Komforan dzip kopija landcrusera ,ima sasiju ,7 sedista 5 +2 pomocna
Nema servisa ,nema delova, kupio sam ga sa predjenih 31000 km i vozim ga
presao sam 10000 km .Model Tata safari Dicor 3,0 potrosnja ok od 8-10 lit u gradu ,na otvorenom 10-12 lit motor kamionski traktorski previse bucan maximum 3000 obrtaja ima turbinu koja se do sada pokazala ok pa u proseku sam... zadovoljan jedino su problem delovi i potrosni materijal zastupnik delova avala biz ne moze da obezbidi delove ,nisu pouzdani kazu da oni porucuju ali im iz Indije nista ne stize .Inace po terenu nije los samo sto nema blokadu diferencijala ,ima spore brzine i ima posebno ukljucenje prednje i zadnje vuce a kao konstantan pogon je na zadnjoj osovini sto je bolja verzija od ostalih terenaca koji imaju pogon na sva 4 tocka ovo resenje se odrazilo na potrosnju tako da relativno malo trosi obzirom na tezinu oko 2300 kg ,lose uradjena el instalacije ima problem sa malim akumulatorom nedovoljan kapacitet pogotovu na jakim zimama a nema prostora za veci sve u svemu za te pare ok
Mana izmedju ostalog mana mu je skupo odrzavanje sistema Delphi za dovod goriva izuzetno skupo,naime verovatno mi je neka dizna zapusena to resavam trenutno sa aditivima za cicenje dizni i kada ga vozis imas osecaj da vozis kamion tj kombi vozilo ,dosta je krut mada za prave terence i treba da bude takav...........