Pouzdanost
Održavanje
10 година возим Шкоду Фаворит, имао две до сад, обе 136 ls, најјачи модел. Садашња коју возим је једна од најбољих у Београду, трула вишња, фарбана, алу фелне 14 инча, даљин...ко закључавање, прохромски задњи лонац и двоцевни издув... Ауто добро вуче за своју класу. 1.3 литре мотор са 60 и кусур коња, иде другом 90 на сат, на 5000 обртаја, максимална брзина је 150 на сат петом на 3500 обртаја. Мењач је одличан, мекан, прецизан, могу брзине једним прстом да се мењају, мада имам замерку на исти приликом пребацивања из теће у другу, закрчи ако су високи обртаји, дакле није баш идеалан за улетање у кривине и нагло ваћање у другу. Мотор је одличан, прешла је 120 и кусур хиљада и не троши ни грам уља. Приметна је разлика у снази и потрошњи ако користите бензин од 98 октана, тако да само њега сипам. Ауто не може да се поквари, никад ми није стао за 10 година и не тражи неко посебно одржавање. Паше доста делова од Фелиције, нпр. шофершајбна, седишта... Углавном су у лошем стању, али не и моја. Може да изгледа веома лепо ако је средите. Одржавање није скупо, а ауто је поуздан, лак за вожњу, стартан и лепо вуче, стабилан са гумама 185-60-14, лак на папучицама у односу на вршњаке...
Potrošnja
Возим оштрије, па јој је потрошња изузетно велика, 10 до 12 литара бензина од 98 октана по граду. На отвореном на 150 на сат троши око 8 литара. У односу на новије аутомобил...е доста лупа унутра, пластика и мотор који је иначе тих, на високим обртајима се дере као магарац. Имао сам проблема са струјом, зна да зеза кад се укључи много потрошача одједном, нпр. светла, магленке, грејање, брисачи и музика... По мени, ауто би био идеалан да има 100 коња, али нема. Могао је бити и удобнији и бржи... Ја нисам баш идеалан за коментарисање овог аутомобила јер сам у свој у задње време уложио 2000 евра на сређивање, па је много бољи од просека. Планирам да купим нов ауто, али ћу Шкодилака свакако задржати...