Auto je tenk. Vozio sam 1.8 dizela na -20 palio na pola kljuca. Limarija neunistiva. Komforan, prostran, mesta koliko hoces i napred i nazad. Mesta u prtljazniku ima prilicno mnogo. Za zimu je majka, gazi sneg kao da ima lance na svim tockocima.
Održavanje
Skupi delovi kao za svakog japanca, zato sam ga i prodao. Strasno im brzo padnu cene, za tri godine koliko sam ga imao izgubio sam na njemu 1100evra, neracunajuci ulozeno u delove i ostalo.
Moj je bio neuništiv, do 180 000 kilometara maltene NIŠTA nije crklo, osim redovnih dotrajalih delova (kaiševi i sl). Ja sam se zapanjio koliko jedan auto može da bude kvalitetan. Takođe motor injection (ne karburator) je prava zmija, mala karoserija prosto leti, zalepeljen za put, fenomenalna ...stabilnost, ultra precizan upravljač. Auto za primer.
Održavanje
Skupo održavanje u ovlašćenom servisu, skupi originalni delovi. S druge strane, auto je ultra kvalitetan pa na svu sreću ništa i ne crkava :D
Zasto mislite da je Injection motor bolji od Karburatora. Meni se ipak vise svidja limuzina a ne hatchback. Jel mozete da kazete nesto vise o manama i prednostima za oba modela.
Ne znam dal je motor bolji, ono što rekoh je da je "prava zmija", naravno ako nije prešao beskonačno kilometara, to je već star auto.
Ali injection je veoma veoma dobar kod odziva na papučicu gasa, vuče u prvoj od starta veoma dobro, a to u kombinaciji sa preciznim upravljanjem, odličnim menjačem ...i savršenim ležanjem na putu čini da je ovaj auto jedan od najzabavnijih koje sam vozio.
Za ugradnju plina i slično ne znam, vozio sam ga na benzin i uživao.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kad si ti njega imao kad si toliko novca izgubio na prodaji?
Razlog za prijavu korisnika
Limarija neuništiva? Hm, sve Lancere koje znam su truli oko zadnjih koševa i pragova, obično su metalik braon boje i limuznske su varijante.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
dobar motor
sa 300.000 predjenih km nije trosio ulje
menjac odlican
razvodnik paljenja
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Moj je bio neuništiv, do 180 000 kilometara maltene NIŠTA nije crklo, osim redovnih dotrajalih delova (kaiševi i sl). Ja sam se zapanjio koliko jedan auto može da bude kvalitetan. Takođe motor injection (ne karburator) je prava zmija, mala karoserija prosto leti, zalepeljen za put, fenomenalna ...stabilnost, ultra precizan upravljač. Auto za primer.
Skupo održavanje u ovlašćenom servisu, skupi originalni delovi. S druge strane, auto je ultra kvalitetan pa na svu sreću ništa i ne crkava :D
Pročitaj više
02. Dec 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Zasto mislite da je Injection motor bolji od Karburatora. Meni se ipak vise svidja limuzina a ne hatchback. Jel mozete da kazete nesto vise o manama i prednostima za oba modela.
Razlog za prijavu korisnika
Ne znam dal je motor bolji, ono što rekoh je da je "prava zmija", naravno ako nije prešao beskonačno kilometara, to je već star auto.
Ali injection je veoma veoma dobar kod odziva na papučicu gasa, vuče u prvoj od starta veoma dobro, a to u kombinaciji sa preciznim upravljanjem, odličnim menjačem ...i savršenim ležanjem na putu čini da je ovaj auto jedan od najzabavnijih koje sam vozio.
Za ugradnju plina i slično ne znam, vozio sam ga na benzin i uživao.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.