Ljudi mene ne zanima da li je neki na prodaju ili da li je bolje uzeti b6 karavana...
mene zanimaju prednosti i mane dizela i benzinca i ako neko uoči detalj koji nije u opisu datih oglasa
ako uzimas uzmi dizela 2.0 i ne razmisljaj.. taj motor se vec dobro pokazao i proveren je.. 2.7 je isto dobar al je skupa registracija, mnogo trosi, skup je za odrzavanje.. 2.2 je los motor to nemoj ni da gledas.. benzinci takodje nisu nesto mnogo pouzdani i dokazani, ima dobrih, ima losih.. trose k...ao tenkovi.. 1.6hdi je slab za ovu karoseriju, malo je problematicniji.. 2.0 hdi je pun pogodakPročitaj više
407 vozim vec 6 godina, auto je neunistivo ali normalno da se vozi. 1.6 motor je slab za velicinu ovog vozila plus losa kvaliteta balkanski goriva. Ja imam 2.0 HDI 136 2004 godina, ne trosi ulje, potrosnja zadovoljavajuca. Nekoliko sitni mana na ovom vozilu : Naprijed je malo nizak, zarulje kod krat...ki svijetala cesto crkaju a ksenone ne podnosi. Prednji dio krova malo nisak za one koji su iznad 175. ostalo sve ok, samo nali i vozi zemlja gori ; )Pročitaj više
Peugeot 407 me je samo jednom izdao tj. bez ikakvih naznaka nakon puta od 400km je ugasen i pri sledecem paljenju su se pojavili problemi tj. auto se upali regularno ali posle 15ak sekundi se ugasi. Dijagnostika nije pokazivala nista specijalno. Auto je "prenesen" u servis posto je u pitanju automatik da bi se na kraju ispostavio filter nafte kao problem. Stari filter nafte je zamenjen novim filterom i auto opet radi besprekorno.
Mali servis je uradjen u aprilu tekuce godne (ja sam licno prisust...vovao zameni filtera (nekineskih) i ulja) i od tada je auto presao 2000km. Prosto ne mogu da verujem da je gorivo toliko loseg kvaliteta u Srbiji tj u Novom Sadu!
Sve u svemu, benzinske pumpe sumljivog morala zaobilaziti u sirokom luku!Pročitaj više
Mann, UFI, Knecht filteri su najbolji izbor. Naravno filter goriva ne mora na svakom ali je pozeljno na svakom drugom malom servisu tj. na 20.000 km da se zameni jer nam je gorivo uzasno.
meni to zvuči neverovatno... ja filtere vozim po 40.000km
na e 60 vozio 50.000. na e39 isto 50,000. i plus što uopšte nisu ni bli nešto prljavi kad su skinuti
tako po 30-50.000 ih vozim bez problema
Pozdrav narode, hteo bih samo da se izvinim sto sa "sirio dezinformacije". Nakon zamene filtera nafte i predjenih novih 300km, opet me je auto izdao po drugi put za 5 dana sa istim simptomima. Na kraju se ispostavilo da je problem u crevima koja su pustala vazduh u sistem. Creva su zamenjena, siste...m ispitan pod pritiskom i sve je OK.
Hvala svima na savetima, i jos jednom sorry sto sam "napljuvao" kvalitet goriva u Srbiji :)Pročitaj više
Kao ljubitelj francuskih automobila ,do sada sam vozio Renault 5 i Peugeot 405.Jako me zanima koje su prednost ,a koje mane 407 ? Da li je bolja opcija benzinac ili dizel,ako dominira gradska vožnja? Koji su mu osjetljivi elemnti?Koliki postotak plastike ulazi u sklop prednje limarije ,i kojem je ranijem Peugeotu sličan?
ne bih dodao nista revolucionarno, osim sto bih se slozio sa Obrenom da je upadni ugao vrlo los (ni meni na c4 sa vtr branikom nije lako, ali ovaj je jos gori) i Zoranom, da je za tu karoseriju pravi motor 2.0hdi 136ks.
Ovaj auto sam vozio do juna ove godine, kada sam po sistemu staro za novo promenio za 508 sedan. Iako se radi o istoj klasi, ipak je velika razlika u korist 508 razumljivo. pre svega ne moze da se poredi motor euro 4 i euro 5. Inace za tri godine voznje nisam imap nikakvih problema. Osim standardnih redovnih zamena ulja i filtera promenjene su jos samo prednje kocione plocice.
Sve je to super dok je novo i u garanciji :)
Elektronska kocnica kad krene da se kvari ima da kukas kao i vlasnici passata b6 ;)
A pokretanje motora pomocu dugmeta i kartice dusu dalo za lopove, vlasnici megana znaju zasto :)
Ovo nije Passat, niti Megan, a i nije na karticu.
Uostalom, glupo da ti opisujem, kada očigledno nisi ni probao ni vozio.
Sve može da se pokvari pa i brava na ključ. Takodje sve što je napravio čovek može se ukrasti i obiti. Zavisi gde čuvaš auto.
Apsolutno se slazem sa tobom.
Auto ne mozes sacuvati ako se okome na njega, jednostavno dobije krila ma sta stavio od zastite :)
Nisam imao prilike da provozam 508 do sada...
a inace moj post je bio vise saljive prirode nego napadne ;)
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ljudi mene ne zanima da li je neki na prodaju ili da li je bolje uzeti b6 karavana...
mene zanimaju prednosti i mane dizela i benzinca i ako neko uoči detalj koji nije u opisu datih oglasa
Razlog za prijavu korisnika
ako uzimas uzmi dizela 2.0 i ne razmisljaj.. taj motor se vec dobro pokazao i proveren je.. 2.7 je isto dobar al je skupa registracija, mnogo trosi, skup je za odrzavanje.. 2.2 je los motor to nemoj ni da gledas.. benzinci takodje nisu nesto mnogo pouzdani i dokazani, ima dobrih, ima losih.. trose k...ao tenkovi.. 1.6hdi je slab za ovu karoseriju, malo je problematicniji.. 2.0 hdi je pun pogodakPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
407 vozim vec 6 godina, auto je neunistivo ali normalno da se vozi. 1.6 motor je slab za velicinu ovog vozila plus losa kvaliteta balkanski goriva. Ja imam 2.0 HDI 136 2004 godina, ne trosi ulje, potrosnja zadovoljavajuca. Nekoliko sitni mana na ovom vozilu : Naprijed je malo nizak, zarulje kod krat...ki svijetala cesto crkaju a ksenone ne podnosi. Prednji dio krova malo nisak za one koji su iznad 175. ostalo sve ok, samo nali i vozi zemlja gori ; )Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Peugeot 407 me je samo jednom izdao tj. bez ikakvih naznaka nakon puta od 400km je ugasen i pri sledecem paljenju su se pojavili problemi tj. auto se upali regularno ali posle 15ak sekundi se ugasi. Dijagnostika nije pokazivala nista specijalno. Auto je "prenesen" u servis posto je u pitanju automatik da bi se na kraju ispostavio filter nafte kao problem. Stari filter nafte je zamenjen novim filterom i auto opet radi besprekorno.
08. Aug 2015.Mali servis je uradjen u aprilu tekuce godne (ja sam licno prisust... vovao zameni filtera (nekineskih) i ulja) i od tada je auto presao 2000km. Prosto ne mogu da verujem da je gorivo toliko loseg kvaliteta u Srbiji tj u Novom Sadu!
Sve u svemu, benzinske pumpe sumljivog morala zaobilaziti u sirokom luku! Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mann, UFI, Knecht filteri su najbolji izbor. Naravno filter goriva ne mora na svakom ali je pozeljno na svakom drugom malom servisu tj. na 20.000 km da se zameni jer nam je gorivo uzasno.
Razlog za prijavu korisnika
meni to zvuči neverovatno... ja filtere vozim po 40.000km
na e 60 vozio 50.000. na e39 isto 50,000. i plus što uopšte nisu ni bli nešto prljavi kad su skinuti
tako po 30-50.000 ih vozim bez problema
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav narode, hteo bih samo da se izvinim sto sa "sirio dezinformacije". Nakon zamene filtera nafte i predjenih novih 300km, opet me je auto izdao po drugi put za 5 dana sa istim simptomima. Na kraju se ispostavilo da je problem u crevima koja su pustala vazduh u sistem. Creva su zamenjena, siste...m ispitan pod pritiskom i sve je OK.
Hvala svima na savetima, i jos jednom sorry sto sam "napljuvao" kvalitet goriva u Srbiji :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
www.youtube.com/watch?v=sa-CwfM2K2s
30. Jan 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kao ljubitelj francuskih automobila ,do sada sam vozio Renault 5 i Peugeot 405.Jako me zanima koje su prednost ,a koje mane 407 ? Da li je bolja opcija benzinac ili dizel,ako dominira gradska vožnja? Koji su mu osjetljivi elemnti?Koliki postotak plastike ulazi u sklop prednje limarije ,i kojem je ranijem Peugeotu sličan?
03. Jun 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ne bih dodao nista revolucionarno, osim sto bih se slozio sa Obrenom da je upadni ugao vrlo los (ni meni na c4 sa vtr branikom nije lako, ali ovaj je jos gori) i Zoranom, da je za tu karoseriju pravi motor 2.0hdi 136ks.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
ugradili smo juče plin pa ćemo videti kako sad stoji sa potrošnjom
01. Apr 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
hvala !
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ovaj auto sam vozio do juna ove godine, kada sam po sistemu staro za novo promenio za 508 sedan. Iako se radi o istoj klasi, ipak je velika razlika u korist 508 razumljivo. pre svega ne moze da se poredi motor euro 4 i euro 5. Inace za tri godine voznje nisam imap nikakvih problema. Osim standardnih redovnih zamena ulja i filtera promenjene su jos samo prednje kocione plocice.
12. Nov 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sve je to super dok je novo i u garanciji :)
Elektronska kocnica kad krene da se kvari ima da kukas kao i vlasnici passata b6 ;)
A pokretanje motora pomocu dugmeta i kartice dusu dalo za lopove, vlasnici megana znaju zasto :)
Razlog za prijavu korisnika
Ovo nije Passat, niti Megan, a i nije na karticu.
Uostalom, glupo da ti opisujem, kada očigledno nisi ni probao ni vozio.
Sve može da se pokvari pa i brava na ključ. Takodje sve što je napravio čovek može se ukrasti i obiti. Zavisi gde čuvaš auto.
Razlog za prijavu korisnika
Apsolutno se slazem sa tobom.
Auto ne mozes sacuvati ako se okome na njega, jednostavno dobije krila ma sta stavio od zastite :)
Nisam imao prilike da provozam 508 do sada...
a inace moj post je bio vise saljive prirode nego napadne ;)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.