Jako mali potrosac, sto se tice samog odrzavanja i potrosnje.
Održavanje
nedostatak prostora u samoj unutrasnjosti vozila za manje stvari, lose postavljena pepeljara tako da je jako tesko voziti sa cigarom, remont dizni kao i nove su preskupe u mom slucaju 500evra,velika pohvala 5godina sam vozio sem redovnih servisa promenio samo amortizere i kocione pakne sve ukupno 30....000din.
Auto je veoma pogodan za grad takodje moze bitii dobar i za neka duza putovanja,motor je stabilan jakk i izdrznjiv naravno bez vadjenja duse (1,5dci) za sad je odlican bez nekih velikih ulaganja redovno odrzavanje. Potrosnja je veoma mala 4-5L.
Mana moze da bude makar u mom slucaju (1,5dci ) EGR ventil hoce da se zapusi (nista strasno,vadi se lako ali mora precizno ,ciscenje cetkicom i benzinom ) i senzor za paljenje je cest kvar.
Napisao si najpouzdanini francuski auto..i nije bas da nema istine tu..mnogi se voze godinama uz minimalno odrzavljanje bez ikakvih kvarova..mada bih ja stavio peugot 406 pre njega npr..ali svakako reno ne vazi od ulaska u 2000 god za najpouzdaniji automobil..a klio je bolji malo sto se toga tice o...d ostatka porodice..Pročitaj više
Po pitanju komfora - vozih se pre neki dan u Cliu na zadnjem sedištu. Još me bole leđa i vrat. Morao sam da budem u poluležećem položaju. Mislim da Yugo ima više mesta pozadi. :)
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.