Ovo na slici nije hatchback, to je coupe, a coupe tamo nema sliku... Hatchback mi je ruzan i nepotreban pored cupea, ne znam ko je uopste kupuje u hatchback-u pored coupea koji je odlican!
odlican, pouzdan izdrzljiv i zabavan automobil :-)
Uradjen na osnovu Ascone B, par godina sam imao jednu, i ne mogu se pokajati sto sam je prodao. Inace, sama cinjenica da je u proizvodnji bio od 1975 do 1988 dovoljno govori o samom modelu. za to vreme je pretrpeo par estetskih izmena i zapremina 1.9 je povecana na 2.0
inace, Zoran je u pravu , na slici je coupe, a hatchback ili tacnije liftback je varijanta sa trecim vratima, kojoj je rezerni tocak bio u podu prtljaznika. Taj model nije naisao na veliko interesovanje, iako je opel pokusao da spoji atraktivnost kupea i prakticnost, pa je proizvodnja trajala kratko.
Inace, jedan od retkih opela koji nije imao velikih problema sa korozijom i truljenjem, sto je `zastitni znak ove marke`.
Calibra nazalost nije uspela da bude ni bleda kopija Mante, ali motor 2.0 LET sa turbom je prava mala azadaja.
Inace bilo je raznih prica o ponovnom aktiviranju imena MANTA
Jedna od uspesnijih i prepoznatljivijih varijanti je:
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ovo na slici nije hatchback, to je coupe, a coupe tamo nema sliku... Hatchback mi je ruzan i nepotreban pored cupea, ne znam ko je uopste kupuje u hatchback-u pored coupea koji je odlican!
Razlog za prijavu korisnika
odlican, pouzdan izdrzljiv i zabavan automobil :-)
Uradjen na osnovu Ascone B, par godina sam imao jednu, i ne mogu se pokajati sto sam je prodao. Inace, sama cinjenica da je u proizvodnji bio od 1975 do 1988 dovoljno govori o samom modelu. za to vreme je pretrpeo par estetskih izmena i zapremina 1.9 je povecana na 2.0
inace, Zoran je u pravu , na slici je coupe, a hatchback ili tacnije liftback je varijanta sa trecim vratima, kojoj je rezerni tocak bio u podu prtljaznika. Taj model nije naisao na veliko interesovanje, iako je opel pokusao da spoji atraktivnost kupea i prakticnost, pa je proizvodnja trajala kratko.
Inace, jedan od retkih opela koji nije imao velikih problema sa korozijom i truljenjem, sto je `zastitni znak ove marke`.
Calibra nazalost nije uspela da bude ni bleda kopija Mante, ali motor 2.0 LET sa turbom je prava mala azadaja.
Inace bilo je raznih prica o ponovnom aktiviranju imena MANTA
Jedna od uspesnijih i prepoznatljivijih varijanti je:
3.bp.blogspot.com/-UidajCrnqtE/URIE6P-yYuI/AAAAAAAAAg0/gnFO9fwEGnw/s1600/Opel-Manta-.jpg
2.bp.blogspot.com/-L66NsGc2YpY/URIE_tEaV1I/AAAAAAAAAhE/3FYCobGfQMo/s1600/Opel-Manta-Illustration-729x486-eb106a8b12bd7b84.jpg
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?