Tesko ces naci taj podatak. Proveri dobro da li ima oznake na zupcanicima, ako nema onda idi klasicnim putem. Prati sledece upitstvo:
1. Dovedi prvi klip u krajnji gornji polozaj, prati bregastu na prvom cilindru. Kad pokrenes motor napred, bregastu postavi u polozaj da odmah krece sa otvaranjem usi...snog ventila. Tu zategni lanac i dalje prati kako rade ventili, ne sme doci do bliskog kontakta izmedju klipa i ventila.
2. Dalje se usisini zatvara nakon prelaska klipa preko donje mrtve tacke.
3. Slede takt sabijanja i sagorevanja (klip ide gore i dole bez otvaranja ventila).
.4 Izduvni ventil se otvara pre nego sto klip dodje u donju mrtvu tacku i zatvara se tik pre nego sto dodje u gornju mrtvu tacku.
Prati samo jedan cilindar, ostali ga slede u potpunosti. (Na remenici bi trebalo da stoji oznaka za polozaj prvog klipa, ako ne, gurni sipku kroz otvor za svecicu i na taj nacin utvrdi polozaj klipa ili odozdo prati prvo koleno radilice kada je karter skinut)
Kad zavrsis provrti motor za svaki slucaj rucno par krugova.Pročitaj više
Hvala puno na savetu! Nema oznaka na zupcanicima zbog toga je zeznuto, i nikako ne mozemo da ga ustelujemo. U pitanju je inace mazda 626 kupe iz 1982 za motorom MA od 2000 cm3 koji se inace ugradjuje u mazde 929. Naravno, u pitanju je model sa zadnjom vucom! Jos jednom hvala puno!!!!! :)
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Samo jos kad bi nam i rekao koji je motor u pitanju
Razlog za prijavu korisnika
Tesko ces naci taj podatak. Proveri dobro da li ima oznake na zupcanicima, ako nema onda idi klasicnim putem. Prati sledece upitstvo:
1. Dovedi prvi klip u krajnji gornji polozaj, prati bregastu na prvom cilindru. Kad pokrenes motor napred, bregastu postavi u polozaj da odmah krece sa otvaranjem usi...snog ventila. Tu zategni lanac i dalje prati kako rade ventili, ne sme doci do bliskog kontakta izmedju klipa i ventila.
2. Dalje se usisini zatvara nakon prelaska klipa preko donje mrtve tacke.
3. Slede takt sabijanja i sagorevanja (klip ide gore i dole bez otvaranja ventila).
.4 Izduvni ventil se otvara pre nego sto klip dodje u donju mrtvu tacku i zatvara se tik pre nego sto dodje u gornju mrtvu tacku.
Prati samo jedan cilindar, ostali ga slede u potpunosti. (Na remenici bi trebalo da stoji oznaka za polozaj prvog klipa, ako ne, gurni sipku kroz otvor za svecicu i na taj nacin utvrdi polozaj klipa ili odozdo prati prvo koleno radilice kada je karter skinut)
Kad zavrsis provrti motor za svaki slucaj rucno par krugova.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala puno na savetu! Nema oznaka na zupcanicima zbog toga je zeznuto, i nikako ne mozemo da ga ustelujemo. U pitanju je inace mazda 626 kupe iz 1982 za motorom MA od 2000 cm3 koji se inace ugradjuje u mazde 929. Naravno, u pitanju je model sa zadnjom vucom! Jos jednom hvala puno!!!!! :)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.