Pozdrav svima! Planiram kupovinu ovog modela i to ce biti auto koji ce kod mene ostati, znaci nece se prodavati vise. Nasao sam par kvalitetnih primeraka u inostranstvu i o njima naucio vise manje sve. Jedino ono sto me jos uvek muci pored odabira verzije motora tj da li cu 150 175 ili 205 hp, ono sto mi je najveci problem je da li ovaj auto ili generalno i ostali sa takvim krovom mogu da se voze i zimi (ne planiram svakodnevno, ali u slucaju nuzde). Svaka savet dobrodosao, hvala!
Evo druze i ja sam se sad nakanio da uzmem saab 9-3 al ne kabrio,koliko mi je covek rekao 2.0 175ks i 2.0 205ks oba turbo,ovaj slabiji od 9-10 litara ovaj malo vise jer je jaci. Ima u ns jedan jako lepo,nisam ga isao videti jer ne ciljam kabrio, www.polovniautomobili.com/oglas3539636/saab_9-3_akcija/
mada imas i u drugim gradovima ,Bgd uglavnom,sto se tice krova,ako imas garazu ne brini,...li ako nemas bilo bi greota da ti zimi stoji napolju,ljudi voze 20 godina stare kabriolete i nemaju problema,pogotovu sto je to saab pa uliva poverenje u kvalitet.Pročitaj više
Ne bih kupovao ovde auto, dovescu ga iz inostranstva, jednostavno previse loseg iskustva.. A i trazim ovaj stariji model od 99-2002. tj 2001 ili 2002 god zbog uvoza..
Mada ce me na kraju izaci kao i ovaj oko 6000, vec godinama mi se svidja taj model i resen sam da kupim iskljucivo njega.. A sto se... tice krova, nisam imao susreta sa platnenim krovovima, vozio sam Megane-a sa cvrstim krovom i on je sasvim ok zimi, ali ove sa mekim krovom nisam i to me pomalo brine.. Sto se tice motora, potrosnja se ne moze razlikovati drasticno, tako da pokusavam da ne mislim na to iako nije bas mala, ali to je cena.. Vise me brine koji od verzija motora se bolje pokazao i da li su turbine kao i kod diesel masina, tj da je njihovo prosecno menjanja na oko 100 000km, s obzirom da je turbina na ovom automobilu niskog pritiska..Pročitaj više
Drugar mi ima BMW kabrio i vozi ga tokom cele godine.A jedan SAAB kabrio je parkiran na parkingu kod zgrade i koliko vidim isto se vozi tokom cele godine.
oba su low pressure turbo i 150 i 175... ako pozelis da cipujes nikako kod ovih nasih za 150e i sl...samo ce unistiti trionic i podesavanja turbine... iskljucivo saab tuneri.. maptun, hisrch, nordic,BSR... BSR je najpovoljniji dok maptun daje najvise snage iz tog motora samo zamenom racunara..
062 229 595 Nikola, ako nema pitaj da li zna ko ima.. takodje probaj 063 873 90 68 Sveta, ili na 062 368 111 Saboter servis. Neko od njih trojice sigurno ima, ukoliko nema znaju ko rastura sabove za delove.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Evo druze i ja sam se sad nakanio da uzmem saab 9-3 al ne kabrio,koliko mi je covek rekao 2.0 175ks i 2.0 205ks oba turbo,ovaj slabiji od 9-10 litara ovaj malo vise jer je jaci. Ima u ns jedan jako lepo,nisam ga isao videti jer ne ciljam kabrio,
www.polovniautomobili.com/oglas3539636/saab_9-3_akcija/
mada imas i u drugim gradovima ,Bgd uglavnom,sto se tice krova,ako imas garazu ne brini,...li ako nemas bilo bi greota da ti zimi stoji napolju,ljudi voze 20 godina stare kabriolete i nemaju problema,pogotovu sto je to saab pa uliva poverenje u kvalitet.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ne bih kupovao ovde auto, dovescu ga iz inostranstva, jednostavno previse loseg iskustva.. A i trazim ovaj stariji model od 99-2002. tj 2001 ili 2002 god zbog uvoza..
Mada ce me na kraju izaci kao i ovaj oko 6000, vec godinama mi se svidja taj model i resen sam da kupim iskljucivo njega.. A sto se... tice krova, nisam imao susreta sa platnenim krovovima, vozio sam Megane-a sa cvrstim krovom i on je sasvim ok zimi, ali ove sa mekim krovom nisam i to me pomalo brine.. Sto se tice motora, potrosnja se ne moze razlikovati drasticno, tako da pokusavam da ne mislim na to iako nije bas mala, ali to je cena.. Vise me brine koji od verzija motora se bolje pokazao i da li su turbine kao i kod diesel masina, tj da je njihovo prosecno menjanja na oko 100 000km, s obzirom da je turbina na ovom automobilu niskog pritiska..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Drugar mi ima BMW kabrio i vozi ga tokom cele godine.A jedan SAAB kabrio je parkiran na parkingu kod zgrade i koliko vidim isto se vozi tokom cele godine.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Mad Max koja je verzija konjaze...150ks. low pressure turbo ?!
19. Apr 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
175 konja,jači model,automatik za američko tržište uđi u rubriku pisao sam tamo o njemu ...najjači je 205 aero
Razlog za prijavu korisnika
oba su low pressure turbo i 150 i 175... ako pozelis da cipujes nikako kod ovih nasih za 150e i sl...samo ce unistiti trionic i podesavanja turbine... iskljucivo saab tuneri.. maptun, hisrch, nordic,BSR... BSR je najpovoljniji dok maptun daje najvise snage iz tog motora samo zamenom racunara..
Razlog za prijavu korisnika
062 229 595 Nikola, ako nema pitaj da li zna ko ima.. takodje probaj 063 873 90 68 Sveta, ili na 062 368 111 Saboter servis. Neko od njih trojice sigurno ima, ukoliko nema znaju ko rastura sabove za delove.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koja verzija...150 ks. low pressure ?!
19. Apr 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.