Udoban konfiran i snazan
Hvali mu 6 brzina i malo osetljivija limarija
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Nemam pojma da odgovorim tek mi je 5 dana u vlasnistvu
Ni ovo nemam pojma da odgovorim
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sa reduktorom može da se popne uz brdo od 45°. Dizel od 2500cm3 čipovan ima snage na pretek. Prostora unutra i u gepeku u izobilju. Estetski crna boja sa hrom detaljima ima neprevaziđen izgled. Pre par godina kada prođem pored saobracajne patrole ne da ne zaustavljaju, nego i mašu, misle koleg...e panduri :)
Malo jača potrošnja i nedostaje 6. brzina za komforniju vožnju po putu.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
jak motor,ne zna za prepreku.....
potrosnja,mada ako se ubaci gas i nije strasno,a najveca mana REGISTRACIJA...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Japanska tehnologija :)
Dosta skupo odrzavanje i potrosnja dizelasa 2.5
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Generalno jako sam zadovoljan s njim. Što se tiče snage i potrošnje (oko 16-17L plina) kombinovana vožnja... kao jugo na benzin :)) Auto bi preporučio svakome ko voli prave terence. Model koji imam 3,0 V6 benzinac, znatno je snazniji od 2,5 dizel varijante a na plinu je i ekonomicniji. Odlican... za duža putovanja prilično startan i brz za auto od 2tone.
Za odrzavanje zna da bude nezgodan iz razloga sto se odredjeni delovi tesko nalaze, dugo cekaju i mogu biti prilicno skupi. Srećom stvarno je pouzdan i vanredni odlasci majstoru nisu česti. Treba obratiti pažnju na koroziju,
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Osetljivija na koroziju?
Razlog za prijavu korisnika