MojaGaraza - Renault Clio Hatchback (2013 - ) | MojaGaraža MojaGaraza - Renault Clio Hatchback (2013 - ) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Održavanje Potrošnja Komfor Motor

0.9 TCe motor male potrosnje za benzince, a odlicno vuce. Nije skup za odrzavanje. Udobnost bar na prednjim sedistima je odlicna. Vizuelno i dizajnerski prelep posebno sa jacim paketom opreme.

27. Okt
Pogledaj ostalih 1 komentara
Dusan Stamenovic 24. Nov

Meni je prosek 8,9 na 13000km(toliko je presao)
Cist Grad 11l Kragujevac
Otvoreno 7l
Sa 1,5 dci 75 ks
Grad 7,1
Otvoreno 3,8
Clio sa dizel motoro je vrh ,
Clio 0,9 benz meni ne odgovara

Potrošnja

Nije preterano skup za održavanje, mali potrošač 1.5dci sa 80 ks. Motor je okej, ima i gorih i boljih od njega.

Cena/Kvalitet Pouzdanost

Udobnost. Ko god rekao da je ovaj auto udoban ili, ne daj bože, komotan, prostoran, ili laže ili nije seo u drugi auto. Zadnja klupa je užasna. bukvalno daska na kojoj se sedi. Prednja sedišta su relativno udobna, ali je auto dosta krut pri udarcu na rupu. Takođe, auto je dugačak 4.1 metar, pr...ema tome uopšte nije mali, ali, iz nekog razloga, nudi manje prostora na zadnjoj klupi od Pežoa 208 i VW Pola, dok je nešto bolji od fijeste. Prtljažnik je nepostojeći, nekih 300 litara, koji, iako marginalno najveći u klasi, nije dovoljno velik da opravda skoro 2 decimetara veću dužinu auta u odnosu na 208cu. Kvalitet enterijera je užasan, stariji model nema gumirane plastike, dok je fejslift ima tu i tamo. Volan je elektronski, dakle nemate dodir sa podlogom i gumama i samim tim ne osećate kako vam se kreću točkovi. Takođe, volan je jako lenj i neprecizan, dešavalo mi se da i po 5cm pomerim volan bez da ovaj odreaguje. Gas je takođe elektronski, često se dešava da na semaforu neće odmah da krene, već mu treba par sekundi da pođe. Auto koji sam ja vozio je imao problema sa kočnicom, tj. kada se dugo drži na kočnici desi se da se ona uklješti i da nakon popuštanja papučice klješta još uvek drže kočnicu, što zna da bude itekakav problem na semaforu, jer auto neće da krene odmah, ili čak zaštuca nakon polaska zbog prevelikog popuštanja kvačila i dodavanja gasa, te se ponekad i ugasi. Pouzdanost je loša, premda je održavanje jeftino. Ja sam sa njim prešao 2000km i ne znam šta se nije pokvarilo. Nisam jedina osoba koja ga je vozila, a u trenutku kada sam ga ja vozio prešao je 109000km. Ne bih ga kupovao da imam para, i Fiesta, i Polo, a pogotovo 208 su daleko bolja vozila od ovog Klia

Pročitaj više

07. Mar
Vučko Trifunović 17. Mar

kao prvo ti nisi posedovao vozoilo ne mozes da pricas nesto sto nema pojma elektronski volan jos nije dozvoljen i pusten u serijsku proizvodju, sto znaci da jejos preko letve volana i kardana povezan.... drugo na novom auto je nesto ne moguce da zalepe klesta nego vi verovatno ste zabagovali jer ga...Pročitaj više

Potrošnja Motor

Ovaj ispod reče da ko (od njega) drugačije kaže - laže i hvali auto zato što ga ima. Eto, ja sam njegov komentar pročitao pre nego što sam kupio auto pre godinu i po dana, dok sam birao auto, ali srećom nije na mene ostavio utisak. Za Klia ima dovoljno dobrih i relevantnig testova na intern...

Mana je po meni petobrzinski menjač jer u gradu, zbog većih hodova, treba se navići a njega. Na autoputu buka vazduha je veća nego što i trebalo. Enterijer ima povremeno krckanje i sl., ako je to mana u ovoj klasi. Nema digitalni indikator nivoa ulja, i (neshvatljivo za mene) kaseta se ne hla...di klimom. Potrošnja u gradu je dosta veća od deklarisane, meni oko 5,5 litara, zimi i više.

Pročitaj više

05. Feb
Pročitaj sve utiske za Renault
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top