Posjedovao 1.4i 2002, sa motorom nikad nisam imao problema uz redovno odrzavanje, jako dobra vuca za 75ks, i mala potrosnja, odlicno auto za tu cijenu
Dosta lose vjesanje, stabilnost je upitna, u krivinama je jako nestabilan kao da vozite camac, duga i uska karoserija koja nije namjenjena za neko "divljanje", obavezno imati dobar par guma.
Mislim da je kod tog auta napravljeno malo previše kompromisa. Uzeli su Clio i dodali mu gepek da bi mogli da ga prodaju na istočnim tržištima, odnosno u Turskoj, Iranu, Egiptu, Rusiji, itd. Jednostavno, u tim zemljama ljudi ne vole hečbeke, nego žele limuzinu, verovatno zato što je to neki fazon st...atusnog simbola. Iz istog razloga se tamo prodaje i Peugeot 206 Sedan.Pročitaj više
ja sam video za istocno trziste opel korsu druge generacije limunzinu,izgleda napred ope korsa,pozadi opel astra 2,ruzno je ispalo.Citroen C4 limunzina je prodavana u argetini.ali o po evropi se nadje po koji model
Odličan mali auto, sve pohvale. Kada sam ga kupovao dvoumio sam se između clia i thalie. Moram priznati da sam bio skeptičan, ali sam se oduševio čim sam seo za volan thalie. U odnosu na clio thalia je presudila zbog gepeka koji je dosta veliki i sa takvim gepekom porodica opušteno može da se... uputi na putovanje a da ne mora da stavlja torbe i kofere u kabinu među noge i po sedištima. Uzeo sam motor 1.4 benzin 75 konja. Motor je pouzdan i bez problema podnosi sve prepreke pred sobom. Planinske uspone savladava bez problema, na autoputu se ponasa odlično (moram priznati da nije za neke velike brzine, ali pri brzini od 120-130 km/h se ponaša odlično i potrošnja je sasvim korektna). Ogibljenje mu je odlično - ne naginje se u krivinama, kočnice lepo hvataju i brzo koči, volan je precizan i nema praznog hoda. Sedišta su udobna, menjač precizan. Što se tiče udobnosti moram i to pohvaliti. Prednja sedišta su dosta udobna. Vozačko sedište može da se pomera po visini i dubini tako da i visoka i niska osoba mogu naći idealan položaj za vožnju. Kada napred sede dve korpulentnije osobe, nazad baš i nema nešto prostora, ali četiri osobe normalnih gabarita mogu opušteno sesti u thaliu i motor će vući bez ikakvih problema. Takođe velika prednost mu je lim koji nema korozije. Koju thaliu god sam gledao nigde nisam video rđu. Moj auto nema klimu, neki će reći da mu je to mana. Klimu nisam uzeo jer na taj motor predstavlja veliko opterećenje i onda bi motor bio slabiji za jedno 20-30%. E sad ko ne može bez klime neka gleda model sa većom konjažom. Iz iskustva ne kupujem više automobile sa konjažom ispod 100 konja a da imaju klimu. Ko ima iskustva zna o čemu pričam, autoput i planina pravo mučenje kada je klima uključena a motor postaje nenormalno bučan što baš i nije dobro za motor. Što se tiče održavanja, moram i to pohvaliti. Motor je dosta pristupačan i jednostavan za rad majstora. Cene delova su korektne i ništa skuplje od delova za punta. Testirao sam ga na svim vrstama puteva i realno kažem da je auto vrlo pouzdan i kvalitetan. Neki će reći da je ružniji od clia, ali nikada ne bih uzeo clia zbog manjka prostora. Thalia je automobil za ljude kojima treba mali gradski auto sa kojim mogu da odu i na putovanja i da ne razmišljaju da li će ih leđa boleti posle putovanja jer je veoma udobna kao i da ne razmišljaju da li će imati mesta za torbe i kofere jer auto ima odličan gepek. Što se tiče plastike u unutrašnjosti nisam primetio da nešto škripi ili krcka. Doista ja sam uzeo auto sa pređenih 90 000 km i stvarno nemam nikakvih problema. Pretpostavljam da vozila koja su prešla 200 000 km i više imaju problema sa škripanjem i krckanjem. Zato sam uvek za varijantu da vozilo platim koju stotinu eura više sa manjom kilometražom i očuvanim enterijerom da me kasnije ne bi bolela glava (govorim iz iskustva - jednom sam se opekao i nikada više; kako kaže narod - ne platiš na mostu, platiš na ćupriji). Moram dodati da se na našem tržištu nalaze thalie proizvedene u Francuskoj i Turskoj. Modeli 2002. i 2003. a koji su plasirani u Evropi su svi proizvedeni u Francuskoj. To mi je rekao čovek iz renaulta. Sve u svemu kvalitetan, odličan, pouzdan, startan i ekonomičan auto manjih gabarita sa dosta prostora u gepeku i kabini sa malim troškovima održavanja i registracije.
U potpunosti se slažem sa sve gore navedenim tekstom . Retki su ljudi u masi komentara koji su voziliauto nov ili sa regularnom kilometražom da bi donosili realan sud o nekom autu . Sve je to lutrija , pa kako ko prođe . Da postoji idealan i najbolji , svi bi to vozili ...
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Mislim da je kod tog auta napravljeno malo previše kompromisa. Uzeli su Clio i dodali mu gepek da bi mogli da ga prodaju na istočnim tržištima, odnosno u Turskoj, Iranu, Egiptu, Rusiji, itd. Jednostavno, u tim zemljama ljudi ne vole hečbeke, nego žele limuzinu, verovatno zato što je to neki fazon st...atusnog simbola. Iz istog razloga se tamo prodaje i Peugeot 206 Sedan.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
ja sam video za istocno trziste opel korsu druge generacije limunzinu,izgleda napred ope korsa,pozadi opel astra 2,ruzno je ispalo.Citroen C4 limunzina je prodavana u argetini.ali o po evropi se nadje po koji model
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Udoban, mali potrosac, jednom recju clio sa gepekom i malo vise mesta na zadnjoj klupi
Skupi delovi ima ih malo pa je i cena veca sem za delove koji se koriste i za clia
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
talia i 206 sedan su ubedljivo najruzniji modeli,kao da imje neko zalepio taj gepek nazad.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odličan mali auto, sve pohvale. Kada sam ga kupovao dvoumio sam se između clia i thalie. Moram priznati da sam bio skeptičan, ali sam se oduševio čim sam seo za volan thalie. U odnosu na clio thalia je presudila zbog gepeka koji je dosta veliki i sa takvim gepekom porodica opušteno može da se... uputi na putovanje a da ne mora da stavlja torbe i kofere u kabinu među noge i po sedištima. Uzeo sam motor 1.4 benzin 75 konja. Motor je pouzdan i bez problema podnosi sve prepreke pred sobom. Planinske uspone savladava bez problema, na autoputu se ponasa odlično (moram priznati da nije za neke velike brzine, ali pri brzini od 120-130 km/h se ponaša odlično i potrošnja je sasvim korektna). Ogibljenje mu je odlično - ne naginje se u krivinama, kočnice lepo hvataju i brzo koči, volan je precizan i nema praznog hoda. Sedišta su udobna, menjač precizan. Što se tiče udobnosti moram i to pohvaliti. Prednja sedišta su dosta udobna. Vozačko sedište može da se pomera po visini i dubini tako da i visoka i niska osoba mogu naći idealan položaj za vožnju. Kada napred sede dve korpulentnije osobe, nazad baš i nema nešto prostora, ali četiri osobe normalnih gabarita mogu opušteno sesti u thaliu i motor će vući bez ikakvih problema. Takođe velika prednost mu je lim koji nema korozije. Koju thaliu god sam gledao nigde nisam video rđu. Moj auto nema klimu, neki će reći da mu je to mana. Klimu nisam uzeo jer na taj motor predstavlja veliko opterećenje i onda bi motor bio slabiji za jedno 20-30%. E sad ko ne može bez klime neka gleda model sa većom konjažom. Iz iskustva ne kupujem više automobile sa konjažom ispod 100 konja a da imaju klimu. Ko ima iskustva zna o čemu pričam, autoput i planina pravo mučenje kada je klima uključena a motor postaje nenormalno bučan što baš i nije dobro za motor. Što se tiče održavanja, moram i to pohvaliti. Motor je dosta pristupačan i jednostavan za rad majstora. Cene delova su korektne i ništa skuplje od delova za punta. Testirao sam ga na svim vrstama puteva i realno kažem da je auto vrlo pouzdan i kvalitetan. Neki će reći da je ružniji od clia, ali nikada ne bih uzeo clia zbog manjka prostora. Thalia je automobil za ljude kojima treba mali gradski auto sa kojim mogu da odu i na putovanja i da ne razmišljaju da li će ih leđa boleti posle putovanja jer je veoma udobna kao i da ne razmišljaju da li će imati mesta za torbe i kofere jer auto ima odličan gepek. Što se tiče plastike u unutrašnjosti nisam primetio da nešto škripi ili krcka. Doista ja sam uzeo auto sa pređenih 90 000 km i stvarno nemam nikakvih problema. Pretpostavljam da vozila koja su prešla 200 000 km i više imaju problema sa škripanjem i krckanjem. Zato sam uvek za varijantu da vozilo platim koju stotinu eura više sa manjom kilometražom i očuvanim enterijerom da me kasnije ne bi bolela glava (govorim iz iskustva - jednom sam se opekao i nikada više; kako kaže narod - ne platiš na mostu, platiš na ćupriji). Moram dodati da se na našem tržištu nalaze thalie proizvedene u Francuskoj i Turskoj. Modeli 2002. i 2003. a koji su plasirani u Evropi su svi proizvedeni u Francuskoj. To mi je rekao čovek iz renaulta. Sve u svemu kvalitetan, odličan, pouzdan, startan i ekonomičan auto manjih gabarita sa dosta prostora u gepeku i kabini sa malim troškovima održavanja i registracije.
Mana nema.
Pročitaj više
01. Mar 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Renault a da nema mane. To nisam davno cuo.
Razlog za prijavu korisnika
U potpunosti se slažem sa sve gore navedenim tekstom . Retki su ljudi u masi komentara koji su voziliauto nov ili sa regularnom kilometražom da bi donosili realan sud o nekom autu . Sve je to lutrija , pa kako ko prođe . Da postoji idealan i najbolji , svi bi to vozili ...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.