Скоро купљен уз Златибор летео петом,а мотор 2.0 ХДИ од 80 киловата,што је за каросерију од преко тону и по задивљујуће.Константно сам га возио између 2500 и 3500 обртаја и ...потрошња му није прешла 6,5 литара.Када сам изашао из аутомобила после 400 км извезених у комаду осећај је био као да сам возио 50-так км.Преглетност одлична,а места унутра за две породице.
За 7 дана два пута сам му брисао грешке,али ипак је то аутомобил стар 14-15 година(навикао на Јапанце тамо електроника не заказује).Има обичај када се брже уђе у кривину... да запишти задњим гумама,што у почетку код оволиког возила није пријатно,али када се дуже вози навикне се и на то.
Sve pohvale za komfor, potrosnja je 7,80 l na 100 km loz ulja po 75 din,=585 din.za 100 km. Motor na 8000 ne primetno smanjio nivo na meracu. Ja sam za sada prezadovoljan prosek mesecno prelazim 2000 km.
Имам Пежо 806, 2.0 , 4 године, увезао сам га из Швајцарске од власника. У сваком смислу поуздан, удобан и функционалан породичан ауто. Уградио сам ТНГ и додатно смањио тр...шак вожње. Трошим 8 литара плина на 100 км. Прешао сам 83.000 км без икаквих кварова. Поштујем рокове замене синтетичког уља, филтера. Урадио сам му велики сервис и коштао је комплет са оригиналним деловима 24.000 динара. То је све. Био сам скептичан за Француска возила ради цене одржавања....али сам схватио да су кварови реткост, а век експлоатације веома дуг. Не осећа дуга путовања, мотор савршен и економичан
Тежак 1,700 кг, са великим осовинским размаком и ниским клиренсом....није за експериментисање по лошим сеоским путевима. Мало теже паркирање у граду
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.