Puzdan i udoban auto, i dan danas pojam za mnoga novija vozila. Pravi Mercedes...
Moj primerak nije imao klimu
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sila od auta
Nema
imam w124 250d toliko hvaljen auto i stvoren da sluzi i stvarno se ne kvari,ali je jedna obicna lomina od auta pun mana i nedotataka da moras da mu biras narav kako da ga vozis. nije za krivine jer putnici lome vratove,nije za sneg i kisu,to seca kad saltas brzine,to lenjo ide ko da vezan za drvo,t...rosi kao tenk,zadnji trap stalno nesto crkavaju neki silen blokovi i onda se ponasa kao da ce tockovi da poispadaju,znaci tako hvaljen auto a blagi uzas, dobar je samo nov i za auto puteve za sve ostale auto je promasajPročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odlican,komforan i pouzdan auto
Godine ga jedu
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dobar ajnslajg, siguran, mocan, pedantno i kvalitetno odradjen za dugovecnost, nije se fuserisalo u izgradnji, kao da su ga radili Nemci, ha ha. Deluje jednostavan i praktican, manje elektronike
Neznam ih, nisu mi poznate za sada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
250D extra motor za ovu karoseriju.gaze milion i mogu jos.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mercedes je ekstra,kod mene je 13 godina.U pitanju je 200d 1985 godiste. Retko koji automobil starije generacije moze da mu pridje.Svi su automobioi dobri kada su novi,jedino Mercedes kada je i star👍👍👍
Kineski delovi,ostalo sve super.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
U mom vlasništvu je već 10 godina, ja sam drugi vlasnik. Kad sam ga kupio imao je 90.000km na satu a sada ima 260.000 Kombinovane voznje trosi oko 6.8l a na autoput moze da dodje skoro do 5. Sto se tiče održavanja pored redovnih servisa bukvalno nema nikakvih ulaganja, motor je neunistiv, nije n...eki trkač ali to ovom autu i nije potrebno. Rupe na putu kao da ne postoje, veoma mali krug okretanja za auto od skoro 5m.
Najveća mana ovog auta jeste to sto je naprijed preteško tako da ne voli kišu i snijeg, ali malo tereta u gepek sve riješava. Vazno je imati samo dobre gume koje za fabrički točak 15 ili 16 uopste nisu skupe.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Do skoro sam vozio w201 (190) iz '87 i ne mogu da poverujem koliko je w124('90) kvalitetnije od njega. 190 sa 2.0D motorom mi je trošio 7.5l(gradska+medjugradska), w124 2.5D 8l, a 40% više snage. Monogo udoban, stabilan, prostran, velik prtljažnik. Prezadovoljan sam.
Malo je teže pronaći kvalitetne delove, npr amortizeri. Cene su od 2500 do 5000 dinara i obično su turski, italijanski i kineski, a naravno najskuplje prodaju kao da su nemački, a nemačke ni videli nisu.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Do skoro sam vozio w201 (190) iz '87 i ne mogu da poverujem koliko je w124('90) kvalitetnije od njega. 190 sa 2.0D motorom mi je trošio 7.5l(gradska+medjugradska), w124 2.5D 8l, a 40% više snage. Monogo udoban, stabilan, prostran, velik prtljažnik. Prezadovoljan sam.
Malo je teže pronaći kvalitetne delove, npr amortizeri. Cene su od 2500 do 5000 dinara i obično su turski, italijanski i kineski, a naravno najskuplje prodaju kao da su nemački, a nemačke ni videli nisu.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
sve
stari model, nije atraktivan
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.