Za sada nismo planirali PP. Mozemo da komuniciramo mailom ako ima porebe
za tim.
Zbog cega su ti potrebne PP? Daj da vidimo, ako je zaista potrebno, da
razmotrimo.
Ljudi, pustili smo opciju za kacenje korisnickih fotki. Na vec parkirane
automobile mozete dodati fotke tako sto cete otici na stranu vase garaze
i kliknuti na link izmeni ispod vec postojece fotke. Za sada moze samo
jedna, ali uskoro ce biti pustena i galerija. Ovo sami razvijamo, nije
rec o ve...c kuoljenom softveru. Hvala na strpljenju.Pročitaj više
Od majke sam nasledio treći R4GTL. Taj je kupljen ovde kod Starog sajmišta. Drugi je dovežen iz Slovenije. Davnih i lepih dana, u mom renou je na prednjem sedistu bila devojka, na krovu čamac u gepeku Tomos4 motor i pravac more, a moji su za to vreme u svoj tovarili stotine kilograma kajsija i prevozili na otkup. Neverovatan auto!! Ko ga je jednom imao stvarno verujem da bi uvek rado seo u njega pa makar mu to bio i drugi auto u kući. Mogu da se potpišem: Da su naši iz Kragujevca kupili licencu... Za R4, danas bi ga izvozili širom sveta.Pročitaj više
Saglasni smo svi za Resho quatro da je zaista pobednik vremena. To mi je bio prvi auto, kupio sam ga pre nego sto sam dobio dozvolu. Od tad nikad nisam bio bez R4. Trenutno imam SEDMU cetvorkicu i Merceedes E270cdi. Od svake koju smo prodavali zena se oprastala ko od rodbine, pa sad prvo kupim novu ...pa prodajem staru posto se plasi da necemo naci. Nema gde nisam bio sa njima - od Amsterdama do Atine. Penjao sam ga po svim planinama, od Kopaonika do Svarcvalda, po snegu ledu i jarugama - uglavnom bez lanaca jer ne zna da stane. Prespavao sam u njima sigurno jedno tri cetri meseca (izvadim zadnje sediste, stavim sundjer na ceo gepek, i kad oborim prednja - bracni krevet). Usluzno do daske. Teglio armaturu, vuko SVE na, iza i u njemu od kamp kucice, cigala, cementa i dva bureta nafte (moraju prvo da se otvore zadnja vrata da se prvo bure okrene poprecno, zatvoris vrata, a drugo viri napolje) do raznih zivotinja - ukljucujuci i mene. Sad ih koristim za plantazu lesnika. Kultivator ubacujem u njega tako sto ga uz dasku upaljenog ukultiviram unutra sa sve motikama. Jadnik trpi sve i to za 200-300e po kom i potrosnju ko skuter sto neko rece. Volim te R4 vecna moja ljubavi.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ginemo Željko da sve ispeglamo ;)
Razlog za prijavu korisnika
Reno 4 se proizvodio do 1991 godine.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kako se ovde upload-uju fotke?
12. Jan 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
A pp? Ove biti pp uskoro? kako da tebe bas kontaktiram?
Razlog za prijavu korisnika
Za sada nismo planirali PP. Mozemo da komuniciramo mailom ako ima porebe
za tim.
Zbog cega su ti potrebne PP? Daj da vidimo, ako je zaista potrebno, da
razmotrimo.
Razlog za prijavu korisnika
Ljudi, pustili smo opciju za kacenje korisnickih fotki. Na vec parkirane
automobile mozete dodati fotke tako sto cete otici na stranu vase garaze
i kliknuti na link izmeni ispod vec postojece fotke. Za sada moze samo
jedna, ali uskoro ce biti pustena i galerija. Ovo sami razvijamo, nije
rec o ve...c kuoljenom softveru. Hvala na strpljenju.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Od majke sam nasledio treći R4GTL. Taj je kupljen ovde kod Starog sajmišta. Drugi je dovežen iz Slovenije. Davnih i lepih dana, u mom renou je na prednjem sedistu bila devojka, na krovu čamac u gepeku Tomos4 motor i pravac more, a moji su za to vreme u svoj tovarili stotine kilograma kajsija i prevozili na otkup. Neverovatan auto!! Ko ga je jednom imao stvarno verujem da bi uvek rado seo u njega pa makar mu to bio i drugi auto u kući. Mogu da se potpišem: Da su naši iz Kragujevca kupili licencu... Za R4, danas bi ga izvozili širom sveta. Pročitaj više
11. Nov 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Saglasni smo svi za Resho quatro da je zaista pobednik vremena. To mi je bio prvi auto, kupio sam ga pre nego sto sam dobio dozvolu. Od tad nikad nisam bio bez R4. Trenutno imam SEDMU cetvorkicu i Merceedes E270cdi. Od svake koju smo prodavali zena se oprastala ko od rodbine, pa sad prvo kupim novu ...pa prodajem staru posto se plasi da necemo naci. Nema gde nisam bio sa njima - od Amsterdama do Atine. Penjao sam ga po svim planinama, od Kopaonika do Svarcvalda, po snegu ledu i jarugama - uglavnom bez lanaca jer ne zna da stane. Prespavao sam u njima sigurno jedno tri cetri meseca (izvadim zadnje sediste, stavim sundjer na ceo gepek, i kad oborim prednja - bracni krevet). Usluzno do daske. Teglio armaturu, vuko SVE na, iza i u njemu od kamp kucice, cigala, cementa i dva bureta nafte (moraju prvo da se otvore zadnja vrata da se prvo bure okrene poprecno, zatvoris vrata, a drugo viri napolje) do raznih zivotinja - ukljucujuci i mene. Sad ih koristim za plantazu lesnika. Kultivator ubacujem u njega tako sto ga uz dasku upaljenog ukultiviram unutra sa sve motikama. Jadnik trpi sve i to za 200-300e po kom i potrosnju ko skuter sto neko rece. Volim te R4 vecna moja ljubavi.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.