Veoma kvalitetan auto B segmenta. Dugotrajan i pouzdan, koristimo ga u mojoj porodici vec 16 godina. Kompaktan, a opet ima dovoljno prostora unutra i na zadnjoj klupi, i u gepeku za prenos stvari, a jos vise kada se obore sedista. Dosta opreme za to godiste (kasne '90-te, pocetak 2000-ih) i tu klasu... (Air bag, ABS, podizaci stakala, centralno i daljinsko zakljucavanje, klima, bord racunar). Dosta dobri limarijski i mehanicki jednostavni i izdrzljivi. Dosta udobna sedista i oslanjanje, sa korektnom zvucnom izolacijom u poredjenju sa konkurencijom. Jeftini za odrzavanje.
Iskreno receno nema ih puno. Termostat pre svega, ventili treba da se steluju i zaptivke ventila da se menjaju. Eventualno obratiti paznju na ostale senzore koji kontrolisu rad motora. Crevo usisa vazduha zna da propadne s godinama, a novo ne moze da se nabavi. Treba odrzavati auto redovno (mali i v...eliki servisi), ali to bi trebalo da je norma. Elektronika motora usled starosti zna da bude osetljiva. Farovi znaju da matiraju. Dobar deo modela koje srecem ima problema sa lakom, moj konkretan primerak nema, verovatno zbog garaziranosti. Nema problema sa truljenjem, zabice plastike na eksterijeru i enterijeru znaju da budu lomljive sa godinama.
Veoma pregledan pozadi u voznji u rikverc, bolje nego noviji automobili napred.
Lep enterijer.
Limarija im je odlicna sto se tice korozije.
Napred udoban dosta i ima mesta i za visoke ljude, pozadi nije za visoke nikako.
Jako stabilan i dobro lezi na putu i u krivinama, upravljiv i lak za voznju....
1.2 8v tng motor lenj kao dizel slabo ubrzava al dobro vuce uzbrdo, ne voli obrtaje, al zato lepo ide bez naprezanja magistralom 80-100kmh gde se drugi mali automobili muče i vrte visoko, rasterećen je menjac, duge brzine, nema cestog saltanja. U sustini dobar motorcic i pouzdan, nema pregrevanja i slicno. Potrosnja smesna tng 8-10l, 10 u gradu ne moze da predje. Mali servis oko 2500din ako se sećam. Cena delova malo manja od proseka al se zato menjaju malo vise od proseka i sve to dodje na isto.
Mana je: Francuz, francuz i francuz !!!
Sve naopako, zamena i popravka mnogih stvari je nocna mora. Elektronika je katastrofa kao i na svakom francuzu. "Ušrafljenost" i kvalitet vozila je loš sve otpada i lomi se (nema krckanja i cvilenja plastike nego jednostavno je mekano i nežno sve, što spo...lja što unutra).
Mekan prednji trap - svakih 10 000km ocekujte bar 6,7000 din na trap (zadnji je ok). Na svakom su loši farovi noću se ne vidi ništa.
Za Clio ne znam, ali za par Citroena znam - kao da su se namerno trudili kad su ga crtali inženjeri da namerno zakomplikuju neke stvari da ga slučajno posle neko sam ne bi popravljao - od milion različitih šrafčića sa različitim glavama, preko nekih ultrakomplikovanih sistema pričvršćivanja i kačenj...a koje ne možeš da provališ nego moraš da otkineš nešto pa tek onda vidiš kako je to u stvari trebalo da se skine, do gomile nekih drugih stvari.Pročitaj više
Ja sam do skora vozio Megana 1, jednu kuglu sam zamenio pred prodaju, sve ostalo je bilo fabričko na trapovima, znači nikad ništa nije pipano. Samo kod mene je bio 7 godina, prešao preko 100.000 km.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Рено је одувек правио одличне градске аутомобиле. Заборавио си да напоменеш да је у питању 1.2 8v мотор. :)
Razlog za prijavu korisnika
Jeste, 1.2 8v motor, zaboravio sam da napomenem. Clio je uvek Clio :-)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
. . .jeftino održavanje . . .
. . .samo pazi na senzore . . .
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Veoma pregledan pozadi u voznji u rikverc, bolje nego noviji automobili napred.
Lep enterijer.
Limarija im je odlicna sto se tice korozije.
Napred udoban dosta i ima mesta i za visoke ljude, pozadi nije za visoke nikako.
Jako stabilan i dobro lezi na putu i u krivinama, upravljiv i lak za voznju....
1.2 8v tng motor lenj kao dizel slabo ubrzava al dobro vuce uzbrdo, ne voli obrtaje, al zato lepo ide bez naprezanja magistralom 80-100kmh gde se drugi mali automobili muče i vrte visoko, rasterećen je menjac, duge brzine, nema cestog saltanja. U sustini dobar motorcic i pouzdan, nema pregrevanja i slicno. Potrosnja smesna tng 8-10l, 10 u gradu ne moze da predje. Mali servis oko 2500din ako se sećam. Cena delova malo manja od proseka al se zato menjaju malo vise od proseka i sve to dodje na isto.
Mana je: Francuz, francuz i francuz !!!
Sve naopako, zamena i popravka mnogih stvari je nocna mora. Elektronika je katastrofa kao i na svakom francuzu. "Ušrafljenost" i kvalitet vozila je loš sve otpada i lomi se (nema krckanja i cvilenja plastike nego jednostavno je mekano i nežno sve, što spo...lja što unutra).
Mekan prednji trap - svakih 10 000km ocekujte bar 6,7000 din na trap (zadnji je ok). Na svakom su loši farovi noću se ne vidi ništa.
Pročitaj više
05. Okt 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Za Clio ne znam, ali za par Citroena znam - kao da su se namerno trudili kad su ga crtali inženjeri da namerno zakomplikuju neke stvari da ga slučajno posle neko sam ne bi popravljao - od milion različitih šrafčića sa različitim glavama, preko nekih ultrakomplikovanih sistema pričvršćivanja i kačenj...a koje ne možeš da provališ nego moraš da otkineš nešto pa tek onda vidiš kako je to u stvari trebalo da se skine, do gomile nekih drugih stvari.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam do skora vozio Megana 1, jednu kuglu sam zamenio pred prodaju, sve ostalo je bilo fabričko na trapovima, znači nikad ništa nije pipano. Samo kod mene je bio 7 godina, prešao preko 100.000 km.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.