Vlasnik sam vozila već nekih 5 meseci. U pitanju je izuzetno udoban auto sa dosta prostora u kabini. Pošto mu je razmak osovina točkova veći nego kod kupea, hečbeka i limuzine, ima i više prostora na zadnjoj klupi. Pošto sam visok 197 cm. za mene je vrlo bitno da mogu sesti na zadnje sedište... sa svojim podešavanjem prednjeg sedišta.
Cena delova me je prijatno iznenadila. Nije skup za održavanje. Izuzetno je mali potrošač za svoju veličinu i težinu.
Prilikom kupovine posebno obratiti pažnju na pređenu kilometražu i da li vozilo ima servisnu istoriju.
Treba pohvaliti i Reno, pošto je moguće proveriti održavanje, bez obzira odakle je vozilo stiglo.
Trap na Meganu 3 je takođe vrlo kvalitetan.
Treba napomenuti da su vozila koja su prodavana kod nas i u ostalim bivšim nam republikama iz fabrika u Turskoj. Zbog toga im kvalitet nije na nivou onih Evropskih. Moja preporuka je auto uvezen iz zapadne Evrope.
Ako se ovo uopšte i može nazvati manom...
Unutrašnjost Megana je odličnog kvaliteta tako da je vrlo varljiva procena pređene kilometraže na osnovu njenog stanja. Nikada ne procenjujte pređenu kilometražu Megana 3 na osnovu očuvanosti njegove unutrašnjosti, gotovo sigurno je da ćete se pre...variti.
Lično ne sviđa mi se ugao krova, dosta pada ka nazad, nekako sam više za klasičniji dizajn karavana kao što je to Megan 2. Mada neki su malo više podignuti nazad pa to donekle popravlja utisak. Sve ostalo je ekstra. I hečbek ima puno mesta za tu klasu.
Evo, da se javim i nakom dve i kusur godine od prevog posta. Auto je odličan. Posebno mi se sviđa na dužim putevima gde bukvalno 300 - 400 kilometara možeš preći u cugu bez da se umoriš. Delovi i održavanje su jako povoljni i ima ih različitih proizvođača.
Megan GT line karavan 1.5, 110 ks. Odlicna oprema, kvalitetno uradjen enterijer. Veoma udoban zbog GT sjedista. Stabilan i pouzdan na putu. Veoma lijep dizajn, meni licno jedan od najljepsih karavana. Kao neki sportski karavan. Potrosnja 5.1L na auto-putu, brzina oko 130km/h.
Gume R17 definitivno nisu za nase puteve, mora se paziti pri voznji ili mijenjati felne i gume.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Lično ne sviđa mi se ugao krova, dosta pada ka nazad, nekako sam više za klasičniji dizajn karavana kao što je to Megan 2. Mada neki su malo više podignuti nazad pa to donekle popravlja utisak. Sve ostalo je ekstra. I hečbek ima puno mesta za tu klasu.
Razlog za prijavu korisnika
Evo, da se javim i nakom dve i kusur godine od prevog posta. Auto je odličan. Posebno mi se sviđa na dužim putevima gde bukvalno 300 - 400 kilometara možeš preći u cugu bez da se umoriš. Delovi i održavanje su jako povoljni i ima ih različitih proizvođača.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Megan GT line karavan 1.5, 110 ks. Odlicna oprema, kvalitetno uradjen enterijer. Veoma udoban zbog GT sjedista. Stabilan i pouzdan na putu. Veoma lijep dizajn, meni licno jedan od najljepsih karavana. Kao neki sportski karavan. Potrosnja 5.1L na auto-putu, brzina oko 130km/h.
Gume R17 definitivno nisu za nase puteve, mora se paziti pri voznji ili mijenjati felne i gume.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
PFFFF
SVE
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
nije ni tebi lako..
Razlog za prijavu korisnika
da nzas da si u pravu ,,,,,
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.