dragi prijatelji vozaci nasa drzava nam spremila nove zafrkancije i dazbine ako zelimo da pokusamo da zivimo ko sav normalan svet a sve to uz prosecnu platu u srbistanu koja u vecini gradova ne prelazi 30-35 000 din, e ovako tehnicki pregled ce biti duplo skuplji,vlasnik ce fizicki biti odvojen od auta prilikom istog,poseban akcenat bice stavljen na kocnice,svetla i izduvne gasove,proveravace se koeficient i sila kocenja,otpor kotrljanja,ovalnost diska ili dobosa,vremenska razlika u blokiranju t...ockova,istrosenost plocica,intezitet i usmerenost svetla u zamislite 4 tacke(tako da yugo,golf,i tako nesto iz 80-tih nema teorije da ga ispuni) pa kolicina vlage u kocionoj tecnosti,i ugljen monoksid ne sme biti preko 0,3% (a sada je 4,5% i sa nasim gorivom jedva ide ispod toga,a kamo li dostici 0,3%) inace ako vam je auto neispravan po njima ne mozete jednostavno da se odvezete vec da platite slep sluzbu da preveze auto u servis jer ce vas u suprotnom prijaviti policiji i kazniti sa 20 000 din.. tako da sledece godine bar trecina auta u srbiji ide u sekundarne sirovine.Pročitaj više
To je neminovnost, svidelo se to nekome ili ne...
Citao sam negde da je predlozena cena 2500 din, verovatno ce i biti ostavljen neki prelazan period za ova vozila koja su starija.
Cinjenica je takodje da je zbog nelegalnih radnji na tehnickom pregledu stotine hiljada vozila pusteno u saobracaj kao... potpuno ispravno. Ovim gubi i drzava, sto je manje para u budzetu, manje para za plate, penzije, skole, obdanista... Sve je to povezano...
Tako da ne bih rekao da je ovo zafrkancija.....Pročitaj više
pa realno i nije zafrkancija,nego je vise strasno vredjanje inteligencije u pitanju,pri registraciji me oderu do koske a na putu ne mogu da pronadjem deonicu od 100-200 m da nema udarne ne rupe nego kratera,gorivo najgore i najskuplje u regionu,sve moguce i nemoguce takse,dazbine i kazne su na evrop...skom ili znatno visem nivou a plate na africkom. sta da rade ljudi u nekim ruralnim sredinama koji su jedva skupili za neki yugo ili tako nesto,zamisli situaciju yugo od 300 eur dolazi na tehnicki previse mu tanke kocione obloge po njima ali auto i dalje koci ali ajd,nevaljaju mu farovi po novim standardima vlasnik treba da angazuje slep za 100 eur da ga odveze na servis jer ako proba da izadje sa tehnickog kazna je 200 eur a treba sa platom od 300 eur da zivi taj mesec i da putuje na posao....auto treba da bude ispravan to se slazem i tako i odrzavam svoj auto da ne razmisljam,ali ovo je cista placka i guljenje koze sa ledja naj nizeg staleza tj.sirotinje,dok beogradjani opusteno zivotare na racun iste te sirotinje iz provincije.Pročitaj više
Svi bi voleli da voze ispravna vozila, ma koliko ona bila stara, ali jednostavno ljudi nemaju para. Oni sa vlasti samo znaju da uzimaju, ali nikako i da daju narodu. Ne znam kako ce onaj ko vozi "zastavu 128" iz 1984. uspeti da ispuni sve te kriterijume, kad je taj auto odavno zreo za otpad, a cove...k jednostavno nema novca da kupi nesto bolje.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
To je neminovnost, svidelo se to nekome ili ne...
Citao sam negde da je predlozena cena 2500 din, verovatno ce i biti ostavljen neki prelazan period za ova vozila koja su starija.
Cinjenica je takodje da je zbog nelegalnih radnji na tehnickom pregledu stotine hiljada vozila pusteno u saobracaj kao... potpuno ispravno. Ovim gubi i drzava, sto je manje para u budzetu, manje para za plate, penzije, skole, obdanista... Sve je to povezano...
Tako da ne bih rekao da je ovo zafrkancija.....Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
pa realno i nije zafrkancija,nego je vise strasno vredjanje inteligencije u pitanju,pri registraciji me oderu do koske a na putu ne mogu da pronadjem deonicu od 100-200 m da nema udarne ne rupe nego kratera,gorivo najgore i najskuplje u regionu,sve moguce i nemoguce takse,dazbine i kazne su na evrop...skom ili znatno visem nivou a plate na africkom. sta da rade ljudi u nekim ruralnim sredinama koji su jedva skupili za neki yugo ili tako nesto,zamisli situaciju yugo od 300 eur dolazi na tehnicki previse mu tanke kocione obloge po njima ali auto i dalje koci ali ajd,nevaljaju mu farovi po novim standardima vlasnik treba da angazuje slep za 100 eur da ga odveze na servis jer ako proba da izadje sa tehnickog kazna je 200 eur a treba sa platom od 300 eur da zivi taj mesec i da putuje na posao....auto treba da bude ispravan to se slazem i tako i odrzavam svoj auto da ne razmisljam,ali ovo je cista placka i guljenje koze sa ledja naj nizeg staleza tj.sirotinje,dok beogradjani opusteno zivotare na racun iste te sirotinje iz provincije.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Svi bi voleli da voze ispravna vozila, ma koliko ona bila stara, ali jednostavno ljudi nemaju para. Oni sa vlasti samo znaju da uzimaju, ali nikako i da daju narodu. Ne znam kako ce onaj ko vozi "zastavu 128" iz 1984. uspeti da ispuni sve te kriterijume, kad je taj auto odavno zreo za otpad, a cove...k jednostavno nema novca da kupi nesto bolje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.