Najluskuzniji opelov model.Prava ladja.Luksuznija verzija omege.
Vozili su ih drzavnici , direktori i bogatasi jer je cena isla od 44.000 do 100.000 dm i cekalo se 1-3 meseca da stigne jer se radilo po porudzbini.
Konkretno ovaj model (b) se proizvodio 1987–1993.
Motori su bili redni sestaci od : 2.5, 2.6(dual ram) i 3.0 i 3.0 24v(dual ram) i 4.0 24v - Irmscher
Postojala je i dizel verzija 2.3 TD i TDI od 90 i 100 KS
Snaga motora se kretala od 140 do 272 KS.
Potrosnja smesna u odnosu na kubikazu... i tezinu... izmedju 12.5 i 14.5l.
Maksimalna brzina: 210-255 km
Menjaci 5 brzina manuelni ili 4 brzine automatski
Duzina 4,84m, sirina 1,78m, visina 1,45m , razmak izmedju tockova 2.73m, tezina 1640 kg
Veliki izbor dezena i boja spoljasnjosti i unutrasnjosti i kozni enterijer i mahagoni.
Na raspolaganju su bile :
-23 boje spoljasnjosti (12 metalik i 11 sa "Mineraleffekt")
-
Oprema koja se ugradjivala : Digitalni km sat (tabla), "dvozonska klima"-rucna , grejaci sedista (prednjih i zadnjih) i retrovizora, elektricni retrovizori, centralna brava, el podizaci prozora, tempomat, putni racunar, podesiva sedista po visini, podesivi volan po visini, svetla za maglu, Farovi sa el podesavanjem, podesivo ogibljenje (C - komfort , M - srednje i S - sport koje se menjalo automatski u odnosu na brzinu a moguce je i rucno podesavanje), servo, servotronik (servo koji automatski podesava osetljivost u odnosu na brzinu)abs, child lock, siber, telefon, radio sa CD-om, sistem izbegavanja prepreka na putu, grejanje brizgaljki za pranje soferke i sisyem pranja farova, kozni volan...alu felne (bbs)...frizider izmedju zadnjih sedista...
Postojala je i kabrio verzija koja je bila namenjena samo za americko trziste.
Posto je auto bolje prosao u americi nego u evropi proizvodnja je prebacena u ameriku a u evropi se prekida 93-94 godine.
Ako se ne varam u americi se proizvodio do 2008-09 godine samo je pretrpeo manje izmene na kokpitu, i svetlosnoj grupi i nosi oznaku firme Cadillac...
odjednom se pojavilo nekoliko u oglasima.. problem je sto samo jednom ispravni papriri... svima umanjivane kubikaze, prekucavani brojevi... ili su truli...
Obisao sam 10 kom prosle godine i svima su bile trule zadnje grede , rupa do rupe na podu...samo dva nisu bila trula.. i to su bila dva stranca ...sa prekucavanim brojevima :/
Idem za dan-dva da pogledam jednog u bg... pa mozda i uzmem... on mi je ostao neostvarena zelja :)
Jos kad bi nasao nekog sa onim koznim enterijerom..Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
imala sam takav auto,3.0 B,znaci azdaja...
Razlog za prijavu korisnika
odjednom se pojavilo nekoliko u oglasima.. problem je sto samo jednom ispravni papriri... svima umanjivane kubikaze, prekucavani brojevi... ili su truli...
Obisao sam 10 kom prosle godine i svima su bile trule zadnje grede , rupa do rupe na podu...samo dva nisu bila trula.. i to su bila dva stranca ...sa prekucavanim brojevima :/
Idem za dan-dva da pogledam jednog u bg... pa mozda i uzmem... on mi je ostao neostvarena zelja :)
Jos kad bi nasao nekog sa onim koznim enterijerom..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?