Posto mnogi pitaju po forumima itd...,napisacu neke cene vezano za odrzavanje. U pitanju je 320cdi (3222ccm). Redovan servis: 19.200 din sa Mobil1 ESP uljem; servis menjaca: 12.300 din; krajevi letve volana i plivajuce kugle Lemforder su oko 30-35e; termostat oko 40e; migavac u retrovizoru nov originalni 45e; plocice Textar prednje 6.100, zadnje 5.200; prednje kocione celjusti su im mana, pocnu da skripe i tad je vreme za remont jer gumice propadnu...zamena starih za remontovane 80e po celjusti;... prednja sofersajbna sa senzorom (zamenska, evropska) 200e.Pročitaj više
Da li neko zna sta je u pitanju: u toku voznje desi se da motor nece preko 2000 obrtaja {automatik je u pitanju} i tek kad ga ugasim i ponovo upalim vrati se na normalu??? Hvala unapred.
pre oko turbine ili oko menjaca nesto...
ali bas nista ne izbacuje na satu?
mozda bi trebao otici da ocitas dijagnostiku bas kad se to desi da ne gasis i ponovo palis vec tako do 2000rpm da ga ocitas!
mada bi on to trebao zabeleziti...bez obzira na gasenje
Auto ti upada u "safe mode", imam isti slučaj posebno kad idem uz brdo. Ništa se ne ispisuje na bord kompjuteru ali na dijagnostici će ti reći da je nizak pritisak na izlazu iz turbine ili pritisak goriva kod pumpe zagorivo. Sve u svemu otklanjanje ovog kvara iziskuje dosta novca pošto bi morali da ...eliminišu jedno po jedno, turbina, automatika turbine koja se ne može demontirati posebno.... Ja sam se navikao, ne menjam bryinu i održavam tempo na uzbrdici na autoputu. Ako se nekad desi, parkiram, izvadim ključ i greška se resetuje. Jeste neprijatno, nekad i opasno u preticanjima ali automatika tako reaguje da zaštiti motor.Pročitaj više
Sto se tice komentara G-dina Pilipovica, slazem se da je tako na zapadu, jer tako i samo tako mora i da se postupa sa klijentima.Navodim jedan slucaj gde nedeljni casopis "Auto+", skrivenom kamerom "proverava" svoj, novokupljeni automobil u garazi jednoga lanca servisera "Speedy". Auto je predhodno sluzbeno proverio expert i izdao zapisnik o stanju auta.U ovoj garazi su hteli da zarade puno para (klijent je bila zena "naivna", ustvari novinarka, specijalista za automobile).Napravili su predracun... poslova za doticni auto i time napismeno potvrdili sta i kako rade (kradu).Snimak o svemu tome je postavljen na Internetu, reportaza objavljena u casopisu, sa fotografijom garaze.Garaza se je obrukala, lanac "Speedy-a" ima oko 5OO garaza u Francuskoj, inace preko 3000 u Evropi.Pomocnik Direktora je dosao da odpusti osobu u ovoj garazi ali ju je sef garaze "spasio" od odpustanja objasnivsi da su svi oni tako formirani da rade i da je to moglo da se desi i samome njemu.Pomocnik Direktora je otisao.Poznajem licno ovaj slucaj, oni su moji komsije, gde stanujem.U ovoj prici vidimo da ima ko kontrolise poslovanje garaza,kao i na koji nacin se to radi, pored drzavnih sluzbenih organa, u Francuskoj.Ima i "biroa za zastitu potrosaca", "biroa za proveru kvaliteta usluga i proizvoda" na stotine biroa i asocijacija, od kojih su mnoge priznate kao "korisne za javnost i narod" te one dobijaju i dotacije od drzave.U Nemackoj je, verujem, jos strozije, radnik bi bio odpusten, kao i sef,itd.itd. A sta se kod nas, u Srbiji desava, pored sumnjivoga kvaliteta goriva ili potpuno losega (zasto?) mi potrosaci smo prepusteni sami sebima.I sve nam je dobro ili najbolje cak, mi smo najpametniji ljudi (i najuobrazeniji) na svetu, te cak ne mozemo ni da normalno zivimo, koliko smo pametni....Eto, ovo je jadikovanje jednoga Srbina koji voli svoju zemlju, koji se je vratio iz beloga sveta i koji ce, mozda, uskoro da vozi bicikl, samo da ne bi isao pesice.Pročitaj više
... stvarno je auto jednom takav,neprikosnoven,mali potrošač,nekvarljiv,luksuzan,vrlo uslužan i ko nije vozio mercedesa,taj je propustio mnogo,mnogo u životu ...
... stvarno je auto jednom takav,neprikosnoven,mali potrošač,nekvarljiv,luksuzan,vrlo uslužan i ko nije vozio mercedesa,taj je propustio mnogo,mnogo u životu ...
Prezadovoljan vlasnik sam vec 2 godine.Nemam apsolutno nikakvih problema i vecito sam zahvalan drugaru koji me je ubedio da iz Audija predjem na Mercedes!!!
Posto ste ranije vozili Audia... i ja sam uvek vozio automobile iz audijeve porodice... presao sam na E220 W211 150ks, imam osecaj da mi je mnooogo tezi na upravljacu nego audijeva vozila...ili mi je to zbog guma koje su na njemu 245/45-17 (inace takvog sam ga kupio u stutgartu)...
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
jel bi menjao tvoju e klasu za moj bmw x5???
Razlog za prijavu korisnika
Ne bih menjao nikada limuzinu za dzip
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Da li neko zna sta je u pitanju: u toku voznje desi se da motor nece preko 2000 obrtaja {automatik je u pitanju} i tek kad ga ugasim i ponovo upalim vrati se na normalu??? Hvala unapred.
24. Aug 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
pre oko turbine ili oko menjaca nesto...
ali bas nista ne izbacuje na satu?
mozda bi trebao otici da ocitas dijagnostiku bas kad se to desi da ne gasis i ponovo palis vec tako do 2000rpm da ga ocitas!
mada bi on to trebao zabeleziti...bez obzira na gasenje
Razlog za prijavu korisnika
serviser mi je nagovestavao nesto oko vandlera menjaca ili tako nesto slicno ....
Razlog za prijavu korisnika
Auto ti upada u "safe mode", imam isti slučaj posebno kad idem uz brdo. Ništa se ne ispisuje na bord kompjuteru ali na dijagnostici će ti reći da je nizak pritisak na izlazu iz turbine ili pritisak goriva kod pumpe zagorivo. Sve u svemu otklanjanje ovog kvara iziskuje dosta novca pošto bi morali da ...eliminišu jedno po jedno, turbina, automatika turbine koja se ne može demontirati posebno.... Ja sam se navikao, ne menjam bryinu i održavam tempo na uzbrdici na autoputu. Ako se nekad desi, parkiram, izvadim ključ i greška se resetuje. Jeste neprijatno, nekad i opasno u preticanjima ali automatika tako reaguje da zaštiti motor.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sto se tice komentara G-dina Pilipovica, slazem se da je tako na zapadu, jer tako i samo tako mora i da se postupa sa klijentima.Navodim jedan slucaj gde nedeljni casopis "Auto+", skrivenom kamerom "proverava" svoj, novokupljeni automobil u garazi jednoga lanca servisera "Speedy". Auto je predhodno sluzbeno proverio expert i izdao zapisnik o stanju auta.U ovoj garazi su hteli da zarade puno para (klijent je bila zena "naivna", ustvari novinarka, specijalista za automobile).Napravili su predracun... poslova za doticni auto i time napismeno potvrdili sta i kako rade (kradu).Snimak o svemu tome je postavljen na Internetu, reportaza objavljena u casopisu, sa fotografijom garaze.Garaza se je obrukala, lanac "Speedy-a" ima oko 5OO garaza u Francuskoj, inace preko 3000 u Evropi.Pomocnik Direktora je dosao da odpusti osobu u ovoj garazi ali ju je sef garaze "spasio" od odpustanja objasnivsi da su svi oni tako formirani da rade i da je to moglo da se desi i samome njemu.Pomocnik Direktora je otisao.Poznajem licno ovaj slucaj, oni su moji komsije, gde stanujem.U ovoj prici vidimo da ima ko kontrolise poslovanje garaza,kao i na koji nacin se to radi, pored drzavnih sluzbenih organa, u Francuskoj.Ima i "biroa za zastitu potrosaca", "biroa za proveru kvaliteta usluga i proizvoda" na stotine biroa i asocijacija, od kojih su mnoge priznate kao "korisne za javnost i narod" te one dobijaju i dotacije od drzave.U Nemackoj je, verujem, jos strozije, radnik bi bio odpusten, kao i sef,itd.itd. A sta se kod nas, u Srbiji desava, pored sumnjivoga kvaliteta goriva ili potpuno losega (zasto?) mi potrosaci smo prepusteni sami sebima.I sve nam je dobro ili najbolje cak, mi smo najpametniji ljudi (i najuobrazeniji) na svetu, te cak ne mozemo ni da normalno zivimo, koliko smo pametni....Eto, ovo je jadikovanje jednoga Srbina koji voli svoju zemlju, koji se je vratio iz beloga sveta i koji ce, mozda, uskoro da vozi bicikl, samo da ne bi isao pesice. Pročitaj više
06. Jan 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
... stvarno je auto jednom takav,neprikosnoven,mali potrošač,nekvarljiv,luksuzan,vrlo uslužan i ko nije vozio mercedesa,taj je propustio mnogo,mnogo u životu ...
16. Okt 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
... stvarno je auto jednom takav,neprikosnoven,mali potrošač,nekvarljiv,luksuzan,vrlo uslužan i ko nije vozio mercedesa,taj je propustio mnogo,mnogo u životu ...
16. Okt 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Prezadovoljan vlasnik sam vec 2 godine.Nemam apsolutno nikakvih problema i vecito sam zahvalan drugaru koji me je ubedio da iz Audija predjem na Mercedes!!!
05. Okt 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Posto ste ranije vozili Audia... i ja sam uvek vozio automobile iz audijeve porodice... presao sam na E220 W211 150ks, imam osecaj da mi je mnooogo tezi na upravljacu nego audijeva vozila...ili mi je to zbog guma koje su na njemu 245/45-17 (inace takvog sam ga kupio u stutgartu)...
Razlog za prijavu korisnika
Moguce je zbog guma. Mozes napred da stavis neke uze...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.