Automobil neverovatan startan pouzdan nikada me nije ostavio odrzavanje jeftino jedino je malo teze naci pojedine delove api se mogu naci imam ga skoro godinu dana nijednom niaam imao ozbiljnijih kvarova auto za svaku pohvalu a kupio sam ga za manje od 900
e u malte ne fabrickom stanju
mozda potrosnja mada za to godiste je odlicna meni trosi 8-9 lit benzina na 100km nekad i 10 zavisi koliko se vozim po gradu kombinovana pazljiva voznja 60%grad 40%otvoren put 6.9 litara
Ja imam colta c10 1987 godiste...Mala mu je potrosnja,motor je 1.2,jako startan i brz auto za svoju kubikazu... Inace veliki sam ljubitelj Mitsubishi vozila,tata i ja vec 15 godina vozimo samo Mitsubishi.. :) a ovoj je jedan od njih :)
Iskreno nema nekih mana,mozda limarija,da je malo bolja... i fabricki Mitsubishi colt ima jako tanke i smesne gume...a ovako se u svemu super auto!
Auto kupio moj otac '92. godine ganc nov. Radi se o Mitsubishi MIrage VL, američka verzija Colt-a, sa velikim branicima, drugačijom svetlosnom grupom, automatskim pojasevima... Auto unikat. Prešao je skoro 500000, i nikad mu ništa nije rađeno! Ne troši ulja ništa, niti vode. Vozio nekoliko pu...ta do mora i u CG i u Grčku, nikad nikakav problem, i to onako star. Kad je bio nov maksimalna brzina je bila malo preko 180 km/h i po papirima oko 11s treba 0-100, i potrošnja oko 8.6, koja je dostižna, pa i vrlo lako se može oboriti i ispod toga. Motor nije klasičan za Colta, već pojačan, 12 ventila, pun ajnšpric od 90 hp (66kW). Auto je udoban, ne oseća neravnine kao nemačka kola, takođe je i jako stabilan, uvek jako dobro drži u krivini, čak šta više i začuđujuće dobro!
Mane nema neke preterane, od fabričkih mana mu je izduvna grana, koja jako lako može da pukne, na mom je već druga pukla, a i kompijuter mu nije jača strana (pre 22 godine kompijuteri u kolima O.o) , tako da kad je hladan brljavi na leru, kad se ugreje, doslovno se ne oseća rad motora. Možda d...a dodam i uske gume fabričke 155/80 - r13, zbog kojih auto izgleda "jadno" i manje.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Limarija mu je podložna koroziji, ako nije krenula, uradi zaštitu za sledeću zimu ako već nisi, pozdrav!
Razlog za prijavu korisnika
znam za to sreca pa nisam morao da se bavim time predhodni vlasnik je to obavio
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
potrosnja smesna odrzavanje cuo sam da vs 100e
mali gepek ali sve u svemu za te pare ful auto ide i do 500.000km koliko cujem
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Nema previse ulaganja, samo redovno odrzavanje. Meni je to prvi auto, na razumem se u mehaniku ali me nikad nije izneverio.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mnogo udoban za tako mali auto, motori odlicni. Precizan u voznji i dobar u krivini. Imam ga 3 meseca, odusevljen sam.
Podizaci prozora su mana na svakom (moraju se gurati prozori ka nazad da bi se zatvorili).
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ja imam colta c10 1987 godiste...Mala mu je potrosnja,motor je 1.2,jako startan i brz auto za svoju kubikazu... Inace veliki sam ljubitelj Mitsubishi vozila,tata i ja vec 15 godina vozimo samo Mitsubishi.. :) a ovoj je jedan od njih :)
Iskreno nema nekih mana,mozda limarija,da je malo bolja... i fabricki Mitsubishi colt ima jako tanke i smesne gume...a ovako se u svemu super auto!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto kupio moj otac '92. godine ganc nov. Radi se o Mitsubishi MIrage VL, američka verzija Colt-a, sa velikim branicima, drugačijom svetlosnom grupom, automatskim pojasevima... Auto unikat. Prešao je skoro 500000, i nikad mu ništa nije rađeno! Ne troši ulja ništa, niti vode. Vozio nekoliko pu...ta do mora i u CG i u Grčku, nikad nikakav problem, i to onako star. Kad je bio nov maksimalna brzina je bila malo preko 180 km/h i po papirima oko 11s treba 0-100, i potrošnja oko 8.6, koja je dostižna, pa i vrlo lako se može oboriti i ispod toga. Motor nije klasičan za Colta, već pojačan, 12 ventila, pun ajnšpric od 90 hp (66kW). Auto je udoban, ne oseća neravnine kao nemačka kola, takođe je i jako stabilan, uvek jako dobro drži u krivini, čak šta više i začuđujuće dobro!
Mane nema neke preterane, od fabričkih mana mu je izduvna grana, koja jako lako može da pukne, na mom je već druga pukla, a i kompijuter mu nije jača strana (pre 22 godine kompijuteri u kolima O.o) , tako da kad je hladan brljavi na leru, kad se ugreje, doslovno se ne oseća rad motora. Možda d...a dodam i uske gume fabričke 155/80 - r13, zbog kojih auto izgleda "jadno" i manje.
Pročitaj više
18. Okt 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.