Moj je restyling model, 2.0sri. Vozim ga dve godine i odusevljen sam. Ima 20 godina, ali se trudim da bude u dobrom stanju i redovno ga odrzavam, sto i nije narocito skupo, a to mi je bas bitno. Npr, homo zglob je bio 1,800din, step motor 15e. Delova ima dosta, mada ni novi nisu skupi, tako da je to definitivno bolja opcija. Pocinkovan lim ne rdja. Motor 2.0 sa 122ks vuce odlicno, u drugoj preko 100km/h (mada ga uglavnom ne vozim tako), odlican za preticanja. Potrosnja plina ide od 8,6 (ali to j...
e kad se bas mazi, npr oko 100km/h na autoputu), pa do 13,5 kad je bas zima i u iskljucivo gradskoj voznji kad je stalno hladan (npr do posla i nazad, sto je meni oko 1,5km, tako da ne stigne ni da se ugreje do kraja). Ova najskuplja opcija je ispod 1000din na 100km, tako da je jeftinije od voznje na dizel, a vuce kao zmaj. Odrzavanje prednjeg trapa i nije neki problem, a nije n i skupo, iako vidim da neki kukaju na to. O zadnjem trapu u delu o manama :). Vrlo je pouzdan. U poslednje 2 godine sam isao u Bosnu 3 puta, na Kosovo i u Crnu Goru jednom, a po Srbiji ko zna koliko i nijednom nisam ostao pored puta. Udobnost je posebna prica. Sedista su mekana i pruzaju dobru bocnu potporu, a pritom se slabo habaju. Vesanje, ako je dobro, guta rupe i duzi put nije problem uopste. Novi enterijer, od 1992g, je mnogo boljeg kvaliteta i mnogo lepse izgleda. Pored svega, mislim da su komfor i motor najvece prednosti ovog auta. Treba skorije da uzmem nesto novije i, iskreno, ne znam koliko cu biti zadovoljan u poredjenju sa ovom masinom. Da je noviji i da ima klimu, ne bih ga skorije menjao.
Sto se mana tice, svima poznata torzija. Ja sam je menjao u septembru prosle godine i kostala je, sa sve rukama, 160e, sto mi je i najskuplja popravka. Nije mi bilo bas milo, ali sam sad miran i buduci vlasnik ce biti jos duuugo (samo jos da ga nadjem :)). Ciscenje dizni (to i nema veze sa ovim autom, vise je do goriva, a cena hemikalija za ciscenje je ista za vecinu) je bilo oko 6000din, a nova pumpa za gorivo (promenjena odmah po kupovini automobila, posto je prethodni vlasnik vozio samo na plin) je bila 3800din, istina u avgustu pretprosle godine. Od tada radi savrseno. Povremeno ima nesto da se cacne na prednjem trapu i oko struje (prekidaci za svetlo u vratima su mi dva puta crkli, ali su dzabe), kao i pomenuti step motor, ali sve to sa rukama retko je prelazilo 1500dinara (majstor mi je car:)).
Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
imam 405 gri 1993 god 1998ccm 89kw vec osam godina i nebi ga menjao ni za koji drugi auto mali potrosac jeftino odrzavanje udoban za duga putovanja
18. Feb 2013.Interesantno mi sto kazes da malo trosi i da je jeftin za odrzavanje.. Ali ako ti tako kazes neka bude tako :)
A sto ne bi bio?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ja posedujem takav Peugeot 405 1.6 53 kw već dve godine,u odličnom stanju ,sa kompletno urađenom zadnjom torzijom,novim filterima ulja,vazduha i benzina,novim akumulatorom ,prednjim i zadnjim kočnicama.dakle urađen veliki i mali servis,u ovlašćenom servisu sa originalnim francuskim dijelovima.Auto je udoban,prostrani i idealan za dugačaka putovanja .Na otvorenom troši 8 litara OMV 95 oktanskog benzina,odnosno 10-11 l tokom hladnih zima .Startan je i na vrlo niskim temperaturama.Možete ga pogleda... ti u oglasima polovniautomobili pod Peugeot 405 280000 1988. P.S.Pocinkovana limarija ,garažiran,dakle lim očuvan nov kao boca ;)) Pročitaj više
03. Jun 2012.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
vozim ga vec 5 godina i veoma sam zadovoljan a i nije velik potrosac hocu da kupim i 605 ali od 405 mi se nerastaje :DDDDDDD
14. Jan 2012.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
A gde je T16 ? :)
27. Dec 2011.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio sam 405-cu 93 godiste 2.0 sri automatic uvezen sa zadnjim uvozom iz svajcarske,trula visnja metalik,crna koza,el.podizaci,grejaci,drugim recima sve sem klime,SVE POHVALEEEEEEE
23. Nov 2011.dali neko centrira torziju, ili mora druga da se ugradjuje?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.