Ovo je po meni jako los terenac.Prije 3 4 godine otisli smo sa njim na selo usao je u nekih 30cm snjega iz koga smo ga otrpavali 2 sata i jedva ga izvukli.Posle toga je dolsa Lada Niva kratka koja je prosla kroz taj snjeg.I tada sam se uvjerio da je Defender smece od dzipa.
Kakve je gume imao - ako su gume loše, može da bude najbolji terenac na svetu, sa reduktorom i sa blokadom sva tri diferencijala - ali džaba ako su loše gume. Takođe, možda niste iskoristili sve njegove mogućnosti - mislim upravo na reduktor i blokade diferencijala. A Lada Niva je kao auto posebna p...riča. Ona je lagana, često na nju zimi montiraju kramponke koje kopaju kroz sneg, tako da ono uspe da se probije svuda uprkos tome što nema nijednu blokadu diferencijala. A ima dosta i do vozača - u to sam se dosta puta uverio.Pročitaj više
Vrline su da je ovo najbolje terensko vozilo koje bukvalno rusi sve pred sobom.Gazi dubok snijeg. Skače po kamenjaru. Vuče ogromnu prikolicu. Izvlači iz blata mnoge novije razvikane terence. Čitava karoserija je od Aluminija i zato nema korozije i relativno je lagan pa dobro skače po brdu...Ma ...nema dalje... Ja sam ga vozio 2g (v8 3.9 benzin,pickup, serija 110). Nisam ga gasio. Diferencijali su mu kao u kamiona. Auto jedva nabije 150 kmh na cesti ali zato po terenu ide dosta brže od mnogih šminkerskih terenaca.
Cena/KvalitetPotrošnjaKomforMotor
Ovaj auto ima punoooo mana ali mora se voljeti. Auto nije za curice i nije za gradsku upotrebu i nije za penzionere i nije za porodicne ljude... Mnogo ždere ali bukvalno... kvari se... dijelovi krvavo skupi.Spor je. Neudobar je narocito ako je pickup ali ja sam ga iskreno volio i osmijeh mi nije si...lazio sa lica dok sam ga vozio. Ja sam visok i leđa su me bolila u pickupu jer je naslon za leđa vertikalan. Brava za paljenje je sa lijeva strane volana. Auto je po svemu extremno. Extremno trosi. Extremno ide po terenu. cak mislim da je brži po terenu nego po asfaltu. Ko ga jednom proba po terenu uvijek pati za njim i prizeljkuje ga. Najveca mana je PREVISOKA cijena za polovne stare modele. Ali bas ludo visoka. Cak i kao vrlo star kosta mnogo. Na meti je i lopova, u Engleskoj se najvise krade. Dijelovi za defendera su skupi kao za Ferari.puno trosi jer mu je stalni 4x4 pogon. Ovaj moj je trosio izmedju 20 i 30 litara na 100km (vecinom terenska voznja). srecom firma je plaćala gorivo :) dizela nisam nikad vozio ali ni on nije ekonomican.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kakve je gume imao - ako su gume loše, može da bude najbolji terenac na svetu, sa reduktorom i sa blokadom sva tri diferencijala - ali džaba ako su loše gume. Takođe, možda niste iskoristili sve njegove mogućnosti - mislim upravo na reduktor i blokade diferencijala. A Lada Niva je kao auto posebna p...riča. Ona je lagana, često na nju zimi montiraju kramponke koje kopaju kroz sneg, tako da ono uspe da se probije svuda uprkos tome što nema nijednu blokadu diferencijala. A ima dosta i do vozača - u to sam se dosta puta uverio.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika