Do skoro sam vozio ovaj model Megana. U pitanju je bio 1.5 dCI agregat sa 81kw/110hp, koji je po meni sasvim dovoljan za normalnu voznju ovog automobila. Kao prednosti ovog auta mogu navesti nivo opreme koji je odlican, u odnosu na cenu vozila. Ja sam imao kozna sedista, auto. klimu, sve senzore (k...isa, svetla, retrovizor, parking), tempomat itd. Takodje kao prednost mogu navesti i pristupacne cene delova (ne sve ali osnovno odrzavanje je skroz prihvatljivo). Potrosnja ovog motora je takodje plus, mada je meni bord uvek pokazivao 6.2 L (30% grad, 70% otvoren put), ali sam imao 225/45 R17 gume na njemu pa je i to sigurno malo povecalo potrosnju. Po meni cak i u Coupe varijanti ima mesta, pa cak i pozadi da se prevezu cak i dve odrasle muske osobe, ali ne na previse duge relacije. Generalno jako atraktivan i lep automobil.
Verovatno sam ja navikao na "ozbiljnije" automobile jer u porodici pored mog auta se uvek vozio Audi/VW, pa mi deluje kao da je ovaj Megane jako "lose" odradjen. Ima ponekih zvukova u tabli po neravninama, osecaj po rupi je kao da je 3x veca nego sto jeste (mada mozda je i do guma, ipak je bio na 45... profilu gume), a i materijali u kabini deluju jako jeftino. Ali opet, koliko para toliko muzike, jer Golf 6 u tom godistu nije 5.000/5.500e. Ja sam imao problema sa diznama doduse, sto je bio dosta poveci trosak, kao i sa regulatorom pritiska.
Megan mnogo manje oseća rupe od Golfa, sad zašto taj tvoj oseća ne znam. Moguće da je zbog guma, moguće da je neko ubacio sportske amortizere ili je ta coupe verzija tvrđa. Činjenica je da je Megan RS bio najbrži auto na Nirburgringu u klasi, sigurno nije najudobniji, ali standardni Megan je izrazit...o udoban auto. Pošto kažeš da oseća rupe to je i direktna posledica krckanja plastike. Na mene je Golf 6 ostavio mnogo gori ustisak, bukvalno kao da sam ze vozio u jednoj praznoj kanti, zvuk šupljine prostora i tvrdoća ogibljenja, sedišta su katastrofalni... Tako da to ipak zavisi od varijante auta, nije do samog Megana kao modela...Pročitaj više
1.5 dci 110 konja.
Solidna snaga i mala potrosnja goriva.
Jeftin servis.
Jako atraktivan automobil.
Veliki gepek.
Poseduje dosta opreme koja je ocekivana za veci cenovni rang.
Vozna dinamika, elasticnost motora i drzanje na putu, iznad ocekivanja.
Komfor
Mozda nije mana, buduci da se radi o sportko orijentisanom modelu ali po meni za motor ovako male konjaze previse je tvrd napred.(felne17 inca)
Na zadnjoj klupi se moze prevoziti jedno ili eventualno dva manja deteta ili dve devojke na kracoj relaciji.
Kao kod vecine Renaulta, postoji neki gumi lak ...u enterijeru koji se ljusti.
U koliko u automobilu ima dvoje ljudi a napolju je preko 32-3 stepena, klimi treba dosta vremena da ohladi automobil.
Imam ga relativno kratko, s obzirom da je kupe i da je nizi od obicnog megana mogu reci da je udoban,a opet nekako utegnut. Upravljivost odlicna, menjac precizan sa kratkim hodom, sve u svemu ok. Motor relativna stvar, uzeo sam 1.5 dci sa 110ks, nisam nesto preterano odusevljen, al s obzirom na zapr...eminu to je to sto moze da se ocekuje od performansi, inace motor tiho radi, mala potrosnja itd.
Nista posebno za sada. Osim sto je nizi i morate paziti na nase krateze i ivicnjake po ulicama.
Možda je potrebno malo privikavanja. Tako je i meni bilo kada sam prvi put kupio dizelaša, ranije sam vozio benzince isključivo, činilo mi se da dizel neće da ide iako svi tvrde kako dizelaši idu bolje. Druga stvar koja je uticala, prvi i jedini vlasnik je bila starija žena, verovatno je motor staln...o držan na niskim obrtajima, posle malo oštrije vožnje u jednom momentu je izbacio ogroman oblak dima i posle dobrog "produvavanja" auto je živnuo, postao osetno elastičniji.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Megan mnogo manje oseća rupe od Golfa, sad zašto taj tvoj oseća ne znam. Moguće da je zbog guma, moguće da je neko ubacio sportske amortizere ili je ta coupe verzija tvrđa. Činjenica je da je Megan RS bio najbrži auto na Nirburgringu u klasi, sigurno nije najudobniji, ali standardni Megan je izrazit...o udoban auto. Pošto kažeš da oseća rupe to je i direktna posledica krckanja plastike. Na mene je Golf 6 ostavio mnogo gori ustisak, bukvalno kao da sam ze vozio u jednoj praznoj kanti, zvuk šupljine prostora i tvrdoća ogibljenja, sedišta su katastrofalni... Tako da to ipak zavisi od varijante auta, nije do samog Megana kao modela...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika