Lepo isplaniran prostor automobila. Ima dovoljno mesta svuda. Postoje delovi u raznim opsezima kvaliteta tako da ima i jako jeftinih. Mada na nekim delovima ne treba stedeti. Delova ima stvarno svuda i novih i polovnih. Auto je dosta stabilan. Motor 1.4 16v i nije toliko slab kao sto pricaju. Benzin...ci su dobri i dosta prelaze. Jako dobra antikorozivna zastita i moze da postoji problem samo na zadnjim rubovima.
Kao sto svi kazu tvrda sedista. Trap i nije nesto udoban a moj ima ceo nov trap i nove amortizere. Zvucna izolacija i nije nesto. Retko koji ima podesavanje volana. Tasteri na volanu za sirenu su jako velika glupost. Plastike lupkaju, mada na dodir kvalitetne. Farovi brzo matiraju mada se lako polir...aju. Retrovizori vibriraju.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.7 CDTI Isuzu, japanski motor, auto je pouzdan, troši oko 7-8 litara u gradu i oko 6 na otvorenom.
Robustan, jak, trpi sve puteve i džungle, pravi tenk.
Pogodan za porodice, taksiste, teret, putovanja, prosto univerzalni auto.
Ubrzava fenomenalno, koči u mestu.
Održavanje nije skupo, mada je za... moju bilo iznad proseka, jer je motor japanski a dizeli su skuplji za održavanje.
Npr. zamena lamele (bez korpe i druk lagera) je bila 200 evra kod majstora kod koga radim kola poslednjih 15 godina i nikada ne vara.
Generalno je jeftina za održavanje, motor na lanac 1.4 benzin nema veliki servis.
Motori su prelazili po više miliona kilometara.
Komfor poznat, sedišta su tvrda, volan je teži od proseka, menjač pomalo neprecizan.
Lako pucaju žabice branika jer plastika postane krta kroz godine, ali ništa strašno.
Imao je 12 godina garancije na rđu, pojavi se na haubi i iznad zadnjeg luka točka.
Pojasevi se ne vraćaju, dva dugmeta za... sirenu na volanu se lako buše, kožica oko ručne i menjača se lako guli.
Ja sam se namučio sa svojom jer je dugo stajala u garaži pre nego što sam je kupio (nisam znao koliko je to štetno autu), dok mi rođeni brat vozi istu i prezadovoljan je.
Elektronika ume da zezne, mada nije ni čudo jer auto je 2004. godište.
Kupio sam posle nje Opel Kadett limuzinu, zadovoljan sam, ali me srce boli za Astricu koju sam voleo, ali ju je stajanje uništilo.
Ne znam koliko ti je uzeo za ruke za skidanje menjaca ali svakako ispada da je samo lamema preko 100e sto je van pameti. Druk lezaj je malo skuplji jer je hidrulicni, ali svakako ceo set ne bi trebao biti preko 100e. 'autodeloviprodaja.com/shop/set-kvacila/set-kvacila-opel-astra-g-1-7-dti-16v-2003/'
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.7 DTI veoma mali potrosac, brz, startan, jeftini delovi, dovoljno mali da se moze parkirati bilo gde.
1.7 DTI uzasan za odrzavanje, ne prodje 5 dana da mu se nesto ne pokvari. Takodje celokupan auto je uzasan za odrzavanje jer je nizak pa kad god se naleti na neku rupu na putu, to se odmah zna da ce biti neki kvar. Jako los auto i ne bih ga preporucio nikome ko se ne razume bar malo u automobile jer... ce stalno trebati da ga tera kod majstora, koji to neznanje cesto iskoriste u svoju korist.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pouzdan auto jeftin za odrzavanje.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Возио сам 2.0 дти, 2000 год. Мотор јако изфржљив и поуздан. Мала потрошња, поготово на отвореном. Треба је повремено возити мало жустрије. Повољно доржавање, мало сервис... око 5.000. има ланац, тако да сте мирни што се тиче великог сервиса. Генерално сам јако задовољан аутом, за 4 године сам прешао са њом око 60,000км и било ми је жао када сам је продао. Купио је колега од мене и он је и дан данас вози без проблема са редовним малим сервисима. Купио сам је са 157.000 км, у Минхену.
Мана бош пумпа, без икаквих симптома цркне електроника бош пумпе и ауто се само угаси и то је то... Мени се то догодило срећом на 10км од куће. Поправка је тада била око ...200е, наравно са госину дана гаранције, ма да сте мирни 100.000км када то једном добар електричар-бошиста среди. Дешавају се и пеоблеми са механиком на бош пумпи, мени се то није догодило.
Маломје неудобнамна дужим путовањима.
Од мана је то све...
Na koliko se menja lanac?
Није да се нњ мења, али код нас нигде нећете купити квалитет ланца из прве уградње. Ланац почне пево да даје симптоме да иде време замене, почне јако да се чује. Може мајстор нњки то боље да вам објасни. А виђао сам таксисте са тим мотором који су имали и 500.000 и више км на сату, а нису променили ...ланац...Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor 2.0 73 kw mali potrošač čak i po velikim Bečkim gužvama,za održavanje ok, osiguranje takodje. Osim anlasera nisam imao nekih problema :)
Udobnost je bas loša, I ako imam model koji je ima sve osim kože, jako kruta i neudobna sedišta! Bučan motor za tako mali auto :)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako fin auto, imam ga od 2011 godine u najvišem paketu opreme.
Motor 2.0dti, 73kw(101ks), potrošnja oko 5.8l/100km.
Udobnost slaba strana.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kome treba jeftin auto da ga prebaci od tačke A to tačke B, od Astrice bolje nema. Ako su vam je pouzdanost i niski troškovi prioritet onda uzmite 1.6 motor SA 8 VENTILA! Onaj sa 16 nije baš najbolji. Ovaj od 8 je neuništiv. Mislim da se kaiš menja na 60 000, a i da ne promenite nmvz. Jednom p...rilikom mi je pukao, medjutim kod ovog motora nema havarije. Kod onog sa 16V ima. Nikada jedan kvar nisam imao koji me je ostavio pored puta ili slično. U jednom trenutku je slabije vukao na većim obrtajima kada je na plinu, ali to je zbog neredovnog održavanja i nemenjanja filtera, medjutim posle zamene je kao nov.
Poslednji mali servis me je koštao 50-60e, zajedno sa zamenom manžetne poluovosine, do točka.
Potrošnja plina je 8 l/100km.
E sad mane. Prvo što je auto prilično neudoban. Prosto zamara u vožnji. Posle puta od 200km sve boli. Ne znam kako bi sa kožom bilo. Rupe se osećaju lepo, i bučan je auto, kako od vetra, tako i od guma i rupa. Vozio sam forda fiestu 2004. nedavno, čini mi se da je i udobniji i da bolje leži ...na putu. Auto dosta pliva po putu gde je neravno, pri malo većim brzinama. Na oko 80-90 kmh je dobar, iznad toga i ne baš. Mada nije isključeno da bi meni dobro došli amortizeri novi.
Lak se guli dosta, mada više zbog nepažnje moje. Ako tražite da kupite, gledajte kakav je lak, i posle kupovine ga zaštitite, da traje duže. Prednji farovi oksidiraju obzo, treba polirati s vremena na vreme, mada to je lako, možete i sami bez problema.
Guma oko menjača i ručne je loša na svakoj astri. Nova se nadje ja oko 10e ja msm. Dugme za sirenu je takođe bušno na većini oglasa iz nekog razloga.
1.6 8V motor je dosta slab u nekim situacijama. Ako pretičete nekog ko ide 70 km/h morate iz 5. u 3. da vraćate, osim ako imate baš dosta prostora ili ako volite da rizikujete. Postoje tu i malo brži 1.7 dizel, koliko sam čuo, dobar je i on ko voli dizele. Ima i 2.0 dizel, koji je skuplji za održavanje malo, ali kažu da je dobar i pouzdan. Mada malo bučan.
Realno, da je malo udobnija ne bi smetala. A što se tiče delova stvarno sam od svih vlasnika čuo i da ih ima i da su jeftini.
Možda treba malo "osvežiti" vešanje. Ja sam jednu Astru vozio i poprilično mi je bila udobna, nije kruta, neravnine ne oseća puno, sasvim je u okviru svoje klase. Doduše radi se o karavanu, mada to ne bi trebalo sa ima veze. Čak i sedišta na koja se ljudi žale kod ovog su bila prijatna i ne preteran...o tvda. U krivinama je lepo ležao, upravljač je precizan i dobro odmeren. Što se mana tiče definitivno motor 1.7 dti je bučan, ali lepo ide i malo troši. Kočnica je neobično tvrda, tj. ima jaku oprugu jer i prazan hod se osetno teže savladava. Menjač jeste precizan, ali je sa polugama tako da malo "škripi" osećaj pod rukom nije najprijatniji. Recimo Stilo koji sam imao ima definitivno bolji rad menjača, kao i Ford Fusion koga imam sad. Manu bih našao i komandama manuelne klime, mislim da su previše prosto dizajnirane. Pa i Kadet suza koji je dosta stariji, malo je stilski odrađen i ima gumirane ručice i plastiku finiju na dodir. Cela tabla je baš od tvrde i gurbe plastike. Mada u celosti auto mi se dopao i želeo sam da kupim takvog, ali nisam našao ništa što je novije i očuvanije pa je izbor otišao na Forda. :)Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
povoljan za odrzavanje, pouzdan, mali potrosac, u celini ja sam zaista zadovoljan.
startnost mu nije jaca strana.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
E ovako posle 5 godina sa Astrom i 50.000+km predjenih da navedem neke dobre i lose strane :D. Dodacemo na to da je godinu dana bio drugi auto koji je bukvalno vozen subotom i nedeljom do pijace (tuzno ali istinito hahaha)
Motor 1.6 16v 101ks, kupljena od prvog vlasnika sa 123.000 km , trenutno na s...atu usla u 180.000 km . Nije mazena ali je veoma dobro pazena , svake godine idemo minimum 3 puta na selo(oko 30-40km po makadamu) i jednom do dva puta na mora se njom ,nikad nije ostavila na putu. Veoma zahvalan auto i motor koji ima snage da pretekne kada treba , Cena odrzavanja je sasvim korektna , radjeni redovni mali servisi i uradjen veliki servis na 145.000. E sad troskovi ne racunajuci mali i veliki servis , radjena reparacija altenatora(4900din), prednja desna kociona kljesta(50e), servisiranje klime(9000din) . Ja mislim da je to sasvim okej kada uzmemo da u obzir da je auto 2002 godiste.
E sad udobnost mu je kao da sedis na tapaciranoj dasci , u gradu hoce da trosi kao omanji ruski tenk (auto nema tng niti ce ga imati) . i farovi koji vole da matiraju.
Ja u prošloj firmi vozio astru g 1.6 twinport. Auto je išlo kao nevreme. Za godinu dana prešli smo s njom 30000km i nijednog kvara. A znaš kako se auto od firme pazi :D
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Od tvrdih sedišta ovog auta i dan danas imam traume, ali šta da se radi. Nikad nije ni bio predviđen da bude konkurent francuzima ili Mercedsu. Realno, generalno dobar auto. Tasteri na volanu su stvarno bez komentara...
Razlog za prijavu korisnika