoj klupi je posebno zanimljivo kod svih novih modela - stalno se u onim saopštenjima hvale kako sad ima više prostora ali to po nekim njihovim merama, pošto se u kola sve teže i teže ulazi, ima sve manje mesta za glavu, treći putnik koji tr...eba da sedi u sredini preživljava agoniju zbog onog tunela i oblika sedišta... Stil na prvom mestu, a onda funkcionalnost. Ali za to su krivi sami kupci - proizvođači im prave samo ono što marva želi da kupi.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika