Vozio sam benzince 2.0, 2.2. Motor svetla tacka
Preglednost i osetljivost kompletnog trapa
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam Opel Vectru C Restyling 1.9 CDTI 88KW 2005. godiste. Uvezao sam je iz Nemacke. Presla je trenutno oko 216.000 km. Kilometraza je 100% legalna jer to sve potvrdjuje i servisna knjiga sa svim pecatim u Nemackoj od Auto Hilera gde je i odrzavana. Vozilo sam kupio direktno od Opela (vozio opelov me...nadzer, auto im je postao visak jer su dobili novu Restyling Insigniu za teren) NE od nakupca ili privatnog vlasnika. Sto se tice cene delova prilicno su dostupni i po pristupacnim su cenama. Sve delove do sada sam kupovao nove sa racunima. Redovan servis radim na svakih 15.000 km. Ulje 5L boca Castrol EDGE 5w40 + filteri ulja, nafte, vazduha, klime + ruke majstora=od 9.000 do 10.000 dinara u zavisnosti od proizvodjaca ulja koje kupujete. Auto je dosta startan i moze dobro da povuce kada ga nagazim. Mada...Nebi bilo lose uraditi cip tuning i podignuti se sa 120 na 150 konjskih snaga. Sto se tice potrosnje ona se krece otvorene voznje od 5,2L do 5,5L na 100 km (brzinom od 80 km/h do 100 km/h i klimom na minimumu). U gradu ide i do 7,5L sa klimom na minimumu.Gume su mi 235/45/17 Dunlop letnje. Evo i zasto... Automobil morate stalno ubaciti u prvu pogotovo ako stajete na nekoj raskrsnici ili slicnom. Potrebno je malo cesce menjati brzine. Trazi cesto prvu brzinu u drugoj je zaista tesko skrenuti potrebno je malo vise brzine. Ovaj automobil jednostavno nije za grad. Ovo je auto koji se vozi na auto putu ili na otvorenom negde. Okretan jeste sto se tice parkinga u gradu, imam parking senzore i oni mi dosta u tome pomognu. Sto se tice komfora... Auto je udoban i ima tekstilna sedista, malo su tvrdja kakva ja inace i volim, kozni volan, izradjen enterijer od dosta kvalitetne plastike. Dosta prostora za odlaganje sitnica. Klima je fenomenalna i brzo ohladi kabinu. Kad klima uradjaj stavite na 4. brzinu ili vecu od mogucih 7 potrosnja se malo podigne. Uglavnom sve u svemu dok ga vozite veoma je zabavan, a i u isto vreme vam uliva poverenje sve to, da vozite jedan veoma kvalitetan i siguran automobil.
Sto se tice mana. Ima ih kao i svaki automobil.
Temperatura vode varira pa je potrebno zameniti Termostat koji zna da pravi problem i ovde je mana. Popravka je sa novim delom i rukama majstora oko 6.000 dinara.
Zadnji amortizeri su mana takodje. Imali vi manji, veci teret u gepeku ili ne. Zato ih k...upujte samo nove i menjajte u paru. Ja sam stavio Bilshtein original i taj problem se za sada nije vracao.
Postavite na poziciju, kratko i dugo svetlo Xenon osvetljenje marke Philips sa Canbus ponistivacima gresaka i imacete cak i do 300 % jace osvetljenje koje ce vam mnogo pomoci ako vozite nocu duge relacije.
Npr do mora ili nekih slicnih destinacija.
Desava se kao i kod svakog dizelasa da crkne i grejac. Kad sam imao taj problem zalepio se u glavi motora. Otisao sam kod iskusnog majstora koji je uspeo da ga izvadi kljucem, a da ne skidamo pritom glavu motora. Dobro se namucio oko tog grejaca da ga izvadi, al bitno da je uspeo.
Turbo punjac mi je crkao jer se zapusio jedan holender i nije dobijao dovoljno ulja tj podmazivanja. Skidanje Turbo Punjaca kod majstora i vracanje je oko 6.000 dinara. Taj kvar ce vas kostati ukoliko budete remontovali vas Turbo Punjac oko 35-40.000 dinara sa 6-12 meseci garancije + morate promeniti ponovo ulje i filter ulja za svaki slucaj da nije neki deo upao u motor.
DPF filter dok vam se pojavi prvi problem sa njim izbacite ga ODMAH napolje i softwere-ski iskljucite i vise nikada necete imati problema sa njim. U Novom Sadu u Adicama mozete to sve uraditi za oko 10,000 dinara.
Sve 4 dizne je potrebno remontovati sto je mnogima vec poznato kod ovih motora CDTI ili JTD kod FIAT-a. To ce vas kostati oko 25.000 dinara u zavisnosti sta je potrebno sve za remonti dizni kod nekog dobrog Bosch-iste. Preporucio bih "Bosch Service Zeravica" iz Novog Miloseva (Vojvodina). Vredi platiti servis svakog dinara. Oni koji su bilo kakav problem koji su imali tamo resavali znaju zasto ovo pisem, a i vi koji ne znate se necete pokajati odlaskom kod istih.
Moguci su i neki sitniji kvarovi poput Prekidaca kvacila 1700 dinara, pucanje prozorcica ventilacije usled pustanja velike toplote prilikom zagrevanja kabine 500 dinara, stabilizatori 1500 dinara. Ciscenja sita pumpe visokog pritiska oko 1500 dinara ako vam automobil duze vergla prilikom prvog jutarnjeg paljenja automobila. Vremenom pocne lampica autic sa vilastim kljucem da vam jede zivce koja se pali kad imate neki kvar na elektronici uglavnom. Tipa crknuti grejac, problemi sa DPF filterom, i drugo...
Ovaj auto kod nas bih vam preporucio da kupite kod privatnog vlasnika koji ima servisnu knjugu i svu propratnu dokumentaciju o drugim radovima na vozilu jer nakupac ovaj automobil uglavnom nece hteti da vam uveze iz inostranstva jer tamo on ima prilicno dobru cenu, a ovde kod nasu Srbiji i ne bas i zato vam savetujem da je bolje da ga ovde kupite.
Za Žeravicu ste u pravu 100% moj otac je svog pežoa 306 1.9 d odvezao i odmah su mu resili problem ( egr ventil su blokirali) dok su ga drugi majstori zavlacili.
Bosch Service Zeravica Novo Milosevo je servis koji radi vec od 1936. godine. Servis koji non stop usavrsava kako svoju aparaturu za ispitivanja i popravke bocsh pumpi, pumpi visokog pritiska, injectora, turbo punjaca, itd... tako i svoje osoblje. Imaju 12 majstora koji rade u smeni na 12 automobila... odjednom. Servis je potrebno zakazati telefonskim pozivom jer su zaista ljudi prebukirani poslom uvek. Prilikom dolaska u servis sa vasim vozilom odmah dobijate svog majstora koji ce vas tog dana usluziti (u mom slucaju je to bio gospodin Dragan). Stavlja se ispusno crevo na auspuh vaseg vozila zbog izduvnih gasova, cistacice za vama ribaju tragove guma ukoliko je napoku mokro. Odmah se pocinje sa resavanjem problema. Mozete sacekati dok majstor radi posao i nadgledati u radionici ili otici i sesti na prijemno i pijuckati kafu uz novine, Nakon zavrsetka vozila isplacujete cenu usluge. Dobijate veliki racun sa pecatom i garancojom na rad i preuzimate vozilo na parkingu za gotova vozila. Sjajan servis moja ocena 10 +++++Pročitaj više
Na primer ja sam imao loše iskustvo sa žeravicom i gledaću da ga zaobilaznim u što širem luku jer je dizne (sa dizela) samo očistio i oprao naplativši mi najskuplju moguću reparaciju uto se više šlepao tih 6 meseci koliko je trajala garancija na preporuku prijatelja auto sam odvezao u ovlašćeni serv...is i oni su im vratili dizne uz pretnju tužbePročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auta fanrastican imam vectru c 2007 1.9 cdti 150KS cipovina na 180KS
Auto za pare koje se krece odlican.
Jedina mana plivajuci zamajac koji je dosta skup i potrosnja ali posto je moj cipovan to i ne treba da me cudi potrosnja mu je inace oko 7,5l
Treba da te cudi potrosnja, jer je kod cipovanih automobila obicno za nijansu manja ili ajde da kazemo ista jer je motor rastereceniji.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sve najbolje o ASTRI H,ako o njoj pricamo,1.7,dizel,74kw,ISUZU motor.
Ja ih nisam imao....
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Fantasticna...
Malo tvrdja po rupama i ležećim, ali sve u svemu za sad nema problema.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kakav je 2.2 Bogi ?
Treba da idem da pogledam jednu sa tim motorom....
Razlog za prijavu korisnika