potreban mi je savet imam zastavu 101 skala 55 1992 god s plinom u odlicnom stanju i ovako covek mi nudi da se menjamo s tim da mu nesto doplatim za opel askonu 1.8 s plinom 1988 god pa ne znam sta da radim kakve su te askone sto se tice odrzavanja i potrosnje molim za pomoc unapred hvala
Ako mu mnogo doplacujes mozda bolje da ne menjas ako je tvoj kec dobar. Ascona, mana im je limarija kao i svim starim opelima, znaci detaljno mu pregledaj limariju, koseve, patos, rubovi, sajtne, ako je losa ne isplati ti se da dajes dobrog keca i doplacujes. Motor, ipak je to star auto 24 godine ni...je malo :) on je presao Boga oca tako da tu ne mozes da ocekujes nesto osim ako mu nije radjena generalna i slicno, treba proveriti kompresiju, za taj 1.8s bi kompresija trebala biti oko 9. Za odrzavanje nije skup to je mator auto. Za potrosnju nega kaze neki vlasnik Ascone.Pročitaj više
Samo da kazem, da auto odlicno vuce i ide. Dok je hladan pali odlicno, Ali kad je vruc, nekad ima problema. Vozim normalno i on se iz cista mira ugasi. Pomoc.
Desetak dana auto se ne gasi u voznji, a onda mi se to desi nekoliko puta u 2-3 dana. Napominjem da se gasi nezavisno od broja obrtaja motora. Neki kazu da je do struje, neki opet da je karburator(da mozda preliva).
pozdrav,jednostavno mozes proveriti,u momentu kada se motor ugasi skines filter vazduha i pogledas u grlo karburatora ako preliva jasno se vidi,gorivo isparava i grlo karburatoraje vlazno od goriva,ako je tako sledi remont karburatora.
Marko ti si jedini koji mi je rekao da moze da bude do karburatora a to ni meni ni nikome nije palo na pamet .Naj verovatnije si u pravu posto mi elektricar a i majstor za plin kazu da je sve ok.kad zamenim javicu ima li razlike u potrosnji.Hvala vam svima.pozdrav
Prtpostavio sam da moze da bude do karburatora jer kod vozila sa karburatorom kada se stavlja plin busi se karburator pa to ide preko njega, pa sam zato pomislio, mozda gresim ne znam, nisam mehanicar i nemam nekog ogromnog iskustva (imam 19 godina) ali volim automobile i uvek sam voleo mehaniku :)
Ja imam zastavin karburator i ugradjen plin lovato.Potrosnja u gradu mi je 14lit a na otvorenom je 10lit.Motor je 1.3cc.Zna li neko zasto je tolka potrosnja ja stvarno nisam neko ko "potapa" gas.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kablovi su problem kod tih motora. Ako ima karburator ler dizna je zapusena zato se gasi. Inace 850 - 900 obrtaja je ler gas, pod sauhom 1100.
Razlog za prijavu korisnika
E Boki jel puno para 3000 za ciscenje dizne monopointa za 1.4 motor od 60ks? Nesto mi je dosta to para za jednu diznu..
Razlog za prijavu korisnika
Tolko je za jednu diznu.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
ej druze zvao si me sinoc za motor 16 benz
23. Mar 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
potreban mi je savet imam zastavu 101 skala 55 1992 god s plinom u odlicnom stanju i ovako covek mi nudi da se menjamo s tim da mu nesto doplatim za opel askonu 1.8 s plinom 1988 god pa ne znam sta da radim kakve su te askone sto se tice odrzavanja i potrosnje molim za pomoc unapred hvala
19. Feb 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako mu mnogo doplacujes mozda bolje da ne menjas ako je tvoj kec dobar. Ascona, mana im je limarija kao i svim starim opelima, znaci detaljno mu pregledaj limariju, koseve, patos, rubovi, sajtne, ako je losa ne isplati ti se da dajes dobrog keca i doplacujes. Motor, ipak je to star auto 24 godine ni...je malo :) on je presao Boga oca tako da tu ne mozes da ocekujes nesto osim ako mu nije radjena generalna i slicno, treba proveriti kompresiju, za taj 1.8s bi kompresija trebala biti oko 9. Za odrzavanje nije skup to je mator auto. Za potrosnju nega kaze neki vlasnik Ascone.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
neces se pokajati ako uzmes ali samo ako nije trula askona (sto je retkost) a sto se tice potrosnje trosice ti kako je vozis u proseku 8-9 l plina
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Samo da kazem, da auto odlicno vuce i ide. Dok je hladan pali odlicno, Ali kad je vruc, nekad ima problema. Vozim normalno i on se iz cista mira ugasi. Pomoc.
24. Jan 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Desetak dana auto se ne gasi u voznji, a onda mi se to desi nekoliko puta u 2-3 dana. Napominjem da se gasi nezavisno od broja obrtaja motora. Neki kazu da je do struje, neki opet da je karburator(da mozda preliva).
Razlog za prijavu korisnika
pozdrav,jednostavno mozes proveriti,u momentu kada se motor ugasi skines filter vazduha i pogledas u grlo karburatora ako preliva jasno se vidi,gorivo isparava i grlo karburatoraje vlazno od goriva,ako je tako sledi remont karburatora.
Razlog za prijavu korisnika
HVALA JOZEF. Mada su me sada pritisle neke druge stvari, cim to resim, bacam se na askonu- karburator + struja, i javicu sta sam uradio. Pozdrav.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Marko ti si jedini koji mi je rekao da moze da bude do karburatora a to ni meni ni nikome nije palo na pamet .Naj verovatnije si u pravu posto mi elektricar a i majstor za plin kazu da je sve ok.kad zamenim javicu ima li razlike u potrosnji.Hvala vam svima.pozdrav
13. Dec 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nista, drago mi je da mogu da pomognem. Srecno i da smanjis potrosnju :)
Razlog za prijavu korisnika
Prtpostavio sam da moze da bude do karburatora jer kod vozila sa karburatorom kada se stavlja plin busi se karburator pa to ide preko njega, pa sam zato pomislio, mozda gresim ne znam, nisam mehanicar i nemam nekog ogromnog iskustva (imam 19 godina) ali volim automobile i uvek sam voleo mehaniku :)
Razlog za prijavu korisnika
marko nemora da se busi karburator jednostavno postoji difuzori da se kupe koji se stave na grlo karburatora
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ja imam zastavin karburator i ugradjen plin lovato.Potrosnja u gradu mi je 14lit a na otvorenom je 10lit.Motor je 1.3cc.Zna li neko zasto je tolka potrosnja ja stvarno nisam neko ko "potapa" gas.
10. Dec 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
tek sad sam video da imas zastavin karburator, pa skidaj to, verovatno je i los karburator. Stavi fabricki
Razlog za prijavu korisnika
ma to nema veze kad je plin u pitanju>
Razlog za prijavu korisnika
I ja sam ubacio karburator od stojadina u askonu, potrosnja plina mi je nastelovana da mi trosi oko 8,9l gradsku voznju, zavisi od plin :)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar i siguran automobil. Jedina mana mu je potrošnja benzina. Nema šanse ispod 10 lit.
23. Nov 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
druze,ja sam vozio askonu 2.0i i trosila mi 7 litara benzina....nekad 8l kada je gazis,ali onda i ide kao zmaj...nesto mi je puno tih tvojih 10l....
Razlog za prijavu korisnika
verovatno covek prica za askonu 1.3 sa warajet II karburatorom koji trosi puno,al zato ide.... :)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.