Ide lepo
Ima krutu voznju
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Tih auto komforan prelep izgled
Potrosnja
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Nikad udobniji auto nisam vozio. Šest nas i pun auto stvari do Grčke i nazad. Vuče kao da je prazan sa sve ukljucenom klimom. Motor je 2.0 103 KW. Potorsnja u takvim uslovima na auto putu pri 120 km/h oko 6.5 do 7 litara. Po gradu ide oko 8 a u najekonomicnijem rezimu sa ukljucenim tempomatom i b...ez klime do 80 km/h ume da iznenadi i sa malo ispod 5. Realno je to oko 5.5 litara.Za ovoliki auto potrosnja je vise nego zadovoljavajuca. Sve u svemu prosek kombinovane voznje mereno na predjenih 7000 km oko 6.6. O udobnosti, kvalitetu i lakoći vožnje je izlišno pričati. Ovo je auto koji ostaje do kraja u vlasništvu, bar kod mene .Održavanje je sasvim prosečno, ni skupo ni preterano jeftino ali o tome je već Rasha naširoko pisao i slažem se sa njim
Jedino što sam primetio jeste malo estetske prirode i vezano je za ručkice na unutrašnjoj strani vrata koje umeju da se izližu. Drugih nekih nedostataka vrednih pomena nisam primetio. Možda jedino što kod retko kojeg je ispravan Webasto.
Šta ste vozili pre Alhambre?
Šta ste vozili pre Alhambre? 😉
Pre Alhambre sam vozio Bravo 1.4sx '98 ; Swift 1.0 '00 ; Stilo 1.9 '03; Galanta 2.0 '98; a kad pričam o komforu Alhambre pričam iz ugla velike porodice. Sa Galantom nas 3 odraslih i 2 deteta sa stvarima smo se slomili do Grcke i nazad. A sada sa ovim jako udobno putovanje nas 4 odrasla i 2 deteta ...plus stvari. Kada idem samo ja naravno da je Galant bio udobniji ali ni tada ne nalazim mnogo mana Alhambri. Samo dobar put i po gasu! Ne znam šta je to što Vama smeta kod Alhambre po pitanju udobnosti.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sve je super
Nema mane
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kakav kombi,super je.TDI motor sa 150 ks je fenomenalan,a tek komfor koji je na visokom nivou.Sve pohvale
Mane nema
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Postavio sam vec opsiran opis ovog auta, lepo me je sluzio.
Plastike, ko u Zastavi da su ih pravili :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ovaj auto posedujem 3+ godine i prezadovoljan sam skoro svim njegovim osobinama. Probacu da rasclanim u nekoliko sekcija moje utiske, da bi potencijalnim vlasnicima bilo jasnije sta kupuju.
Udobnost
Jedina stvar koja dobija prosecnu ocenu. Auto je iz VW grupe i samim tim je malo tvrdje podesen. To ...je daleko od neudobnog, jednostavno najudobniji je od svih VW koje sam do sada vozio (passat 5.5, 6, golf 4, 5 i 6, Skoda oktavija 2009, VW Polo). Na putu jednostavno pegla sve neravnine i pravi je dugoprugas (kod mene mu je to i namena - dugacka putovanja :)). Ono sto bi mu zamerio je - nije podesen kao francuzi :) Neko to voli neko ne, kod mene je ocena - sredina. Inace enterijer je lako prilagodljiv, ima 7 sedista a moze da se izvadi svih 5 i tada prerasta u pravi kombi sa ravnim podom. Na poslednja dva sedista mogu da se smeste normalni domaci ljudi i da uzivaju u punom komforu. Sva sedista se pomeraiju napred-nazad, neka mogu i da se rotiraju u krug. Sve je na dugme, pa cak i zadnja leptir stakla :)
Kakav je na putu?
Jedna rec - perfektan. Auto "jede" kilometre, posle duagckih putovanja izlazite iz auta odmorni, niste ukoceni niti zamoreni. Iznenadjujuce je agilan ako se uzme u obzir njegova velicina (i visina). Krivine drzi kao da ide po sinama i jednostavno uliva osecaj sigurnosti. Kocnice su odlicne, servo je savrseno podesen za mix grad-put. Ima malo veci klirens tako da mu ni nase rupe ne predstavljaju problem. Motor je perjanica tadasnje game VW-a i ni dan danas ne zaostaje za modernijim motorima (tacnije prevazilazi ih po performasama, pogotovo sve 1.9 tdi od 105 konja koji se sada ugradjuju masovno... nemerljivo je bolji agilniji i startniji cak i od manjih automobila). Preticanja na krivudavim putevima su kratka i ne predstavljaju nikakav problem. Iskreno, ovo mi je prvi dizel + veliki auto (posle benzinaca velikih kubikazA) i malo sam se pribojavao kako bi to izgledalo na magistralnim putevima ali posle prvog puta ibarskom do Golije, nisam imao vise nikakvu dilemu da li je auto dorastao zadatku :)
Kakav je u gradu?
Posle 2 dana navikavanja na duzinu, nema apsolutno nikakvih problema. Parking senzori ce vam trebati samo ako generalno imate problem sa parkiranjem. Auto je u formi karavana, zadnja strana mu je vertikalna i jako lako se stice osecaj za parkiranje. Nije tezak za manevrisanje pri cemu nekako sedite visoko kao da ste u omanjem dzipu :)
Potrosnja goriva?
Grad - 8l euro dizela sa upaljenom klimom preko leta (slicno je i zimi, poraste na 8.5 do 9)
Otvoreni put - 6-7l sa upaljenom klimom i teskom nogom na gasu krivudavim putevima. Autoput na 140km/h proguta oko 5.7 - 6l na 100 Km.
Kakav je za odrzavanje?
U dve reci - prost i jednostavan. Auto je napravljen na osnovi pasata b5.5 i sa njime deli dosta delova. Cene su umerene, delova ima na svakoj trafici i svaki majstor zna da ga popravi ili servisira. Evo i nekoliko primera iz servisne istorije mog auta koji je presao 299 842Km do danas (jos koji km i tri banke :D). Da napomenem da sam ga kupio sa oko 200000 originalnih km.
- Veliki servis uradjen pre 4000Km, kostao 31000 pri cemu su zamenjene sledece stvari (veliki servis ne podrazumeva samo spanere i kaiseve :)): Svi spaneri, zatezaci, kaisevi, vodena pumpa, motorno ulje, servo ulje, kociono ulje, svi filteri, neki amortizovani spaner koji nije dotrajao ali se po specifikaciji menja na svakih 100000. Cena je za sve delove i uslugu servisa. (osnovni delovi za veliki servis bez ulja su oko 14 000din).
- Diskovi prednji (Febi Bilstein) 6000din/kom, plocice ATE 3000din (original, prva ugradnja - mekse su i meni odgovaraju :))
- Servis klime - 5000din, sto ukljucuje i zamenu ulja u kompresoru, zamenu gasa, dezinfekciju sistema
- Akumulator Varta, 9000din u Gel varijanti
- Gume Letnje - 5800din/kom Kleber Dynaxer 205/60/15
- Gume Zimske - 6100din/kom Good Year Ultra Grip 7+
- Menjao sam hladnjak vode, nov - 10300din (imao je neko naprsnuce, moglo je da se popravi al za 100e je mirna glava :))
- Korpa, lamela, servo lezaj komplet iz originala je oko 20 000din (nisam imao potrebe da menjam, sve je jos savrseno)
- Protokomer Nov, iz originala me je kostao 8000din (auto sam kupio sa losim protokomerom pa sam odma morao i da ga zamenim).
Sto se tice ogibljenja, vidim da je kolega postovao da je njegov auto problematican. Moje iskustvo je dijametralno suprotno, za ovih 100 000Km morao sam da promenim desni silen blok i desnu kuglu (zamenio sam obe strane jer je ukupno kostalo oko 5000din za delove + centriranje trapa 1500din i usluga zamene 1500din). Sto znaci, da se auto jako lepo nosi sa svim rupama i domacim putevima jer je prosto - robustan.
Male servise radim na 7500Km, koristim Castrol full synthetic gold pakovanje. Redovno merim parametre turbine kao i samog motora, i dalje nema naznaka bilo kakvih problema (nadam se da ce i ostati tako).
- Neke od plastika u enterijeru su vrlo jadne na dodir. Srecom nema ih puno
- Rucice na unutrasnjoj strani vrata se jako brzo izlizu. Menjao sam ih vec, kupio u Porsche-u nove (oko 4500din/kom ako se dobro secam), izlizale se posle 15 000Km ponovo tako da sam batalio tu rabotu
- Brisaci kostaju cel...ih 5600 dinara u originalu :D Srecom ima podjednako dobra alternativa za 1200din... ali 5600 za 2 birsaca !!! Neshvatljivo, bar meni :) 3500 din kostaju Bosch crvici :)
- Moj auto nema tempomat (retke su Alhambre koje imaju). Srecom, to se lako resava ugradnjom same rucice, povezivanjem iste na kompjuter (Vec postoji dzek) i aktivacijom preko dijagnostickog software-a.
Majstore, imate bug na servisu :) Nisam ni znao da sam uspeo da postavim post o mom autu, js se zablokirao svaki put pri pokusaju submitovanja teksta. Pri cemu, nikakav vidljiv upit nije odlazio sa FE aplikacija ka back endu (bar nista sto je vidljivo u fb). Hvala na notifikaciji, bice mi cast da po...stavim i slike auta (isto tako i da odgovorim na sva moguca pitanja u vezi trenutnog auta :) ).Pročitaj više
Hvala & Pozdrav :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vrlo prostran auto koji se jako lako i lepo vozi. Vrlo jak TDI motor od 96 kW (131 KS) omogućava vrlo dobra ubrzanja i može vam omogućiti jako jednostavna i brza preticanja. Motor je, očigledno, i jako dugovečan budući da je moja Alhambra prešla skoro 250000 km a motor je i dalje u besprekorn...om stanju. Skoro sam razgovarao sa čovekom čija je Alhambra prešla blizu 600000 km i on i tvrdi da je motor i dalje u dobrom stanju.
Ima jako puno dodatne opreme i mislim da je izvanredan auto za porodična putovanja. Što se tiče delova ima ih sasvim dovoljno i cene nisu preterano visoke. Dodatna povoljnost je to što je ovaj auto da tako kažemo blizanac sa Volkswagen Sharan-om kao i sa Ford Galaxy-jem tako da se dosta povoljno mogu naći kvalitetni engleski delovi (recimo QH) u Fordovim prodavnicama delova.
Zbog svoje veličine je prilično nezahvalan u gradskoj vožnji a parkiranje bez parking senzora je prilično otežano. Savet svima koji kupuju je da obavezno kupe Alhambru s parking senzorima ili ako ne da ih naknadno ugrade. Trap nije baš oduševljen ovim našim putevima tako da sam za relativno ...kratko vreme morao da menjam obe kugle, oba stabilizatora kao i silen blok na levom točku ali mislim da ovakve puteve ne može izdržati nijedan auto.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.