Teretni 2005 - 150hkm na satu uvezen licno 2008 na tockovima sa 17hiljada, uzet u opelu u nemackoj-1.3 cdti fiat-ov motor zahvalan ide lepo ima poprilicno dobro ubrzanje za ovaj motor. ide 170 na auto putu prazan natovaren oko 150 :))
Održavanje
Plivajuci zamajac na 135hkm -.- 90 i neku hiljadu novi plivajuci da se stavi original ili fiatov gvozdeni 70 i neku (proverene cene, naravno ako menjate sa setom kvacila-druk lezaj itd) trajno resava problem ali ne ide bas uz menjac, pa je bucniji, slabije vuce i treba malo prakse da bi se brzine me...njale kako treba.
veoma sam zadovoljan sa ovim vozilom,imam ga vec cetiri godine u odnosu na ostala vozila kao komercijalna, lak u voznji, puzdan ,sa portosnjom sam zadovoljan cak sa i merio da sa 55l mogu preci u normalnoj voznji dobrih 1100km inace motor je 1.7 od 74kw dok u gradskoj dosta srce.Ovo vozilo je preslo... stvarnih 300.000km samo redovno odrzavanje i zamena ulja na vreme,jedino sto mogu da kazem da vozai koji imaju ovo vozila da vise uloze u kvalitetniji filter goriva i vazduha da granulacija bude sto veca jer ce se ulje motorno manje prljati i karike nece imati smirglu
Tesko se nalaze delovi za ovaj tip motora jako ih je malo,ima plivajuci zamajac koji se menja ako se normalno vozi bez nekog cimanj do170.000hiljada ,tad sam zamenio fabricki a sa ovim vec vozim 125.000 jedina mana sto je skup plivajuci sve ostalo je u granicama normale
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.