Vozim nekih tri odine model 1.1 sa 75 konja i prilicno sam zadovoljan kako ide s obzirom da je motor 1.1 ali auto je lagan tako da ima sasvim dovoljno snae za normalnu gradsku voznju. Gepek je sto se mene tice prostran jer i to nije auto namenjen za put. Gepek moze i da se podesava pomeranjem zadnje... klupe sto je jako dobra stvar. Motor je tih lepo radi nije bucan. Sve u svemu fin autic sa normalnom potrosnjom za gradsku voznju.
Po meni je mana sto sam i licno iskusio to sto nijedan servis nece da primi ovaj auto ni za obicnu zamenu ulja , cim se pomene Smartforfour beze kao djavo od krsta. Ja ne viim razlo zasto nece da rade po meni je to auto isti kao i svaki drugi..... Slab lager delova , od limarije jos uvek moze polovn...o da se nadje ali su deovi za ovu klasu auta nesto i skuplji od ostalih sicnih modela u klasi. Mana je takodje nekvalitetno uradjen otvor ventilacije meni su npr oba polomljena.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2006 1.5 benzin, 122KS
Izuzetno lijep za vožnju
Komforan kada se pogledaju spoljašnji gabariti
Veoma brz
Izuzetno stabilan
za sada nisam našao neke bitnije izuzev električnog servo volana
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Udobam auto sa finom opremom
Trosi mi puno
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Gradski auto, mala potrosnja
Mana je krov koji se izljuska, ispuca lak. Zadnja bocna stakla koja su od neke vrste plastike i takodje ispucaju na suncu. Ja sam imala problem sa klapnom gasa i sada sa servom volana.
Cao,posto imam isti problem sa servom,da li imas neku preporuku(posto su retki smart for four) gde se servisira ovde u Srbiji ? Hvala na odgovoru :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam 1.3 pulse. Presao sam sa njim 30000 za 3 godine. Auto se ne kvari. Takodje imam fiestu 2011 1.25 trend koja ne moze da mu pridje po udobnosti i svim ostalim performansama.
Skljocanje vrata prilikom otvaranja ali se lako resava taj problem.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je perfektan (1.5 109ks pasion). Ima zaista fascinantnu opremu s' obzirom na klasu i godište (panorama krov, led žmigavci u retrovizorima, svetla za maglu...). Izgleda vrlo atraktivno u ovom paketu opreme i sa alu felnama 16". Uvek ćete biti primećeni u njemu (naročito je dopadljiv žensko...m polu). Klima mu radi odlično a nema razlike u snazi kada se upali. Motor mu je bez mane, puca od snage. Ume čak i u trećoj brzini da proklizava na jači pritisak papučice gasa i to sa felnom od 16" i gumom 205 širokom. Bez problema može da dosegne 190 km/h i pri toj brzini ostaje prilično miran s' obzirom na svoju veliču. Mislim da nema smisla kupiti ga sa 1.1 motorom jer je potrošna identična (prosečno 6, uz težu nogu na gasu 6,5l/100km) a taj motor je zaista preslab i ima 3 klipa što znači da se motor brže haba. Shvatam ja da neki roditelji kupuju deci automobile sa slabijim motorima da ne bi previše brzo vozili ali oni ne shvataju da su automobili sa jakim motorima puno bezbedniji za vozača početnika jer imaju veći obrtni moment i preticanja traju daleko kraće (svaka sekunda provedena u levoj traci je rizik) a neiskusan vozač nije ustanju da precizno proceni koliko mu treba za preticanje i često će se naći u rizičnoj situaciji ako ima nedovoljno jak motor ispod haube. Mesta unutra ima dovoljno za ljude visoke do 190 i napred i pozadi a za to je zaslužna klizna zadnja klupa koja se pomera nekih 40 cm napred-nazad. Idealna pozicija za volanom se lako pronalazi i sve je na dohvat ruke. Ovaj automobil je napravljen da gospodari uskim gradskim ulicama i da se lako provuče kroz gužvu ali ni na dužim putovanjima ne zamara (pod uslovom da je put u iole dobrom stanju jer mu je ogibljenje tvrdo i oseti se svaka neravnina) ja sam njime prešao 800km u jednom danu i uopše nisam bio umoran i ukočen na kraju putovanja. Pravo je uživanje voziti ga po vijugavim planinskim putevima jer izuzetno stabilan i "prašta" pogrešne procene procene bzine potrebne za prolazak kroz krivine. Manuelni menjač sa 5 brzina je odlično uparen sa motorom i ima kratke i precizne hodove. Kočnice na ovom automobilu su nešto što treba istaći, "zakivaju" u mestu a troše se sporo zbog male težine auta. Što se tiče održavanja tu problema nema, prilično je jednostavan. Sami možete bez problema da uradite mali servis za manje od pola sata. A delova ima i nisu skupi. Ukoliko budete kupovali ovaj automobil kupite ga samo sa motorom 1.5 benzin. Ostali motori vam neće pružiti mogućnost da uživate u svim čarima ovog automobila.
Jedina mana su mu automatski (poluautomatski) menjači. Dobri su ali samo ako su dobro održavani i ako su malo prešli. Poznajem nekoliko ljudi koji su imali problema sa automatskim menjačima i nisu uspeli da ih reše a vozili su u više servisa i na kraju prodali neispravne.
Pa da ne odu u zaborav.... primetio si valjda da ide random
Nisam provalio,vidim ponekad iskoci neka tema bas stara,pa zato i pitam.
Zdravo, imam smart for four 1.1 motor, 2004.godiste, do sada sam imala problem sa klapnom gasa, koju je majstor skinuo, ocistio, vratio i to tako funkcionise. ALi nedavno mi se pojavio problem sa servom volana, majstor mi je zamenio neku elektroniku serva, iliti kompjuter serva, nisam sigurna kako s...e taj deo zove... ali evo posle par nedelja mi se opet pojavio isti problem, volan je tezak pri paljenju, dok ga ne izvrtim neko vreme u mestu i onda popusti. Majstor mi je rekao ako opet bude pravio problem, da ce morati da menja letvu volana, jer onda u tom slucaju ona vuce struju, ako sam ja to dobro razumela. Da li je neko imao slicna iskustva i zna nesto vise o tome? HvalaPročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Smart for four 1.1 s 3 cilindra Micubiši motor na lanac,kao i delovi trapova jer je urađen na platformi colta.Upravljiv,stabilan.Auto koji,ako iole se razumete u mehaniku možete i sami održavati što se tiče redovnih servisa.Kod nas ljudi kad im je nešto nepoznanica ili kude ili trče u servis... misleći da će tamo da reše sve.Odličan za gradske uslove a i za međugradsku vožnju,nešto tvrđeg ogibljenja,što je za ove naše ''puteve'' sasvim prihvatljivo.Delovi nisu preskupi kao što neki navode,srećom ne kvari se često ako se blagovremeno održava...cene rezervnih delova su niti nešto skuplje niti pak jeftinije u odnosu na francuze,nemce i italijane.,sve zavisi gde se kupuju i ko ih ugrađuje./ primera radi kanalni kaiš 830,filter ulja 540,filter vazduha 630,vodena pumpa 4500/...svaki iole kršten automehaničar Vam može održavati ma koji automobil..potrošnja mu je relativna stvar u zavisnosti gde se sipa,kako se vozi i od uslova koji su na putu.Zadnja klizna klupa tako da se uvek može napraviti mesta,inače za segment za koji je predviđen je sasvim pristojan automobil i služiće kao i ma koji drugi ako se redovno održava
obratiti pažnju prilikom kupovine na servo električnu letvu.ma ko Vam šta rekao da su reparacije moguće,zaboravite to je samo premošćavanje za ''neko'' vreme i bacanje novca.Svi micubišijevi agregati s tri cilindra,kao i kod ostalih marki automobila, imaju veoma tanke karike,pa posle 220-250 ...000 km se desi da motori malo duvkaju,stoga gledajte da im je kilometraža manja,mada danas je pod znakom pitanja šta je originalna a šta vraćana.Opruge u vratima s vremenom se prenategnu pa može da dođe do onog škljocanja,ali se uglavnom lako rešava podmazivanjem kad se odvrne šarka i cilindar izvadi napolje/ ovo ako nemate iskustva,torexe odgovarajuće i pomoć nikako ne radite u sopstvenoj režiji;)/..veoma teško naći rezervni točak,pogotovo čeličnu felnu...većina sa zapada dolazi bez dizalice i rezervnog točka a kao deo za rešavanje problematike ima standardno penu za reparaciju guma..neki modeli 1.1 s 3 cilindra nemaju klimu,neki imaju ali kad se ista aktivira,zaboravite preticanja ako ste na putu ,u gradu je to ok pa kome ne igra ulogu onda;)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
smart 2004, 1.5cdi, automatik - tj. poluautomatski menjac sa tiptronik rezimom... - oko 188.000km, u vlasnistvu nekoliko godina.. uskoro jos fotografija.. jako mali potrosac, i standardno odrzavanje nije skupo..
delovi karoserije su mu skupi.. npr. prosle god mu je retrovizor bio u mercedesu oko 25.000rsd.. i losiji kvalitet obrade enterijera.. i samih delova enterijera.. Sve ostalo je u redu
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Atraktivan i mladalacki automobil, startan, ma pravi gradski automobil.U voznji odlicno prijanja za asfalt, osecaj tokom voznje izvanredan volan daje savrsenu kontrolu.
Potrosnja mu je katastrofalna, po gradu je oko 9l, sto je mnogo za mali automobil sa 1.3 benzin motorom. Zadnja klupa dosta tvrda i mada se pomera pa mu to dozvoljava da ili ima osrednji gepek ili mnogo prostora za nekog visokog pozadi.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.