Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
auto dve klase iznad Pasata sa kojim ga ljudi porede kvalitet kao na audi a6 iz tog vremena motori pouzdani i dobri Mesta ima mnogo vise od pasata na zadnjim sedistima
Ko nije probao ovaj superb definitivno treba da proba jer ce se iznenaditi kako se ponasa u voznji dok se pasat u voznji ponasa kao... zastava 101 sve lupa skripi plasika krhka neudoban itd..
Trap je osetljiviji na lose puteve ali kad se sve to dobro odrzava bude to ok treba samo izabrati superb sa dobrom opremom i to je to
Ne poorede ga dzabe,radjeni su na istoj platofmi tako da upravljivost sa istim gumama ne moze biti mnogo bolja..daleko od toga da je pasat neudoban i da skripi..b5.5 je kvalitetno napravljen..sa istim motorima kao i skoda..s tim sto po pravilu u vw idu prijatniji materijali nego u skode...tesko da j...e dve klase posto su te dve klase iznad u stvari audi a8, vw fejton..s klasa..a skoda je daleko od toga..
Inace superb je veoma dobar auto,dobar iskorak za skodu u tom periodu,sa kvalitetom su nastavili pa je auto zato i veoma populanar s obzirom na pristupacnu cenuPročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vredi svaki evro. U izuzetno dobrom stanju sam uzeo sa 230k km, stvarno ako se cuva, ne vide se godine na enterijeru. 1.9 TDI cipovan na 160 kS, nemam iskustva da uporedim (prvi auto - tek polozio), ali mislim da je toliko kS vise nego dovoljno, a trosi 6.3 dizela (sa adi.) u proseku. Imam 191 cm, i... mogu da ukrstim noge iza sebe. Fabricke gume su 205-55-16, nisu skupe preterano. Po meni, ovaj auto mora da bude crn metalik sa zatamljenim prozorima da izgleda dobro. Dosta puno sam seo u Passatu B6 pre ovoga, ne bih menjao.
Stariji dizajn za danasnje pojmove, dosadnije izgleda ali samo na slikama. Platio sam 4800e za auto star 14 god. E sad, od tada mali servis 10k din, neki lezaj za alternator 4k din, kandze za rucnu 8k din i zamajac 480e. Mada, zamajac je bio u planu jos od kupovine, majstor je rekao vec tada, ali po...sto je prethodni vlasnik uradio veliki servis, u redu je i taj trosak. Plastike u enterijeru su gumirane i to otpada i ruzno izgleda (sve dok ne skinite gumenu farbu, da ostane cista plastika).
Lepo je što si sam zaradio auto i lepo je što si za sada zadovoljan. Ipak mislim da si ga preplatio. Kao početnik, bolje da si došao ovde pre kupovine da se posavetuješ, dobio bi neke interesantne predloge da razmisliš. Sad, šta je tu je, uživaju vožnji i pažljivo, veliki je auto .
Dobar auto. Ovo mu je inače ogoljeni Passat B5.5. Spolja se liče, unutra takođe, samo što su kod Skode losiji materijali i slabiji kvalitet.
Najjaci su mi ovi sto su jaguara videli na slikama i imaju iskustva sa njime samo iz tudjih prica, takodje tako pricaju i o ostalim automobilima a voze bicikle u 90% slucajeva i kad bi imali novac kupili bi auto za sav novac koji imaju i posle kad bi doslo vreme servisa prodali bi auto za bedne pare... jer ne bi imali ni da ga servisiraju a ne mogu neki novac da uzmu za njega jer ima dosta ulaganja. Jaguar x type pomenuti nije prosao pored jaguara, ima samo njegov znak. Bukvalno sve od forda, kvalitet izrade sto e eterijera sto eksterijera je bedan. Jedna dizna nova kosta 700e, reparacija kod dobrog bošiste oko 350e. Auto mozda i nije los, ali za one koji imaju dubok dzep da odrzavaju auto koji ne vredi da se kupuje jer ne pruza nista kvalitetno. Skoda je itekako dobar auto, decko je uzeo za dobru sumu koliko i treba da kosta dobar auto. Svi polovnjaci imaju ulaganja i to nije nov auto i jos ako je dizel nikad ne znas koliko imas da ulozis. Prosecan srbin ce prilikom kupovine polovnjaka traziti da kupi auto kome je realna vrednost npr. 5000e a njegov budzet za kupovinu 3000e, za 2500-3000 i kupice ga i posle ce biti los auto, skup za odrzavanje itd, kvari se. Jer smo srbenda (cast izuzecima). Umesto da kupis auto srazmeran primanjima i svojim mogucnosima oni kupuju npr. JAGUARA X TYPE koji moze da odrzava neki direktor, a covek sa prosecnom platom da bi se naravno isticao u drustvu, javnosti ili gde vec. I posle kad crkne predje na juga verovatno jer je kompleksas klasican. Skoda superb je auto koji pruza mnogo vise od jaguara x type, passata b5.5-b6. Audija A4, bmw 3 ili mercedesa c klase. To je idalje vw ali kvalitetnije i bolje odradjen nego vw, sa vrlo pristupacnim cenama odrzavanja i decko je odlicno uradio sto je napravio sebi budzet i nije uzeo auto koji je 2008 godiste u vrednosti od 5000e u koji ima da se ulozi jos 1000-1500e. Kad bi srbi poceli da kupuju auta koja mogu da odrzavaju sa svojim primanjima mnogo manje lomova od auta bi se prodavalo kod nas i bezbedniji bi saobracaj bio. Isto moze biti primer onih sto vredjaju Alfu bilo koji model da je krs, lom itd. Ako imas para da odrzavas taj auto suzice te milion kilometara, ako nemas prodaces ga u losem stanju za jeftine pare,nekom ko ocekuje jeftino da kupi auto kome su kablovi svecica 120e (minimum) o ostalim delovima da ne pricamo (benz). I onda ce taj neko da pljuje i vredja taj brend jer je njegov primerak zapusten. Ovo su samo primeri nepravedno ozloglasenih brendova.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.