uvezao sam iz AU megana kupe u jako dobroj opremi samo je panorama nedostajala za full opremu , keyless sistem, projektirajuci xnenoni , cabasse auditorium za to godiste i tog proizvodjaca zavidna oprema, prosto ne znam sta bih navao kao prednost ovog auta posto ...maltene da ih i nema sva ta oprema koju je ima ne radi ako auto ne radi. s obzirom da je to socijalno auto u svakom smislu isto tako je i sklapan socijalno. ide dobro , torsi prosecno ,
PouzdanostKomforMotor
socijalno sklapan ali ipak vrv bolja opcija od alfe
losa izolacija
da bi zamenio sijalicu moras da skines ceo branik
u sustini jako lose visegodisnje iskustvo sa autom
Ne bi trebalo. Mislim, nije on sad superizolovan auto, ali ne bi trebalo da se čuje više nego kod drugih automobila u toj klasi. Ja sam imao još Megan 1 koji je bio onako, osrednji auto u toj klasi, ali vremenom je sigurno tehnologija napredovala.
Sa 106 KS dizel motorom zabavan za vožnju. Avantgardan izgled ga čini atraktivnim i danas. Može dugo da se vozi bez zamora (dovezao iz Atine s jednom pauzom, izašao gotovo odmoran).
Standardne boljke: špulna volana, podizači prozora, fleksibilno metalno crevo turbine. Loše pozicionirana kutija osigurača. Gotovo nemoguće promeniti sijalice u farovima bez skidanja maske. Farovi se moraju menjati ili polirati nakon 10-tak godina. Zadnji farovi hoće da gube kontakt (kontakt s...prej povremeno). Antena hoće da gubi kontakt. Preventivni remont turbine kod dizela, ako je Bosch sistem ubrizgavanja na 200kkm. Reostat hoće da gubi kontakt (teško se menja, osim ako ruke nisu baš sitne).
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ne bi trebalo. Mislim, nije on sad superizolovan auto, ali ne bi trebalo da se čuje više nego kod drugih automobila u toj klasi. Ja sam imao još Megan 1 koji je bio onako, osrednji auto u toj klasi, ali vremenom je sigurno tehnologija napredovala.
Razlog za prijavu korisnika
svako dobro Bokii !!
Razlog za prijavu korisnika
Од Алфе сигурно није бољи...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar motor
Previse klastike kaja se lomi na bitnim stvarima- brave, prekidaci,
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sa 106 KS dizel motorom zabavan za vožnju. Avantgardan izgled ga čini atraktivnim i danas. Može dugo da se vozi bez zamora (dovezao iz Atine s jednom pauzom, izašao gotovo odmoran).
Standardne boljke: špulna volana, podizači prozora, fleksibilno metalno crevo turbine. Loše pozicionirana kutija osigurača. Gotovo nemoguće promeniti sijalice u farovima bez skidanja maske. Farovi se moraju menjati ili polirati nakon 10-tak godina. Zadnji farovi hoće da gube kontakt (kontakt s...prej povremeno). Antena hoće da gubi kontakt. Preventivni remont turbine kod dizela, ako je Bosch sistem ubrizgavanja na 200kkm. Reostat hoće da gubi kontakt (teško se menja, osim ako ruke nisu baš sitne).
Pročitaj više
27. Okt 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?