Model iz 2016 godine sa 2.2 dizel motorom od 175 konjskih snaga i Revolution Top opremom. Automatski mjenjač. Jako lijepo radi. Iz Mazde su objasnili da ne postoji servis ove vrste mjenjača. S obzirom da je motor na lanac ne postoji ni veliki servis. Samo mali servisi i neki kajš na 150 hiljada p...ređenih kilometara. Mnogo moćan automobil. Jako zadovoljan. Kupljena sa 70 hiljada pređenih kilometara od prvog vlasnika. Vozilo kupljno kod nas. U poređenu cijena i onog što se dobije sa Audi, BMW... Mazda nudi mnogo više za dosta manje novca. Potrošnja srednja. Otvoreno i autoput izmedju 6-6.5L. Gradska vožna nešto preko 8L. Kombinovano 7L litara. Što za ovaj motor i nije tako strašno. Intersantna stvar da ovaj dizel motor ide do 5000 obrtaja i stvara zvuk i utisak kao da je benzin kada se pritisne kickdown. Preporuka!
Prethodni vlasnik je vozio samo u gradu vozilo i rijetko na otvorenom putu, nikada na autoputu. Sada je vožen na autoputu prvi put i EGR je prijavio da je vrijeme da se očisti, nije blokirao ništa već samo prijavio. U ovlašćenom servisu je koštalo blizu 400 eura. Navodno je novi način gdje s...e ne mijenja EGR već se samo očisti "peskarenjem".
Prilikom kupovine vozila dobio sam 3 mjeseca garancije na motor i mjenjač. Kako se EGR problem dogodio ubrzo nakon što sam izašao na autoput, prijavio sam i autokuća kod koje je kupljeno vozilo je uvažila pa su oni pokrili iznos za čišćenje EGR ventila u ovlašćenom servisu. Garancija je negdje usmje...na za narednih 50-60 hiljada kilometara ako je uglavnom gradska vožnja. Prilikom provjere problema u servisu su naglasili da nov košta između 50 i 60 hiljada dinara, ali da nema potrebe jer nije otkazao već je samo začepljen i nova tehnologija omogućava da se očisti "peskarenje". Koliko sam ukapirao van ovlašćenog servisa je ova vrsta čišćenja dosta jeftinija.Pročitaj više
Odlican benzin agregat, lepo ide, na 3k obrtaja postaje azdaja...potrosnja prosek 6,8 l kombinovane voznje. Prostran, udoban, stabilan i siguran u voznji...
Challenge oprema, sto znaci da nije najbolja ali bez obzira na sve, vrh auto.
Trebalo bi da na velikom ekranu postoju opcija sa parking senzorima, koju imam u fiat tipu, dok u mazdi nema ukoliko nije ugradjeno kao dodatna oprema.
Tanka limarija, pravdaju se konstruktori da su skinuli odredjenu kilazu na nacin sto su proizveli neki novi iblik limarije na autu u cilju smanjenja... potroanje, ali tanka je :)
Izuzetno lep, pouzdan auto, verovatno najbolji u klasi oko 30k€ (bar za mene, kada sam birao). Izuzetno niska potrošnja (i to automatik, benzinac 2.0), tih, udoban, neprimetan.
Cena je oštrija, za naše tržište. Naravno, tome nisu krivi Japanci, ulazna cena auta je izuzetno povoljna, već nameti i marže u Srbiji. Audio sistem (fabrički) je "onako", farba se relativno lako oštećuje, ali je prelepa boja (prestao sam da brojim pohvale na račun "soul red" crvene boje).... Ne znam kakav će biti reasle value, ali svakako ga neću prodavati bar dok ne izađe sledeći model.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Čišćenje EGR-a 400 evra u ovlašćenom servisu? Kakva je situacija po pitanju garancije na to čišćenje i koliko košta nov?
Razlog za prijavu korisnika
Prilikom kupovine vozila dobio sam 3 mjeseca garancije na motor i mjenjač. Kako se EGR problem dogodio ubrzo nakon što sam izašao na autoput, prijavio sam i autokuća kod koje je kupljeno vozilo je uvažila pa su oni pokrili iznos za čišćenje EGR ventila u ovlašćenom servisu. Garancija je negdje usmje...na za narednih 50-60 hiljada kilometara ako je uglavnom gradska vožnja. Prilikom provjere problema u servisu su naglasili da nov košta između 50 i 60 hiljada dinara, ali da nema potrebe jer nije otkazao već je samo začepljen i nova tehnologija omogućava da se očisti "peskarenje". Koliko sam ukapirao van ovlašćenog servisa je ova vrsta čišćenja dosta jeftinija.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odlican benzin agregat, lepo ide, na 3k obrtaja postaje azdaja...potrosnja prosek 6,8 l kombinovane voznje. Prostran, udoban, stabilan i siguran u voznji...
Challenge oprema, sto znaci da nije najbolja ali bez obzira na sve, vrh auto.
Trebalo bi da na velikom ekranu postoju opcija sa parking senzorima, koju imam u fiat tipu, dok u mazdi nema ukoliko nije ugradjeno kao dodatna oprema.
Tanka limarija, pravdaju se konstruktori da su skinuli odredjenu kilazu na nacin sto su proizveli neki novi iblik limarije na autu u cilju smanjenja... potroanje, ali tanka je :)
Pročitaj više
04. Dec 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nisi napisao koji motor. A sa limarijom su se već dobro opekli po pitanju korozije - izgleda da žele da steknu imidž Opela iz 80-ih i 90-ih.
Razlog za prijavu korisnika
2.0 Benzin
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izuzetno lep, pouzdan auto, verovatno najbolji u klasi oko 30k€ (bar za mene, kada sam birao). Izuzetno niska potrošnja (i to automatik, benzinac 2.0), tih, udoban, neprimetan.
Cena je oštrija, za naše tržište. Naravno, tome nisu krivi Japanci, ulazna cena auta je izuzetno povoljna, već nameti i marže u Srbiji. Audio sistem (fabrički) je "onako", farba se relativno lako oštećuje, ali je prelepa boja (prestao sam da brojim pohvale na račun "soul red" crvene boje).... Ne znam kakav će biti reasle value, ali svakako ga neću prodavati bar dok ne izađe sledeći model.
Pročitaj više
20. Apr 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
G165 ? Potrošnja ? Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.