Želeo bih da vam prenesem neka svoja iskustva po pitanju modela Peugeot 306 1.6 8V 72 KW 2001 godište. Kao prvo u pitanju je karavan verzija i kao takav izaziva paznju kod mnogih ljubitelja ove varijante porodicnih automobila. Pokušaću da obuhvatim sve segmente pa bih krenuo redom..Ovde isključivo govorim o modelu motora 1.6 8V 72 KW. Motor od 1600 cc je zaista optimalna snaga motora za ovaj automobil obzirom na njegovu težinu i veličinu. U dosadasnjoj explataciji primetio sam da je sposoban za ...sve režime vožnje I da mu snage ne nedostaje. To je posebno iskazano prilikom obilazaka u manjem stepenu prenosa, moram priznati da mi uvek imami osmeh na licu.Potrosnja ovog modela motora prilikom sasvim prosečne explatacije u najgorim gradskim uslovima I vrlo kratkim svakodnevnim relacijama ne prelazi 9 litara benzina. Klasična gradska vožnja je od 7-8 litara na 100 kilometara. Na otvorenom putu odprilike je 6 litara mada kažu da na autoputu to ide I na 5.5 litara pri nekim brzinama do 120 km/h..
306 karavan pripada grupi manjih karavan, velicinom ispod proseka. Svojom velicinom vrlo pogodan i pokretan u današnjim gradskim uslovima. Dovoljno komotan za 4 putnika ili za dva odrasla ili troje dece kao sto je kod mene slucaj. Unutrasnjost kao I kod svakog 306 ništa spektakularno, po malo retro ali nakon odredjenog vremena privikavanja shvatite da počinje da vam se dopada..Ono što bih izdvojio je prtljažni prostor koji je više nego prostran. Sa obaranjem zadnjih sedišta dobija se impozantni prtljažni prostor koji će ispuniti sve vaše potrebe i zahteve…U prtljažniku nalazi se 10-tak nosača koji služe za vezivanje prtljaga što je više nego korisna oprema u ovakvom tipu automobila..Peugeot 306 karavan je vrlo udoban automobil i iznenadjujuće udobniji od putničke verzije ovog modela. Na putu se ponaša kao “lađa” i nakon duže vožnje ne izaziva umor kao neki drugi modeli. Ono što bih pohvalio je njegova upravljivost i stabilnost. Vrlo precizan upravljački pogon i izuzetna stabilnost prilikom ulaska u krivine. Zahvaljujući ABS sistemu kočenje na zavidnom nivou. Prilikom laganog stiskanja papučice kočioni sistem daje reciprocitetnu snagu (bez ABS-a)I preciznost. Imao sam priliku da isprobam i ABS sistem I zahvaljujući njemu izvukao sam se iz vrlo nezgodne situacije
Ostalo sve važi kao i za putničku verziju Peugeot 306..
VRLINE:
Za svoju velicinu prostran, vrlo udoban, praktican, pokretljiv i velicinom pogodan za gradsku voznju i parkiranje. Motor odlican sa dovoljno snage i relativno podnosljiva potrosnja. Upravljivost I sistem kocenja na zavidnom nivou.
MANE:
Kao I na svakom Peugeotu mali bagovi sa strujom. Zbog zadnje torzije pod opterecenjem dosta se spusta zadnji kraj automobila. Na vecem broju obrtaja motor za nijansu bucniji nego sto bi trebao da bude. Kao I kod svih modela mala krckanja plasticnog enterijera koje ume da nervira. Po malo duži hod menjača ali nakon izvesnog perioda stekne se navika I to ne predstavlja neki problem. Zbog duzeg hoda menjača potrebno je menjati brzine na malo većem broju obrtaja..preko 2500..
To je odprilike to I zapažanja u kratkom vremenskom periodu koliko posedujem ovaj automobil.
Ako bih davao neku ocenu auto bih ocenio sa 4+..Obzirom na cenu koja je na našem tržištu, odnos cena-kvalitet ovaj automobil je izuzetna kupovina i za svaku preporuku.Pročitaj više
vlasnik sa peugeot 306 2.0 hdi karavan 2001 godiste i zanima me na koliko se radi mali i veliki servis i gde mu se nalazi filter klime i koliko od prilike kostaju dezovi za mali i veliki servis i koliko uzima majstor za ruke unapred hvala
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
jel se imalo razumes u mehaniku?
Razlog za prijavu korisnika
poznajem mehaniku al prvi put imam pezoa i ne vidim da ima nesto da se izbija jer je zatvoren cilindar,jedino da skinem komplet cilindar...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Želeo bih da vam prenesem neka svoja iskustva po pitanju modela Peugeot 306 1.6 8V 72 KW 2001 godište. Kao prvo u pitanju je karavan verzija i kao takav izaziva paznju kod mnogih ljubitelja ove varijante porodicnih automobila. Pokušaću da obuhvatim sve segmente pa bih krenuo redom..Ovde isključivo govorim o modelu motora 1.6 8V 72 KW. Motor od 1600 cc je zaista optimalna snaga motora za ovaj automobil obzirom na njegovu težinu i veličinu. U dosadasnjoj explataciji primetio sam da je sposoban za ... sve režime vožnje I da mu snage ne nedostaje. To je posebno iskazano prilikom obilazaka u manjem stepenu prenosa, moram priznati da mi uvek imami osmeh na licu.Potrosnja ovog modela motora prilikom sasvim prosečne explatacije u najgorim gradskim uslovima I vrlo kratkim svakodnevnim relacijama ne prelazi 9 litara benzina. Klasična gradska vožnja je od 7-8 litara na 100 kilometara. Na otvorenom putu odprilike je 6 litara mada kažu da na autoputu to ide I na 5.5 litara pri nekim brzinama do 120 km/h..
18. Dec 2011.306 karavan pripada grupi manjih karavan, velicinom ispod proseka. Svojom velicinom vrlo pogodan i pokretan u današnjim gradskim uslovima. Dovoljno komotan za 4 putnika ili za dva odrasla ili troje dece kao sto je kod mene slucaj. Unutrasnjost kao I kod svakog 306 ništa spektakularno, po malo retro ali nakon odredjenog vremena privikavanja shvatite da počinje da vam se dopada..Ono što bih izdvojio je prtljažni prostor koji je više nego prostran. Sa obaranjem zadnjih sedišta dobija se impozantni prtljažni prostor koji će ispuniti sve vaše potrebe i zahteve…U prtljažniku nalazi se 10-tak nosača koji služe za vezivanje prtljaga što je više nego korisna oprema u ovakvom tipu automobila..Peugeot 306 karavan je vrlo udoban automobil i iznenadjujuće udobniji od putničke verzije ovog modela. Na putu se ponaša kao “lađa” i nakon duže vožnje ne izaziva umor kao neki drugi modeli. Ono što bih pohvalio je njegova upravljivost i stabilnost. Vrlo precizan upravljački pogon i izuzetna stabilnost prilikom ulaska u krivine. Zahvaljujući ABS sistemu kočenje na zavidnom nivou. Prilikom laganog stiskanja papučice kočioni sistem daje reciprocitetnu snagu (bez ABS-a)I preciznost. Imao sam priliku da isprobam i ABS sistem I zahvaljujući njemu izvukao sam se iz vrlo nezgodne situacije
Ostalo sve važi kao i za putničku verziju Peugeot 306..
VRLINE:
Za svoju velicinu prostran, vrlo udoban, praktican, pokretljiv i velicinom pogodan za gradsku voznju i parkiranje. Motor odlican sa dovoljno snage i relativno podnosljiva potrosnja. Upravljivost I sistem kocenja na zavidnom nivou.
MANE:
Kao I na svakom Peugeotu mali bagovi sa strujom. Zbog zadnje torzije pod opterecenjem dosta se spusta zadnji kraj automobila. Na vecem broju obrtaja motor za nijansu bucniji nego sto bi trebao da bude. Kao I kod svih modela mala krckanja plasticnog enterijera koje ume da nervira. Po malo duži hod menjača ali nakon izvesnog perioda stekne se navika I to ne predstavlja neki problem. Zbog duzeg hoda menjača potrebno je menjati brzine na malo većem broju obrtaja..preko 2500..
To je odprilike to I zapažanja u kratkom vremenskom periodu koliko posedujem ovaj automobil.
Ako bih davao neku ocenu auto bih ocenio sa 4+..Obzirom na cenu koja je na našem tržištu, odnos cena-kvalitet ovaj automobil je izuzetna kupovina i za svaku preporuku. Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
vlasnik sa peugeot 306 2.0 hdi karavan 2001 godiste i zanima me na koliko se radi mali i veliki servis i gde mu se nalazi filter klime i koliko od prilike kostaju dezovi za mali i veliki servis i koliko uzima majstor za ruke unapred hvala
13. Dec 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Filter klime nema, veliki servis na cca 80.000km
Razlog za prijavu korisnika
Ovdje u Republici Srpskoj dijelovi i ruke izadju oko 300 maraka , znaci oko 150€ veliki servis
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Malo troši, udoban, imam ga već 3 i po godine.
24. Okt 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
2.0 HDI Diesel 2.0 HDi Meridian SE 5d (AC)
03. Okt 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.